Surftown Anmeldelser

1.971  Fremragende
TrustScore 4,5 ud af 5

4,7

I kategorien Webhostingvirksomhed

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,7

1.971 i alt


Sortér:


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kompetent og hurtig support via chat-funktionen

OK - man får generelt, hvad man betaler for! Men hos SURFTOWN får man faktisk en hel del mere. Jeg har i flere omgange modtaget super-hurtig og meget kompetent support, selvom jeg faktisk har valgt billigst mulige løsning - uden telefonsupport. Men chat-funktionen virker altså upåklageligt, og jeg fik løst mit problem på under 10 minutter.

Dato for oplevelse: 17. juli 2019


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stor anbefaling af Surftown

Surftown har jeg brugt gentagende gange, og jeg vil for intet overveje at skifte! De har endnu engang ydet mig den bedste, hurtigste og høfligste kundeservice, og self løst mit problem som altid!
Jeg vil varmt anbefale Surftown til enhver der overvejer udbyder eller at skifte, de har et stærkt og personligt personale, som man fuldt ud kan ligge sin tillid i hænderne på! Kæmpe ros herfra!

Dato for oplevelse: 30. oktober 2018


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Havde flere problemet med at få sitet…

Havde flere problemet med at få sitet oploaded samt redirects. Men det var ikke noget problem for Henrik D fra supporten. Han klarede det hele på 5 min så var det hele online virkede perfekt. Tak til Henrik samt hele supporten.

Dato for oplevelse: 16. januar 2020


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super detektiv på overarbejde!!!

Skulle dykke ned i en næsten 10 år gammel sag vedr. domæne registrering. Henrik var en stor hjælp og viste særdeles god service minded-hed i detektiv arbejdet der indvolverede flere andre parter han havde kontakt med. Stort tak... :)

Dato for oplevelse: 06. februar 2019


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig og dygtig chatsupport

Jeg fik lagt en næsten færdig wordpress side nede, på grund af en meget lille, meget dum fejl jeg selv lavede.
Kunden skulle have den overdraget om en time og panikken var stor. Chat supporten reddede mig - uden beregning - på 10 minutter og reddede min dag totalt.
Mange tak

Dato for oplevelse: 09. juli 2018


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg er i dag blevet betjent at Henrik…

Jeg er i dag blevet betjent at Henrik fra Surftown og fik en superb service. Efter tidligere misinformation og chats uden hjælp var jeg blevet noget usikker på Surftowns support. Men så møder jeg Henrik som hjælper web - fjolset ( undertegende) frem til løsningen og får hjemmesiden op/frem igen. En kommunikativ og faglig kompetent mand har netop givet mig den bedste service jeg kunne ønske mig. Jeg er glad og dybt taknemmelig.
Og til Surftown i skal vide at i har en dyrebar medarbejder, der genetablerede min tillid til firmaet. Han fortjener udnævnelse til dagen superhelt, stor bonus og ikke mindst en GT i fredagsbaren :-)

Dato for oplevelse: 15. juni 2018


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg er glad og tilfreds som kunde os…

Jeg er glad og tilfreds som kunde hos Surftown.
Der er ingen problemer med driften og hvis jeg møder udfordringer med store eller små ting, har jeg altid fået hjælp med det samme og udfordringen er blevet løst til stor tilfredsstillelse.

Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger!

Dato for oplevelse: 31. maj 2018


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Fin service

Hej allesammen. Jeg har haft nogle problemer med min webmail, idet jeg havde rodet rundt i konfigurationerne. Så hermed lige et gratis tip: opsæt ALLE dine enheder med IMAP :) Heldigvis var Henrik D mig behjælpelig. Selvom chat support er temmelig kortfattet og langhåret, så lykkedes det os at forstå hinanden til sidst. Jeg har altid lidt en fornemmelse af at stille dumme spørgsmål, men der svares med tålmodighed. Tak for fin service, Henry.

Dato for oplevelse: 16. september 2018


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Henrik.D var bare en konge i dag. 1000tak

Henrik.D var bare en konge, en lille dum plugin hade lavet en fejl så hvores side var nede men på grund af arbejde kunde vi ikke bruge tid på at finde ud af hvad vi skulle gøre, fejlen var vores men surftown Redde os 1000tak

Dato for oplevelse: 08. oktober 2018


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sådan!

