skal lukkes ned nu jeg dør ahhhhhhhhhhhhhhhh!
absulut skral burde ikke existere når jeg brugte det i 1 sekund valgte norkorea at bombe min fanmile
Dato for oplevelse: 28. november 2022
1.287 i alt
absulut skral burde ikke existere når jeg brugte det i 1 sekund valgte norkorea at bombe min fanmile
Dato for oplevelse: 28. november 2022
Før Meebox blev til unoeuro havde jeg cPanel, ubegrænset antal MySQL databaser, samt et stabilt webhotel.
Efter overflytningen til unoeuro har jeg fået et ringe og uoverskueligt kontrolpanel, maks 10 MySQL databaser, som ikke er muligt selv at navngive, samt et forholdsvis ustabilt webhotel. Jeg oplever flere gange dagligt ikke at kunne forbinde til MySQL databaserne.
Jeg havde håbet at det kun blev bedre, men det gik desværre den anden vej.
Det bliver et farvel og tak for denne gang.
Dato for oplevelse: 13. marts 2017
Jeg oplevede over 48 timers ventetid på svar af min supportmail, og Meebox påstod at det i hvert fald ikke var deres nye servere der var oversagen til at mit Word Press site havde mange lange ventetider (op til 5min). Meebox sagde bare hvad der var lettest for dem selv, i stedet for at prøve at finde frem til problemet.
Da jeg flyttede sitet til en anden udbyder, fungerede alt sjovt nok, og kørte hurtigere end nogensinde før.
Dato for oplevelse: 06. juni 2016
Besvarelse fra Meebox
Tyve og bedragere
Holdt meget af MeeBox men grådigheden ved ledelsen var for stor.
De har stjålet millioner fra kunder der har betalt for et produkt og nu får noget helt andet og markant ringere nemlig UnoEuro.
Er du privatperson så klag til Forbrugerrådet. Er du virksomhed så meld dig til fælles søgsmål med ejere og bestyrelse i MeeBox. Aftaleloven er klokkeklar på dette punkt. Betaler man for en ny Audi A6 forventer man ikke at få en brugt C1.
Dato for oplevelse: 19. maj 2017
Simpelten den værste server kvalitet du kan finde på det store net.
Jeg ærger mig og flover mig så meget på mine kunders vegne over at jeg har henvist og oprettet Meebox konti til dem.
De brokker sig konstant (med medhold) over at diverse sider er nede i tide og utide, og kan som oftest ikke få adgang til kontrolpanelet eller andre services.
Når serverne så endelig kører - er de piv ringe og så langsomme at du kan nå ned og levere beskeden selv, istedet for at sende den over nettet.
Hvis du skal have en professionel løsning - er du gået forkert hvis du bruger Meebox.
Dato for oplevelse: 02. marts 2016
Jeg har siden fredag søgt at få support fra Meebox, da min mail gik ned og siden hjemmesiden. Sandsynligvis i forbindelse med, at Meebox skiftede server. Jeg har oprettet supportsag og fået halve svar, men endnu ingen løsning og inden tilbagemelding det seneste døgn. Utilfredsstillende, når såvel mail som hjemmeside er ude af funktion.
Dato for oplevelse: 02. maj 2016
Jeg er godt tilfreds med deres hurtige support omkring basis spørgsmål. Jeg er dog meget skuffet over pålideligheden, jeg syntes at downtiden og problemer med mails begynder at præge min arbejdsdag mere og mere.
Kan desværre ikke anbefale meebox.net til andre grundet de ting.
(i mens jeg har skrevet dette har mine sider været nede..)
Dato for oplevelse: 16. april 2015
Vi oplever nu for desværre 117 gang at Meebox server simpelthen er for ustabil til at drive seriøse forretninger. Hvis du driver en seriøs forretning vil vi på alle måder frarråde dig at vælge Meebox.
Situationen er i dette sekund for os at vores side har været nede siden kl.22 i går og at vi ikke har kunnet få fat på Meebox i alt den tid. Simpelthen ikke noget svar...
Det er bare ikke godt nok...
Dato for oplevelse: 24. juli 2015
Besvarelse fra Meebox
Fik bestilt et dk domæne hos dem. Deres fejlsøgning påstod at den var ledige, men den var ejet af en anden og aktiv hos dkhostmaster. Efterfølgende fik jeg skrevet til deres support for at høre hvordan det kan lad sige gøre. Fik det sædvanlige "beklagelse" osv og pengene retur. Fik ikke nogen svar på mit spørgsmål om hvordan det kunne lade sige gøre, og det var faktisk mig som opdagede fejlen.
Dato for oplevelse: 30. oktober 2015
Efter skifte til ny server var jeg glad - rimeligt stabilt, lille hastighedsforøgelse, men det har på sidstningen fået en brat afslutning!
Kører Wordpress så ringe man skulle tro det var løgn
Upload til Wordpress går laaaaaaangsomt og ender regel med venter på...
Svært/umuligt at installere pro. temaer (Internal server error og lign. er hverdag)
Så selv om jeg var glad og tilfreds da man flyttede min side til ny server, kan man desværre sige at glæden varede ikke ved...
