_____________________________________________________________________________________________________________

Resultat af Hemmelig Liga løb d. 6. november 2008 hos ASCR

Resultatet blev;

1.     Seppo Septitankki 21 point

2. Jean-Claude LeBeuf 19 point

Heikki Hollirätti 19 point

Heinrich Rückwerts 19 point

5. Heinrich Wahnsinn 17 point

6. Renn Stein 13 point

7. Bryan Ballsworth 12 point

Svenne Speedman 12 point

Jean-Pierre LeBeuf 12 point

Gonzales Gassolino 12 point

11. Pedro Parmassano 9 point

12. Carlos Cigarillos 6 point

13. Pierro Pizzamanno 5 point

14. E. Højben 4 point

15. Torsten Palrum 0 point

Det flotte Hemmelige felt

Stemnings billede fra løbet

________________________________________________________________

Resultater fra det Hemmelige Ligaløb i Randers.

Den yderst hemmelige agent er i øjeblikket ved at undersøge om der evt. skulle være nogle enkelte spionfotos i omløb fra arrangementet.

Navne Løb 1 Løb 2 Total Nr. Nr.
R. Rückwertz 36 0 36 1
R. Rentacar 35 0 35 2
A. Rapido 32 0 32 3
J.C. Le Beuf 31 0 31 4
E. Empfang 26 0 26 5
G. Gasolino 26 0 26 6
W. Wombat 23 0 23 7
W. v. Boxter 23 0 23 8
J.P. Le Beuf 22 0 22 9
B. Ballsworth 21 0 21 10
D. Wader 20 0 20 11
H. Hinterkäse 18 0 18 12
R. Wahnsinn 18 0 18 13
C. Combaksi 16 0 16 14
P. Parmasano 15 0 15 15
G. Wunderbarr 14 0 14 16
H. Speedman 14 0 14 17
Fingal McLoud 12 0 12 18
R. Stein 10 0 10 19
F. Cigarillos 8 0 8 20

 

Billeder fra Hemmelig liga løb i Allingåbro

Den hemmelige bane i Allingåbro

 Kan det blive mere hemmeligt ?

Klar til en hemmelig start.

Masser af hemmelige kørere venter på deres tur

__________________________________________________________________________________

Presse Meddelelse

Jeg kan så lige springe en bombe her. Vores lovende unge kører Gustav Reiner Wahnsinn, fra Karl Marxstadt stiller op i nyt matriel til næste sæson. Det er nødvindig gjort efter Sven Svins svinske sabotage i Auning, hvor vi må se i øjnene, at det tæringslettede Alfa Romeo karrrosseri ikke længere kan tøjle kræfterne fra den magtfulde Wartburg 2 takts motor, med de symfonisk klingende ekspansionsudstødninger. Der Volksrennstall har efter grundig søgen fundet frem til et håndbygget britisk karrosseri, der er fabrikstæret til halv pladetykkelse, hvad der vil give store fordele i kraft/vægt forholdet.
 
1. sæson skal ses som første del af en tre trins raket, hvor vi vil være dybt skuffede hvis ikke det det bliver til sejr for folket i samtlige løb.
 
Med kammeratelig hilsen.
Volksrennstallbestizer.
E. Honecker  

____________________________________________________________________________

 

 

Første hemmelige løb - the H-files

Der var 8 gamle som havde fundet ud af hvor den første afd. blev kørt.

Desperationen var hurtig at spore, hos dem som der ikke havde prøvet den lille træbane før i Hørning, da det kræver nogle grusomme triks for at få bilerne til at køre rundt, uden disse virker det som om det er rent isbaneløb.

Efter rå indtagelse af Pizza og "snilder snolder", skulle der køres ræs. Efter vi havde fået kørt støvet af banen var det tydeligt at det kom til at gå rigtigt hurtigt, (for nogle).

Hvor den fjerde person kører er stadig en gåde!

Speedmann og hans fine Volvo 544 viste klasse, men det kneb med at holde slæden i rillen. (Bob Note arbejder på højtryk for at finde baggrundsstof omkring denne "Speedman". Data indtil videre begrænser sig til, at det tilsyneladende er en ganske rar fyr, med en svensk inspireret frisure.)

Jean Pierre Le Bouef kastede hans Renault R8 Gordini rundt, så man skulle tro der var monteret turbo på den lille ræser. Det var der ikke, men han stillede op med BLØDE bagdæk, hvilket gav de andre deltagere lov til at håne ham resten af aftenen. Desværre hjalp det ikke meget (for os andre) at han fik hårde dæk på!!!!!!!!

Rudi Cardan havde store problemer med at få alle de originale Teile til at blive siddende i sin Opel Manta.

Wally Wombat den tavse "Aussi" kørte så skærmene var ved at blive flået af hans Ford Escort MK1, men lige meget hjalp det.

Mario Mussolini havde selvfølgelig de normale defekter som der hører sig til en Alfa.

Klar til start i første heat.

Ronald Rent'a Car kæmpede med hans nyerhvervede BMW 2002 tii, så hans overskæg på et tidspunkt var helt viklet ind i hjelmen, om det var derfor han flere gange glemte at kører i pit når der skulle tankes vides ikke.

Pedro Parmasano havde endelig fået Fiat'en bygget færdigt, men der gik flere heat før alt var trimmet på plads, også var det løb kørt.

