Abilicaonline Anmeldelser

490  Middel
TrustScore 3,5 ud af 5

3,3

I kategorien Fitness- og ernæringstjeneste

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser3,3

490 i alt


Sortér:


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Game over?

Har forsøgt at komme i kontakt med firmaet både pr. mail og telefon.

Det lugter af et klassisk e-commerce setup i økonomiske vanskeligheder, hvor ledelsen så åbenlyst vurderer at det er bedst at gå under jorden.

Bestiller intet derfra!

Dato for oplevelse: 28. marts 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi undrer os over om Abilica er ved at…

Vi undrer os over om Abilica er ved at gå konkurs. Vi har forsøgt at kontakte dem i ca. en måned. Først på telefon med besked om at de ville vende tilbage ... og nu har de afbrudt telefonen uanset om vi ringer til Odense eller Århus (samme telefonnummer).Senere med mail som ikke er blevet besvaret. Vi har endog fået et sagsnummer hos dem, men intet virker.

Dato for oplevelse: 11. marts 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kundeservice tog min henvendelse…

Kundeservice tog min henvendelse seriøst og reagerede lynhurtigt i forbindelse med køb af Berg trampolin.

Trods lang leveringstid som skyldtes en fejl, var kundeservice hurtig til at korrigere fejlen efter min henvendelse. Flot

Mindre opmærksomhedspunkt:
Desværre var varen vi modtog en returvare. Varen fremstod stadig som ny, dog ville det være bedre hvis de på forhånd havde orienteret os om det.


Dato for oplevelse: 18. marts 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg bestilte et løbebånd til levering…

Jeg bestilte et løbebånd til levering medio marts 2024. Nu er vi i begyndelsen af april - ingen information, intet svar fra kundeservice (der selvfølgelig ikke tager telefonen) - begynder at overveje om i har økonomiske problemer og ved at lukke?

Dato for oplevelse: 05. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold op en elendig kundeservice

Hold op en elendig kundeservice. Jeg sidder i kø et godt stykke tid og får at vide jeg er nummer 5, 4, 3, og 2 og så er jeg nummer 1 derefter slår den over og til tlf svarer og siger man kan lægge en besked. Det gentager sig tre gange inden for et par timer.

Måske I skulle overveje at starte med at informere om der er travlt så man kan lægge en besked, så man ikke behøver at spilde tiden i en tlf kø for at få den besked...

Dato for oplevelse: 25. marts 2024


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Ingen svar fra kundeservice

15/3 sendte jeg en mail vedr. en ordre.
20/3 forsøgte jeg at ringe og fik via tlf. svarer oplyst telefontider.
Så langt så godt.
27/3 fik jeg ringet i telefontiden, blot for en ny tlf. svarer der oplyste, at kundeservice på tlf. var lukket. Men opfordring til at sende en mail (gjort 15/3)
27/3: Status: Intet svar eller mulighed for at komme igennem.

Dato for oplevelse: 27. marts 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg bestilte den 04.03.2024 en…

Jeg bestilte den 04.03.2024 en kettlebell fra jer. Jeg får besked på mail, at den ikke er på lager, men I vil undersøge leveringsstatus. Vi skriver nu den 26.03.2024 og jeg har INTET hørt fra jer. Jeg kan ikke komme i telefonisk kontakt med jer, da man konstant sidder i kø som nr 1 eller 2 og derefter bliver smidt på telefonsvareren. Det er for ringe og bestemt ikke en webshop værdigt.
Opdatering: vi skriver nu den 14. April. Jeg har sendt mail om, at jeg ville annullere min ordre, da der intet sker. Abilica sender nu en ordrebekræftelse, og at jeg kan få den lidt billigere efter at jeg har annulleret min ordre! Den er selvfølgelig ikke på lager lige nu og skal først lande i Norge og derefter til Danmark på deres lager….glem det!

