Kommuneidentitet og -brand

Kommunalreformen har betydet radikale ændringer for alle kommuner - ikke mindst når man ser på deres identitet. Det gælder især de mange helt nye kommuner, der hurtigt har skullet fremstå med en helt egen identitet, der effektivt er i stand til at samle alle eksterne og interne parter – borgere, erhverv, kultur, embedsværk etc.

Men også mange af de ”gamle” kommuner har skullet re-positionere sig og re-signalere værdier og nye opgaver internt og eksternt.

I Scandinavian Branding har vi samlet det bedste fra vores værktøjskasse og udviklet en række særlige tilbud om hjælp og assistance til identitetsudvikling i landets kommuner – både de, der går med overvejelser om en ny identitet, de, der er i gang med at udvikle en, de, der har besluttet identiteten og skal i gang med at implementere den, og de, der er i fuldt sving og måske har problemer i forbindelse med implementeringen, godkendelse af byvåben, den praktiske brug o.l.

 

 

· Godt igang - Konsulentydelse om hvad man kan og bør gøre

· Våbenskjold/logo - Kommunens officielle mærke

· Slogan - Identitet i få ord

· Designprogram - Samlet pakke til ny identitet

· Praktisk brug - Dagligdagen, medarbejderne og opfølgningen

· Fra identitet til brand - Vores syn på branding

· Referencer - Nyeste opgaver løst for danske kommuner

· Kontakt os - Kontaktoplysninger og yderligere info om os