Dataliste  
Navn Annette Müller
Adresse Svallerup Strandvej 25, 4400 Kalundborg
Telefon Tlf.: 59 59 77 89 - mobil 23 43 74 89
E-mail info@ahm-kontorservice.dk / annette@muller.dk
Civiltilstand Gift
Børn 2 børn på 33 og 37
Alder F. 13. august 1958
   
Shark Solutions A/S:
(2010 - 2012)
Er på samme adresse som nedenstående Bentley Collection, hvis ejer er medejer af Shark Solutions A/S. Startede i 2010 op med logistik og andre blandede opgaver – pr. 1.1.2011 overtog jeg desuden den daglige bogføring inkl. afstemninger, moms, løn mm. Er også her deltidsansat.
   
Bentley Collection ApS:
(2007 - 2012)
Eneste ansatte (deltid), hvilket indebærer, at jeg sørger for transport fra Kina af vore produkter, modtager salgsordrer, fakturerer og sender samt står for hele bogføringen og rapportering til revisor.
   
MT Højgaard A/S:
(2006 - 2007)
Projektansat – indrapporterer økonomi på 2 regningsarbejder for Novo Nordisk A/S
   
NNE A/S:
(2005 - 2006)

Vikariat i Kalundborg som Con M assistent.
Opretter aftalesedler, rekvisitioner, godkender fakturaer, foretager opfølgning på entrepriseregnskab, udfærdiger afleveringsprotokoller, mangelliste mm.

   

Det Ny Eskesen A/S:
(2004 - 2005)

Vikariat 2.11.04 – 13.01.05. Finans og kreditor- og debitorbogholderi samt rykning af debitorer på dansk, tysk og engelsk.
Computersystem: Navision XAL

   
Freelancer:
(2004 -)

Startede som freelancer med AHM Kontorservice (bogføring, oversættelse mm.) Har det på nuværende tidspunkt som bibeskæftigelse, hvilket indebærer den daglige bogføring, afstemning, momsafregning, listesystem etc. for mindre virksomheder.
   
Verikon Furniture A/S:
(28.04.03-31.03.04)
Daglig kontakt telefonisk som skriftligt til kunder i hele Europa og USA. Registrering af ordrer, fakturering samt varetagelse af alle unktioner i en meget travl eksportafdeling. Verikon Furniture A/S overtog modeller og varelager fra Unico International A/S.
   
Unico International A/S:
(17.01.83-08.04.03)

Agentsupporter med daglig kontakt til alle agenter i Europa, USA og Fjernøsten. Ansvarlig for salgsmateriale, opsætning af prislister, bestilling af messestand mv.

Arbejder i flere forskellige perioder i eksportafdelingen med kunde- og agentkontakt på forskellige af vore europæiske markeder samt USA.
Gennemgår alle samhandelsaftaler med kunder på engelsk og tysk inden underskrift. Fungerer i perioder samtidig som privatsekretær for den adm. direktør.

Forestår i andre perioder den daglige debitoropfølgning for alle debitorer samt den dertil hørende bogføring, afstemning etc. Deltager i indrapportering til Listesystem og Intrastat.

Er i en periode på et par år midt i 80'erne assistent for indkøbs-/produktionschefen.

I gennem hele ansættelsesperioden "blæksprutte" for ledelsen.

Siden indførelsen af emballageafgift i Tyskland ansvarlig for indrapportering til Duales System og Interseroh.

   
Rais Produkter:
(19.06.80-28.02.82)
Ansat i eksportafdelingen
   
IT: Arbejder dagligt i Office Pakken samt økonomisystemet Microsoft Navision C5. Har tidligere arbejdet i DOS-baseret Navision samt kortvarigt i Microsoft Navision Axapta. I mit vikariat hos NNE arbejdede jeg i systemet ONE.
   
Sprog:

Taler og skriver engelsk og tysk på forhandlingsniveau.
Forstår svensk og norsk i skrift og tale.

   
Uddannelser:
1979: 2-sproglig korrespondeneksamen, engelsk og tysk
1977: 1-årig handelseksamen, sproglig linie
1976: Realeksamen
   
Kurser:
2006: AMU kurser Excel II og Power Point
2004: Regnskab 1 – 5
1993: Virksomhedøkonomi, Merkonomlinien Igennem min ansættelsesperiode hos Unico har jeg fået forskellige relevante EDB kurser.
   
Fritidsinteresser:
Bøger
Musik
Korsang