Dato for oplevelse: 26. marts 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Manglende levering og umuligt at få kontakt

Jeg har bestilt en trampolin, hvor leveringstid var angivet til få dage. Efterfølgende har jeg intet hørt, og selv om jeg skriver mails og ringer og ringer er det meget svært at komme igennem til en medarbejder og få status på min bestilling.

Dato for oplevelse: 21. marts 2024


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Hvor er kundeservicen?

Jeg skrev den 24/2 mail vedrørende et spørgsmål samt prismatch, rykkede på mail den 27/2 og telefon den 28/2, men har fortsat intet hørt fra jer den 1/3. Det lever langt fra op til jeres 24 timers responstid, som i reklamerer med på hjemmesiden og gør nu, at vi må finde en anden forhandler. Virkelig ærgerlig første oplevelse.

Dato for oplevelse: 01. marts 2024

Besvarelse fra Abilicaonline

Hej Peter. Det har du ret i, det er slet ikke optimal kundeservice, det beklager vi meget. Vi må indrømme at processen med at flytte 2 af vores lokationer, samtidig med at trampolin sæsonen begynder, det giver os nogle udfordringer med at følge med. Vi gør det så godt vi kan og forventer snarest at være tilbage på vores 24 timers responstid. Mvh Malene / Abilica Online


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service

Fantastisk service
Jeg havde fået en trampolin fra Abilica. De tog imod retur og overførte pengene samme dag.
De var endda så flinke, at bruge tid på at vejlede mig i, hvor jeg kunne finde det, jeg søgte - selv om de intet tjente på mig.

Flot!

Dato for oplevelse: 05. februar 2024

Besvarelse fra Abilicaonline

Hej Mr X. Tak for det :-) Vi hjælper gerne med råd og vejledning. Mvh Malene / Abilica Online


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Billigere Mspa her, end hos Mspa.dk

Købte en Mspa / Camaro XL 6 personers. Super godt produkt, som familien har stor glæde af. Denne ordre/- kom hurtigt efter bestilling, dag til dag leveret.
Produkterne til pleje af spaén, er købt direkte hos Mspa.dk. Men selve spaén, kunne købes til bedste pris hos Abilicaonline.dk
Bedste anbefaling herfra.

Dato for oplevelse: 10. februar 2023

Besvarelse fra Abilicaonline

Hej Michael. Tak for du tog dig tid til at skrive her, det er vi glade for :-) Håber I får en masse gode timer i jeres spa. Mvh Malene / Abilica Online


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Jeg købte en winrazor spinnings cykel…

Jeg købte en winrazor spinnings cykel igennem Abilicaonline.dk og efter 8 omgange begyndte der at være støj ved drivremmen. En skrue i kædekassen kunne ikke tages ud og sad meget stramt.

Fik tekniker ud som heller ikke kunne tage skruen ud og ville heller ikke. Drivremmen havde siddet skævt og det var ikke samlet godt nok fra fabrikkens side.

Drivremmen var derfor ikke blevet skiftet af teknikeren som fortalte at den sjællandske afdeling var ved at lukke og firmaet derfor kun havde en tekniker i Jylland.

Jeg skrev og ringede og fik ingen respons eller kunne få en forklaring på noget.
De har valgt at sende en ny cykel,hvilket i princippet er ok men hvis jeg står i en gammel eller ny teknisk situation, er efter min mening løsningen ikke at sende et nyt produkt istedet for at kommunikere.

Det er alfa og omega for forbrugeren at der bliver kommunikeret med os ellers er det utrygt og uprofessionelt.
Jeg forventede dialog og forventer det stadig.

Hvem ved om der er flere produkter på vej .....eller kan jeg få glæden af en forklaring en dag?

Redigering efterfølgende:
Her til aften er jeg blevet kontaktet og abilica finder en løsning i samarbejde med mig om hvad der er bedst for mig.
Førhen gav jeg 1 stjerne men det er service at firmaet indrømmer dårlig kommunikation og rod i hvad en løsning kan være. Derfor flere stjerner.
Fair skal være fair.

