Meebox Anmeldelser

1.287  Dårlig
TrustScore 1 ud af 5

1,2

I kategorien Webhostingvirksomhed

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser1,2

1.287 i alt


Sortér:


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meebox blev til unoeuro - 10 stjerner blev til 2 stjerner.

Før Meebox blev til unoeuro havde jeg cPanel, ubegrænset antal MySQL databaser, samt et stabilt webhotel.

Efter overflytningen til unoeuro har jeg fået et ringe og uoverskueligt kontrolpanel, maks 10 MySQL databaser, som ikke er muligt selv at navngive, samt et forholdsvis ustabilt webhotel. Jeg oplever flere gange dagligt ikke at kunne forbinde til MySQL databaserne.

Jeg havde håbet at det kun blev bedre, men det gik desværre den anden vej.

Det bliver et farvel og tak for denne gang.

Dato for oplevelse: 13. marts 2017


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Uanmindelig dårlige Servere og Service

Jeg oplevede over 48 timers ventetid på svar af min supportmail, og Meebox påstod at det i hvert fald ikke var deres nye servere der var oversagen til at mit Word Press site havde mange lange ventetider (op til 5min). Meebox sagde bare hvad der var lettest for dem selv, i stedet for at prøve at finde frem til problemet.
Da jeg flyttede sitet til en anden udbyder, fungerede alt sjovt nok, og kørte hurtigere end nogensinde før.

Dato for oplevelse: 06. juni 2016

Besvarelse fra Meebox

Hej Bjørn

Tak for din anmeldelse. Efter at have været dine sager igennem er det kedeligt at konstatere, at der er et par fejl i din anmeldelse. Én gang har det taget os lidt under to dage at finde en løsning på det, du spurgte om, da vi skulle bruge tid på at undersøge et problem med din hjemmeside - ikke webhotellet. Langt majoriteten af dine henvendelser har vi dog svaret meget hurtigt, hvilket du også kan se i My Meebox. At stille det op som, at vi generelt har 48 timers svartid, er både urimeligt og faktuelt forkert.

På intet tidspunkt har dit wordpress-site haft op til 5 minutters svartid. Tværtimod har det nogengange taget 5 sek. at indlæse din hjemmeside, hvilket vi konkluderede var en kombination af din hjemmeside og at dit webhotel, vores mindste pakke, var underdimentioneret ift. dine behov. Du ønskede ikke at følge vores råd om at opgradere til en større pakke, som bedre ville kunne klare din hjemmeside. Vores supportere brugte lang tid sammen med dig på at undersøge problemet, og jeg synes også din anmeldelse fortjener at nævne, at vi da til sidst fandt en løsning, der fik svartiden på din hjemmeside ned på omkring 1-2 sek. i din Wordpress backend.

Det er kedeligt og beklageligt, at du har haft en dårlig oplevelse, og ønsker du at give det et forsøg igen, vil jeg også gerne betale vores Premium Pro webhotel (samme webhotel, som vores supporter anbefalede dig at skifte til, for at håndtere dit website) de første 12 måneder, så du kan se, at det virker.

De bedste hilsner,
Anders Eiler - CTO
Meebox.


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Erstatningskrav mod MeeBox

Tyve og bedragere
Holdt meget af MeeBox men grådigheden ved ledelsen var for stor.
De har stjålet millioner fra kunder der har betalt for et produkt og nu får noget helt andet og markant ringere nemlig UnoEuro.
Er du privatperson så klag til Forbrugerrådet. Er du virksomhed så meld dig til fælles søgsmål med ejere og bestyrelse i MeeBox. Aftaleloven er klokkeklar på dette punkt. Betaler man for en ny Audi A6 forventer man ikke at få en brugt C1.

Dato for oplevelse: 19. maj 2017


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig kvalitet.

Simpelten den værste server kvalitet du kan finde på det store net.
Jeg ærger mig og flover mig så meget på mine kunders vegne over at jeg har henvist og oprettet Meebox konti til dem.
De brokker sig konstant (med medhold) over at diverse sider er nede i tide og utide, og kan som oftest ikke få adgang til kontrolpanelet eller andre services.
Når serverne så endelig kører - er de piv ringe og så langsomme at du kan nå ned og levere beskeden selv, istedet for at sende den over nettet.

Hvis du skal have en professionel løsning - er du gået forkert hvis du bruger Meebox.

Dato for oplevelse: 02. marts 2016


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Problemer efter Meebox har skiftet server

Jeg har siden fredag søgt at få support fra Meebox, da min mail gik ned og siden hjemmesiden. Sandsynligvis i forbindelse med, at Meebox skiftede server. Jeg har oprettet supportsag og fået halve svar, men endnu ingen løsning og inden tilbagemelding det seneste døgn. Utilfredsstillende, når såvel mail som hjemmeside er ude af funktion.