Sådan!

Det kan godt være forvirrende når tingene ikke udfolder sig som forventet. Er man ikke specialist i servere og domæne håndtering kan det være svært at finde ud af om man selv mangler at gøre noget for at få et domæne til at virke. Chatten gav en hurtig svar og løsning inden for minutter.
Respekt!
Det er sådan jeg gerne vil opleve det kontakten til support, hurtig og effektiv.

Dato for oplevelse: 16. august 2018


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Udemærket webhotel

Udemærket webhotel som er drevet af dansktalende personale. På den måde føles drift og service tæt på i de tilfælde jeg har haft brug for support. Jeg har ikke for nyligt fået tjekket om prisen er konkurrencedygtig - jeg betaler ca. 350 kr. om året for basis webhotel.
Én funktion jeg mangler (eller ikke kan finde) er hvordan man "blokerer" uønsket spam-mail. Ville være befriende at have denne funktion!

Dato for oplevelse: 18. juli 2018


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God Customer Service!

Efter mange problemer med at flytte vores site fra en anden udbyder til Surftown, fik jeg endelig fat i en helt vildt sød customer service mand der heder Johan. Han hjalp mig super hurtigt og helt uden nogle dikedarer. Han var hurtigt som et lyn og super venlig! Tak Johan og Surftown :-)

Dato for oplevelse: 14. maj 2018


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kanon service

Kanon service - havde problemer med et SSL certifikat som manglede sidste justering. Det blev klaret på under 2 min. af en meget kompetent medarbejder over chatten.

Mange tak, E.

Dato for oplevelse: 25. september 2018


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg har været kunde i Surftown siden de…

Jeg har været kunde i Surftown siden de startede, så det går vel 10-11 år tilbage. I forbindelse med migeringen over til Unoeuro, så har Emil givet en helt fantastisk support og hjælp. Han har hjulpet med alle de problemer som kom i forløbet med at flytte hjemmesiden. Tusinde tak!

Dato for oplevelse: 10. december 2018


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Uorden i automatisk betaling - under al kritik

I forbindelse med den ufrivillige overflytning af kunder til UNOEURO som Surftown foretog i slutningen af juni, har de brugt lejligheden til at charge - i hvert fald mig - for beløb, der dækker services jeg ikke længere kan benytte mig af, eftersom de har slettet min konto. Jeg kan derfor heller ikke logge ind på deres site.

Således har de hævet for VIP support to gange og webhotel ligeledes.
Når man vil ringe til dem på det nummer de opgiver på deres hjemmeside meldes nummeret ugyldigt.
Chatten kan ingenting gøre og til sidst må man oprette en supportsag.

Det er middelmådig - for ikke at sige - under al kritik, at ulejlige sine tidligere kunder på denne måde.

Få dog orden i tingene.

Dato for oplevelse: 09. januar 2019


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har haft Surftown i mange år og fik…

Har haft Surftown i mange år og fik igen i dag en super god service via deres chatsupport. Denne gang var det ret teknisk og blev tilbudt at blive ringet op af supporteren og han gav mig en helt igennem fantastisk service og var virkelig god til at guide og forklarer. Er (igen igen) meget meget tilfreds med deres service :)

Dato for oplevelse: 13. maj 2018


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super support

Kan anbefale surftown. Er webdesigner og har ellers sværget til one.com især pga af deres support, men surftown har også en virkelig god support. Jeg havde selv lavet en bommert i wordpress, er ikke programmør, havde lavet kuk i databasen (rør ikke ved felterne omkring permanente link, hvis du ikke ved præcis hvad du gør) og pludselig var alt stort set væk. Selvom det var selvforskyldt kørte de den til dørs og reddede mig ud af min pine. Det med at køre den til dørs er det der gør forskellen.

Dato for oplevelse: 08. november 2018


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

stor hjælp i supporten

stor hjælp i supporten, som jeg havde forventet at skulle betale for, da de udførte nogle af opgaverne for mig, pga min manglende erfaring med håndtering af domæner
Lea Letén

Dato for oplevelse: 22. oktober 2018