Dato for oplevelse: 23. februar 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig kundeservice

Da jeg lagde min ordre kom den første gang ikke igennem systemet, så jeg skulle lave en ny.
Derefter var lidt forvirring med leveringen af nogle få ting i ordren.
Men kundeservice var hurtig til at reagere på de her problemer og forhåbentligt får de hurtigt styr på deres system.

Dato for oplevelse: 20. november 2023

Besvarelse fra Abilicaonline

Hej Thomas. 1000 tak for tilbagemeldingen her og din tålmodighed :-) Mvh Malene / Abilica Online


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har handlet hos Abilicaonline et…

Jeg har handlet hos Abilicaonline et par gange, og hver gang jeg har haft kontakt med dem angående spørgsmål, er jeg blevet mødt med super vejledning og service.

Dato for oplevelse: 01. februar 2024

Besvarelse fra Abilicaonline

Hej Mikkel. Tak for din besked her. Det er vi meget glade for :-) Mvh Malene / Abilica Online


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig hjælp i forbindelse med køb af trampolin

Jeg købte en Berg trampolin. Den nåede hurtigt frem, men viste sig at have nogle små ridser i de dele af rammen som vil have kontakt med jorden og være mest udsat fra rustangreb. Jeg kontaktede Abilica som hurtigt vendte tilbage. De informerede om at jeg blot kunne samle trampolinen færdig og så ville de få bestilt erstatninger til de ridsede dele (som det ville tage et par uger at nå frem fra producenter). Dvs. børnene kunne gå i gang med at bruge trampolinen med det samme :-)

Om selve Berg trampolinen: Trampolinen har fungeret upåklageligt. Dog er der en smule knirken ved brug. Jeg har hørt at det kan hjælpe at smøre delene i stellet inden de samles, men jeg har ikke selv testet det endnu.

Dato for oplevelse: 22. juni 2023

Besvarelse fra Abilicaonline

Hej Jesper. Tak for din besked her :-) Det er korrekt at man kan smøre de enkelte fjedre som kan knirke og samtidig sikre sig at trampolinen står helt plan. Mvh Malene / Abilica Online


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service

Fantastisk oplevelse. Drønhurtig og sød kundeservice og lynhurtig levering!
Jeg fik enormt dårlig service ved en af landets største webshops, hvor jeg først havde bestilt varen. Men da de langt fra kunne leve op til deres løfter afbestilte jeg ordren og henvendte mig her i stedet, hvilket var en virkelig perfekt løsning!
Jeg kommer helt sikkert til at handle her igen. Tak!

Dato for oplevelse: 24. maj 2023

Besvarelse fra Abilicaonline

Hej Camilla. Tak for du tog dig tid til at skrive her :-) Godt det hele flaskede sig med leveringen. Mvh Malene / Abilica Online


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk kundeservice og responstid

Fantastisk kundeservice og responstid

Har købt en Abilica Racer 2.1 spinningcykel fra butikken i Århus. God rådgivning både under køb og ved drilsk pedal efter montering. Sendte en email, blev ringet op ganske kort tid efter. Kan kun anbefale at handle her. Tak igen til de gode medarbejdere Mads og Malene.

Dato for oplevelse: 02. juli 2021

Besvarelse fra Abilicaonline

Hej Sarah. Mange tak for din positive feedback, det er vi glade for. Mvh Malene/Abilica Online


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

23 timers levering!

Jeg synes det var svært at købe en crosstrainer online, så jeg blev mega begejstret da jeg så at Abilica havde showroom lige i nærheden.
Jeg fik prøvet den maskine jeg havde kig på og fik svar på alle mine spørgsmål.
Jeg købte den og bad om levering og medarbejderen lovede at få den pakket med det samme og 23 timer senere afleverede PostNord min crosstrainer på min adresse.

Dato for oplevelse: 21. august 2023

Besvarelse fra Abilicaonline

Hej Louise. Vi er glade for vi kunne hjælpe dig med at finde den rigtige crosstrainer. Tak for din besked her :-) Mvh Malene / Abilica Online