Dato for oplevelse: 02. maj 2016


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Hurtig service! - (Hvilket skal bruges ofte)

Jeg er godt tilfreds med deres hurtige support omkring basis spørgsmål. Jeg er dog meget skuffet over pålideligheden, jeg syntes at downtiden og problemer med mails begynder at præge min arbejdsdag mere og mere.

Kan desværre ikke anbefale meebox.net til andre grundet de ting.

(i mens jeg har skrevet dette har mine sider været nede..)

Dato for oplevelse: 16. april 2015


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ustabil gentagne gange - Intet svar....

Vi oplever nu for desværre 117 gang at Meebox server simpelthen er for ustabil til at drive seriøse forretninger. Hvis du driver en seriøs forretning vil vi på alle måder frarråde dig at vælge Meebox.

Situationen er i dette sekund for os at vores side har været nede siden kl.22 i går og at vi ikke har kunnet få fat på Meebox i alt den tid. Simpelthen ikke noget svar...

Det er bare ikke godt nok...

Dato for oplevelse: 24. juli 2015

Besvarelse fra Meebox

Hej Tim,

Tak for samtalen. Jeg er glad for at vi at vi kunne få talt om de problemer I har oplevet. Som jeg nævnte var det problem, som I oplevede i det pågældende tidsrum, et resultat af et angreb på en anden kundes webhotel på den server som I begge ligger på. Det er ekstremt beklageligt, men vores tekniske mandskab gjorde alt hvad de kunne for at få det løst hurtigst muligt.

Jeg håber meget på at vi kan få mulighed for at bevise over for jer, at vi sagtens kan finde ud af at drifte webshops.

Hav en dejlig dag.

Mvh
Casper Ackermann,
Meebox.net


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pas på med bestilling af domæne!

Fik bestilt et dk domæne hos dem. Deres fejlsøgning påstod at den var ledige, men den var ejet af en anden og aktiv hos dkhostmaster. Efterfølgende fik jeg skrevet til deres support for at høre hvordan det kan lad sige gøre. Fik det sædvanlige "beklagelse" osv og pengene retur. Fik ikke nogen svar på mit spørgsmål om hvordan det kunne lade sige gøre, og det var faktisk mig som opdagede fejlen.

Dato for oplevelse: 30. oktober 2015


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ustabilt - langsomt.....

Efter skifte til ny server var jeg glad - rimeligt stabilt, lille hastighedsforøgelse, men det har på sidstningen fået en brat afslutning!

Kører Wordpress så ringe man skulle tro det var løgn
Upload til Wordpress går laaaaaaangsomt og ender regel med venter på...
Svært/umuligt at installere pro. temaer (Internal server error og lign. er hverdag)

Så selv om jeg var glad og tilfreds da man flyttede min side til ny server, kan man desværre sige at glæden varede ikke ved...

Desuden: Det piner mig, man har et professionelt webhotel, men INGEN mulighed for telefonsupport og INGEN mulighed for chat-support


HFN

Dato for oplevelse: 30. november 2015

Besvarelse fra Meebox

Hej HFN

Tak for din anmeldelse.

Som beskrevet din supportsag var serveren, som dit webhotel ligger på, udsat for et DDoS-angreb, der gjorde den utilgængelig i en periode i går aftes. Det beklager vi naturligvis - vi fik det løst, så hurtigt, som det var muligt!

Chat-supporten er lukket, ja. Til gengæld er svartiderne og kvaliteten af vores support-tickets blevet meget bedre, og vi løser hurtigere de enkelte sager. Det er jeg sikker på, at du også bemærker.

Slutteligt; Det er korrekt vi har lovet at opgradere alle webhoteller til nye og hurtigere servere. Det er vi i fuld gang med, og systemet står og arbejder som jeg skriver dette. Vi skal imidlertid opgradere mange, mange tusinde webhoteller, hvorfor de tages lidt efter lidt. Bare rolig, vi skal nok nå til dit. Hvis du ønsker vi fremskyder dit webhotel, så skriv til os, så får vi det arrangeret!


De bedste hilsner

Anders Eiler
CTO, Meebox


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Ikke godt nok

Meebox har et godt ry, men er desværre faldet af på den på det seneste. Et af mine sites har loadet usædvanligt langsomt i fht. tidligere disse dage, og jeg bliver ved med at modtage mystiske mails omkring "farlige" filer, som er minded på ejeren af et domæne, som jeg tidligere har ejet og solgt videre. Har forklaret dette flere gange (min. to) til deres supportafdeling, men modtager fortsat disse mails hver uge. Er nok ikke kunde hos dem meget længere!

