Navn |
Annette Müller |
Adresse |
Svallerup Strandvej 25, 4400 Kalundborg |
Telefon |
Tlf.: 59 59 77 89 - mobil 23 43 74 89 |
E-mail |
info@ahm-kontorservice.dk / annette@muller.dk |
Civiltilstand |
Gift |
Børn |
2 børn på 33 og 37 |
Alder |
F. 13. august 1958 |
|
|
Shark Solutions A/S:
(2010 - 2012) |
Er på samme adresse som nedenstående Bentley Collection, hvis ejer er medejer af Shark Solutions A/S. Startede i 2010 op med logistik og andre blandede opgaver – pr. 1.1.2011 overtog jeg desuden den daglige bogføring inkl. afstemninger, moms, løn mm. Er også her deltidsansat. |
|
|
Bentley Collection ApS:
(2007 - 2012) |
Eneste ansatte (deltid), hvilket indebærer, at jeg sørger for transport fra Kina af vore produkter, modtager salgsordrer, fakturerer og sender samt står for hele bogføringen og rapportering til revisor. |
|
|
MT Højgaard A/S:
(2006 - 2007) |
Projektansat – indrapporterer økonomi på 2 regningsarbejder for Novo Nordisk A/S |
|
|
NNE A/S:
(2005 - 2006) |
Vikariat i Kalundborg som Con M assistent.
Opretter aftalesedler, rekvisitioner, godkender fakturaer, foretager opfølgning på entrepriseregnskab, udfærdiger afleveringsprotokoller, mangelliste mm. |
|
|
Det Ny Eskesen A/S:
(2004 - 2005) |
Vikariat 2.11.04 – 13.01.05. Finans og kreditor- og debitorbogholderi samt rykning af debitorer på dansk, tysk og engelsk.
Computersystem: Navision XAL |
|
|
Freelancer:
(2004 -)
|
Startede som freelancer med AHM Kontorservice (bogføring, oversættelse mm.) Har det på nuværende tidspunkt som bibeskæftigelse, hvilket indebærer den daglige bogføring, afstemning, momsafregning, listesystem etc. for mindre virksomheder. |
|
|
Verikon Furniture A/S:
(28.04.03-31.03.04) |
Daglig kontakt telefonisk som skriftligt til kunder i hele Europa og USA. Registrering af ordrer, fakturering samt varetagelse af alle unktioner i en meget travl eksportafdeling. Verikon Furniture A/S overtog modeller og varelager fra Unico International A/S. |
|
|
Unico International A/S:
(17.01.83-08.04.03) |
Agentsupporter med daglig kontakt til alle agenter i Europa, USA og Fjernøsten. Ansvarlig for salgsmateriale, opsætning af prislister, bestilling af messestand mv.
Arbejder i flere forskellige perioder i eksportafdelingen med kunde- og agentkontakt på forskellige af vore europæiske markeder samt USA.
Gennemgår alle samhandelsaftaler med kunder på engelsk og tysk inden underskrift. Fungerer i perioder samtidig som privatsekretær for den adm. direktør.
Forestår i andre perioder den daglige debitoropfølgning for alle debitorer samt den dertil hørende bogføring, afstemning etc. Deltager i indrapportering til Listesystem og Intrastat.
Er i en periode på et par år midt i 80'erne assistent for indkøbs-/produktionschefen.
I gennem hele ansættelsesperioden "blæksprutte" for ledelsen.
Siden indførelsen af emballageafgift i Tyskland ansvarlig for indrapportering til Duales System og Interseroh. |
|
|
Rais Produkter:
(19.06.80-28.02.82) |
Ansat i eksportafdelingen |
|
|
IT: |
Arbejder dagligt i Office Pakken samt økonomisystemet Microsoft Navision C5. Har tidligere arbejdet i DOS-baseret Navision samt kortvarigt i Microsoft Navision Axapta. I mit vikariat hos NNE arbejdede jeg i systemet ONE. |
|
|
Sprog: |
Taler og skriver engelsk og tysk på forhandlingsniveau.
Forstår svensk og norsk i skrift og tale. |
|
|
Uddannelser: |
1979: |
2-sproglig korrespondeneksamen, engelsk og tysk |
1977: |
1-årig handelseksamen, sproglig linie |
1976: |
Realeksamen |
|
|
|
Kurser: |
2006: |
AMU kurser Excel II og Power Point |
2004: |
Regnskab 1 – 5 |
1993: |
Virksomhedøkonomi, Merkonomlinien Igennem min ansættelsesperiode hos Unico har jeg fået forskellige relevante EDB kurser. |
|
|
|
Fritidsinteresser: |
|
|
|