Bryan Ballsworth i den stabile Ford Cortina var tydeligt den som var bedst forberedt, han kørte stabilt og kedeligt hele løbet.

Resultatet af 1. afd. kørt på den legendariske Ring Hørning Trælast.

Placeringen var som billedet viser!

Bryan Ballsworth. / Ford Lotus Cortina
Jean Pierre Le Bouef. / Renault R8 Gordini
Wally Wombat. / Ford Escort BDA
Rudi Cardan. / Opel Manta A
Mario Mussolini. / Alfa Romeo GTA 1750
Speedmann. / Volvo PV 544
Ronald Rent´a´car. / BMW 2002 Tii
Pedro Parmasano. / Fiat 600 Abarth

Bedste bil/karosse. Volvo 544

Point stillingen er hemmelig.

Næste løb bliver kørt på en NY 4-spors træbane et sted i Århus i November.

Så fremskaf dig en White-Point classic racer og kom og vær med, der mangler stadig 4 løb.

Med sportslig hilsen
Pedro Parmasano

 

Den hemmelige Liga hos BLUE TORNADO

Hvis der var en ting, som Den Hemmelige Ligas andet løb viste, så var det, at alle de hemmelige kørere er endog særdeles hemmelighedsfulde, når det drejer sig om, hvilken bil, de vil stille op i. Der var adskillige af de gamle kendinge, som i al hemmelighed havde makket en ny karosse sammen.

Sørgeligt var det næsten at se, hvordan Hubert von Wankelträumer havde måttet tage afsked med sin trofaste NSU TTS, som efterhånden havde delt sig i flere dele end der oprindeligt blev brugt til at samle den. I stedet var han bag rattet af en Opel Kadett GT/E, som udviste gode takter, men som Hubert ihærdigt hævdede blot var et mellemspil.

Thi, i garagen lurer et projekt med mange propper under motorhjelmen, dette vil nok medføre at han skal få lidt mere indsigt i hvor meget sprit en racerbil bruger, eller møde op til instruktion, i stedet for at diskutere øllets kvalitet..

NSU var dog stadig repræsenteret af den østriske klassekører, Jäger Jürgenmeister, som efter lang tids forberedelse stillede op med et pragteksemplar af en TTS.

Men tilbage til bilskiftene. Rudi Cardan er i fuld færd med at arbejde sig igennem hele Opels modelprogram. Denne gang kom han med en Opel GT Pro Stock, nyligt indkøbt på en dragstrip i Florida og dernæst konverteret til baneræs. Flot så den ud med flammelakering, bugcatcher og 10 tommers udstødninger, men se det i øjnene, Rudi. Den er stadig bedst til at køre ligeud

Selv Reinhard Rückwärts var kommet ind under Opels folder med en Opel Manta A, sponseret af nok feltets mest suspekte sponsor. Det tidligere så hæderkronede firma, "Hinke und Stein - Brillen, Linzen und Führerhunden", som på det seneste har været meget i pressens søgelys grundet frygtelige historier om at de solgte udtjente førerhunde til laboratorieforsøg.
Rückwärts' gamle Mascot var lånt ud til den karismatiske irer, Rory Roundabout, som fik ikke så lidt mere ud af den end Rückwärts nogensinde har gjort - kun uerfarenhed hindrede et topresultat her.

 Løbet blev afviklet på Østjyllands nyeste garagebane - Blue Tornado - og var faktisk åbningsløbet på banen. Dog uden den store festivitas, da dette naturligvis i seriens ånd også var hemmeligt, men der var sørget godt for deltagerne i pitområdet, skal det siges.

Det manglende kendskab til banen afsløredes i første heat, hvor stort set samtlige deltagere måtte lide den tort at løbe tør for benzin, da brændstofforbruget på den snoede og krævende bane var væsentlig højere end hvad kørerne tidligere havde været udsat for. Det ledte til flere tumultagtige scener på banen med råbende pitcrews og vild gestikuleren.

Flere kørere fandt aldrig helt melodien i sammespillet mellem tankning og pitstop, hvilket jo giver udslag i straftid, blandt andet havde Erik Wolsmose flere overkørsler uden at ramme tanklinien, så lidt øvelse gavner nok.

 

 

Mario Mussolini mødte op med hele styrken af mekanikere, men pga. af et tragisk uheld i pitten nåede han ikke at deltage i løbet, så slap vi jo også for at høre på mafioso'ens nedværdigelser af de andre kørere!

Wally Wombat og Pedro Parmasano kæmpede i finalen så det slog gnister, men den lille Fiat 600 Abart vandt med sølle 11meter pga. teknisk snilde og overblik under tankningerne.

Hvordan selve løbet udviklede sig er naturligvis hemmeligt, men der florerer dog rygter om, at man rent faktisk nåede frem til et resultat. Især hævdes dette på det bestemteste af Bryan Ballsworth, hvis Cortina iøvrigt var nærmest usmageligt dekoreret med sponsorater fra et familieforetagende, og forøvrigt blev taget af lovens lange arm sekunderne før hans første heat skulle startes. FY-FY.

Hvornår næste løb bliver kørt må guderne vide, men det sker jo nok engang i det nye år?

Tak for super ræs i 2002, må de gamle biler bestå og møde talstærkt op 2003.

Bob Note og Hans von Der Geschichtsschreiber

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tilbage