Dato for oplevelse: 16. april 2015

Besvarelse fra Meebox

Hej Søren,

Jeg beklager mange gange de problemer der har været! Du skal have stor tak fordi du kommer med din ærlige vurdering af os.

Derudover skal du have stor tak fordi du tog dig tid til at tale i telefon med vores tekniske direktør, Anders Eiler. Som Anders også har givet udtryk, så beklager vi mange gange de problemer der har været og vi arbejder benhårdt på at de ikke fremover skal få lov at opstå!

Mvh
Casper Ackermann,
Meebox.net.


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

uanstændig

Jeg valgte denne udbyder da de meget aktivt reklamerede om deres support. Desværre må vi konstatere at de ingen support har, og at det end ikke kan lade sig gøre at komme i personlig kontakt med dem- Endvidere er vi i den periode det har virket til husbehov, blevet bombaderet med alskens spam om helt uinteressante produkter og det der er værre. Vores konklusion. Aldrig mere Meebox.

Dato for oplevelse: 06. marts 2015

Besvarelse fra Meebox

Hej Hubby,

Jeg har selv været inde over din sag, og jeg forstår i forlængelse heraf ikke din anmeldelse. Du har været tre uger for sent ude med fornyelsen af dit domæne, og derfor er det deaktiveret. Nu har vi sat gang i en gen-aktivering, som vores registrator gennemfører hurtigst muligt. Det er beskrevet i den support ticket, som du har indsendt omkring problemet.

Vedr. e-mails, så er det korrekt at vi ind imellem sender nyhedsbreve ud. Hvis ikke du ønsker at modtage det, kan du altid framelde dig i bunden af alle nyhedsbreve.

Vi har svaret på din support ticket fredag morgen. Jeg håber, at vi hører fra dig derinde, så vi kan få løst de ting, der måtte være tilbage.

Mvh
Anders Eiler
Meebox.net.


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har ikke styr på loven

Jeg havde glemt at betale min Meebox regning, da de som det eneste hostingselskab jeg har benyttet de seneste 5 år ikke automatisk trækker penge.

Jeg skyldte dem 4 euro, men deres rykkergebyr var 100 euro, altså 25 gange det skyldige beløb, dette er imod loven om rykkergebyrer hvor man maksimalt må give 100 kroner i rykkergebyr.

Jeg kan ikke anbefale dem til nogen.

Dato for oplevelse: 20. maj 2016

Besvarelse fra Meebox

Hej Kasper,

Vi er helt klar over, at dette imod loven - og det er ikke fordi vi bevidst prøver ikke at overholde den eller snyde dig. Problemet skyldes en fejl i vores faktureringssystem. Beløbet skulle selvfølgelig have været 100 DKK - ikke 100 EUR.

Vi løste problemet inden for 5 minutter og har refunderet det forkerte gebyr til dig. Vi trækker i øvrigt automatisk pengene, hvis du har et gyldigt kreditkort tilknyttet din konto.

Som kompensation for ulejligheden, så har jeg forlænget din VPS med 3 måneder uden afregning. Jeg håber, at du vil revurdere din anmeldelse.

De bedste hilsner,
Patrick Theander - CEO
Meebox.


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Amatører og nedetid

Så er Meebox nede igen - også Pro!
De har gang på gang nedbrud, sidst d. 11/12-14 med 8 timers nedetid! Og nu i dag er er deres database nede.
Mails er flyttet til ekstern mail udbyder, da det heller ikke virker - ved pop hentes random mails og deres webmail kan ikke åbne mine mails, og deres supportere har heller ikke kunne løse dette, men nogle ubehøvlede svar fik jeg da.
Alt i alt den værste oplevelse!
Har været kunde siden 2012 - så ved at det ikke er enkeltstående problemer - men et generelt udtryk for kvaliteten.

Dato for oplevelse: 16. februar 2015

Besvarelse fra Meebox

Hej Brian,

Det var en meget trist anmeldelse der landede i vores indbakke tidligere i dag. At høre at du, efter næsten tre år hos os, ikke er tilfreds med det produkt vi har leveret, gør selvfølgelig et kæmpe indtryk.

Jeg kan se at du i perioden har været i dialog med vores kundeservice- og teknik team af flere omgange og det beklager jeg selvfølgelig. Over de tre år har du i alt haft 12 tickets inde, hvilket vil sige tre tickets i løbet af 365 dage. Jeg vil ikke at bortforklare noget, men blot prøve at sætte tingene i perspektiv. Vi drifter mange websites, store som små. Fra tid til anden opstår der problemer.

Nogle gange skyldes problemerne at serverproblemer, som vores dygtige teknik team også reagere på lynhurtigt og forsøger at få løst. Andre gange ligger problerme på fx Wordpress installationer osv. Vores produkt - hostingen - er af ekstrem høj teknisk kompleksitet og derfor er opstår der fra tid til anden tekniske flaskehalse. Ikke kun hos os, men i alle dele af hostingbranchen. Det er vilkårene, men vi arbejder benhårdt på at komme dem til livs og få gjort så problermen ikke har en chance for at opstå igen.

