Jeg har ikke modtaget et fordelskort og jeg er tilmeldt siden marts. Desuden angiver I mig forkert som nyuddannet. Jeg begyndte at ringe til jeres kontor hver dag, men jeg får ingen egentlig løsning &
Så jeg har stillet mig selv som ledig siden den 20. marts. Jeg fik ikke noget fordelskort for marts, og i denne uge skulle jeg i teorien gennemføre det til april.
Jeg ende op med at ringe hver dag, og i går sendte jeg også en e-mail. Den eneste løsning jeg fik var "at de satte min sag så akut" så den bliver behandlet hurtigst muligt.
Jeg følte mig flov over, at jeg skulle gøre dette, men usikkerheden i situationen stressede mig. Der er så lang ventetid, og ingen har endda forklaret hvorfor.
Endelig fik jeg et svar i dag og fik en god forklaring fra en af jeres konsulent men det er ærgerligt at jeg fik denne så sent.
Dette var oprindeligt en meget mere vred anmeldelse, og jeg gav den en stjerne. Så fik jeg mailen fra din konsulent, hvor jeg endelig forstod, hvad der skete.
Den måde, situationen blev håndteret på, var stadig ikke den bedste. Jeg forstår en lang ventetid, men vær venligst gennemsigtig om, hvad der sker.
Jeg beklager, men jeg kan ikke gøre mere end 3 stjerner. Mvh. Corina
Dato for oplevelse: 24. april 2024