Jeg kan godt forstå at du ikke er tilfreds, men jeg vil forsikre dig om at vi gør meget for at sikre god performance for alle vores kunder. Vi investerer massivt i både hardware samt tekniskmandskab, da vi ikke blot vil levere samme standard som resten af branchen; vi vil sætte baren endnu højere.

I forbindelse med din ticket har vi stort set hver gang reageret lynhurtigt og i forbindelse med din sidste ticket fik du også direkte assistance fra vores tekniske direktør, som også tilbød dig at forklare hvilke udfordringer du har haft i løbet af de sidste 3 år. Hvorfor? Så vi kan forbedre os. Det er vi stadig interesseret i og jeg ved at Anders, vores tekniske direktør, håber på at høre fra dig i din ticket.

Igen, der har været problemer. Det benægter jeg ikke. Men vi har gjort vores bedste for at assistere dig og forbedre vores platform.

Mvh
Casper Ackermann,
Meebox.net


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Uheldig start

Den første uge vi var kunde hos Meebox var vores hjemmeside og mail nede i 2 - 3 dage. Det var utroligt frustrerende, og vi fortrød faktisk vores skifte. Den sidste uge er det gået bedre, men på grund af den meget uheldige start, kan vi højst give 2 stjerner. Såfremt vi får flere overraskelser med "nede dage" på vores webshop og mails, er vi desværre nødsaget til at forlade Meebox.

Dato for oplevelse: 23. april 2015


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har aldrig oplevet noget lignende!

Jeg kontakter Meebox og fortæller dem vores hjemmeside ikke fungere optimal samme med vores mail.. vi får et svar fra en af deres medarbejder hvor personen skriver følgende på facebook : Hej Izzet,

Tak for din henvendelse.

Jeg kan godt se at der er et problem. Jeg sørger for at min tekniske afdeling ordner dette.

Derefter får vi en mail hvor de skriver at vi kan opgrader til noget andet hos dem.. Det er virkelig for dårligt at prøve sælge noget andet som er dyrer til sin kunde fordi de ikke vil/kan fikse problemet.. det har fungeret for os indtil idag hvorfor skulle vi opgrader til noget andet og betale mere fordi jeres system ikke fungere som det skal... virkelig dårlig stil og uprofessionelt!

Dato for oplevelse: 22. januar 2016


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Server nedbrud mistet omsætning og kunder

Tit er der småfejl på serveren så mit site er offline 10 min til 1 time, hvilket ikke er godt nok. Servertiden er også meget ustabil, nogle gange er den rigtig hurtig, andre gange er den meget langsom. I en situation hvor vi gør alt for at optimere hastigheden på vores site, er det vel ikke for meget at spørge efter en simpel ting som en server også følger med.
Jeg har 2 stk. Pro hoteller og efter denne oplevelse med to dages ned tid, dvs. 60 sek/2 min svar tid bliver jeg nød til at overveje at flytte mine domæner. Det har kostet ordre i min webshop og forgæves adwords markedsføring.

Dato for oplevelse: 16. april 2015


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service

Har været kunde hos Meebox et par år, og generelt har det hele tiden virket lidt som om der ikke var fuld styr på det hele bagved facaden. Forleden fik jeg en mail om at jeg skulle forny et domæne ellers ville det udløbe. Da jeg ikke brugte dette domæne valgte jeg at lade det udløbe.

Desværre snakker den maskine der sender automatiske emails ikke med den maskine der er ansvarlig for domæne håndtering hos Meebox, så jeg fik lov at beholde og betale for domænet, selvom jeg havde ladet det løbe ud.

Det mener Meebox er helt fair, for jeg stod jo til automatisk registrering det ene sted, bare ikke det sted som kommunikerede med mig.

Dato for oplevelse: 11. april 2016


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig webhost - dårlig support

Der var engang, hvor Meebox var nogenlunde, men nu er de nok den absolut dårligste webhost, jeg har benyttet.

De har suverænt dårlige servere, som i perioder kan være nede hele 10% af tiden - og andre gange hvor de bare kører rigtigt langsomt. Og for også at snakke om deres service, så virker den ofte flabet, og de indrømmer sjældent, at det er deres skyld, at det ikke fungerer. Man kan heller ikke stole på, at de tager backup af ens side. De putter gerne en uger gammel backup på siden (samt sletter alt eksisterende) med den undskyldning, at de troede, at det var en helt ny backup - uden at man får en konkret undskyldning eller kompensation. Det har vi hvert fald prøvet.

Dato for oplevelse: 23. april 2016