Desuden: Det piner mig, man har et professionelt webhotel, men INGEN mulighed for telefonsupport og INGEN mulighed for chat-support
HFN
Dato for oplevelse: 30. november 2015
Besvarelse fra Meebox
Meebox har et godt ry, men er desværre faldet af på den på det seneste. Et af mine sites har loadet usædvanligt langsomt i fht. tidligere disse dage, og jeg bliver ved med at modtage mystiske mails omkring "farlige" filer, som er minded på ejeren af et domæne, som jeg tidligere har ejet og solgt videre. Har forklaret dette flere gange (min. to) til deres supportafdeling, men modtager fortsat disse mails hver uge. Er nok ikke kunde hos dem meget længere!
Dato for oplevelse: 16. april 2015
Besvarelse fra Meebox
Jeg valgte denne udbyder da de meget aktivt reklamerede om deres support. Desværre må vi konstatere at de ingen support har, og at det end ikke kan lade sig gøre at komme i personlig kontakt med dem- Endvidere er vi i den periode det har virket til husbehov, blevet bombaderet med alskens spam om helt uinteressante produkter og det der er værre. Vores konklusion. Aldrig mere Meebox.
Dato for oplevelse: 06. marts 2015
Besvarelse fra Meebox
Jeg havde glemt at betale min Meebox regning, da de som det eneste hostingselskab jeg har benyttet de seneste 5 år ikke automatisk trækker penge.
Jeg skyldte dem 4 euro, men deres rykkergebyr var 100 euro, altså 25 gange det skyldige beløb, dette er imod loven om rykkergebyrer hvor man maksimalt må give 100 kroner i rykkergebyr.
Jeg kan ikke anbefale dem til nogen.
Dato for oplevelse: 20. maj 2016
Besvarelse fra Meebox
Så er Meebox nede igen - også Pro!
De har gang på gang nedbrud, sidst d. 11/12-14 med 8 timers nedetid! Og nu i dag er er deres database nede.
Mails er flyttet til ekstern mail udbyder, da det heller ikke virker - ved pop hentes random mails og deres webmail kan ikke åbne mine mails, og deres supportere har heller ikke kunne løse dette, men nogle ubehøvlede svar fik jeg da.
Alt i alt den værste oplevelse!
Har været kunde siden 2012 - så ved at det ikke er enkeltstående problemer - men et generelt udtryk for kvaliteten.
Dato for oplevelse: 16. februar 2015
Besvarelse fra Meebox
Den første uge vi var kunde hos Meebox var vores hjemmeside og mail nede i 2 - 3 dage. Det var utroligt frustrerende, og vi fortrød faktisk vores skifte. Den sidste uge er det gået bedre, men på grund af den meget uheldige start, kan vi højst give 2 stjerner. Såfremt vi får flere overraskelser med "nede dage" på vores webshop og mails, er vi desværre nødsaget til at forlade Meebox.
Dato for oplevelse: 23. april 2015
Jeg kontakter Meebox og fortæller dem vores hjemmeside ikke fungere optimal samme med vores mail.. vi får et svar fra en af deres medarbejder hvor personen skriver følgende på facebook : Hej Izzet,
Tak for din henvendelse.
Jeg kan godt se at der er et problem. Jeg sørger for at min tekniske afdeling ordner dette.
Derefter får vi en mail hvor de skriver at vi kan opgrader til noget andet hos dem.. Det er virkelig for dårligt at prøve sælge noget andet som er dyrer til sin kunde fordi de ikke vil/kan fikse problemet.. det har fungeret for os indtil idag hvorfor skulle vi opgrader til noget andet og betale mere fordi jeres system ikke fungere som det skal... virkelig dårlig stil og uprofessionelt!
Dato for oplevelse: 22. januar 2016
Tit er der småfejl på serveren så mit site er offline 10 min til 1 time, hvilket ikke er godt nok. Servertiden er også meget ustabil, nogle gange er den rigtig hurtig, andre gange er den meget langsom. I en situation hvor vi gør alt for at optimere hastigheden på vores site, er det vel ikke for meget at spørge efter en simpel ting som en server også følger med.
Jeg har 2 stk. Pro hoteller og efter denne oplevelse med to dages ned tid, dvs. 60 sek/2 min svar tid bliver jeg nød til at overveje at flytte mine domæner. Det har kostet ordre i min webshop og forgæves adwords markedsføring.
Dato for oplevelse: 16. april 2015
Har været kunde hos Meebox et par år, og generelt har det hele tiden virket lidt som om der ikke var fuld styr på det hele bagved facaden. Forleden fik jeg en mail om at jeg skulle forny et domæne ellers ville det udløbe. Da jeg ikke brugte dette domæne valgte jeg at lade det udløbe.
Desværre snakker den maskine der sender automatiske emails ikke med den maskine der er ansvarlig for domæne håndtering hos Meebox, så jeg fik lov at beholde og betale for domænet, selvom jeg havde ladet det løbe ud.
Det mener Meebox er helt fair, for jeg stod jo til automatisk registrering det ene sted, bare ikke det sted som kommunikerede med mig.
Dato for oplevelse: 11. april 2016
Der var engang, hvor Meebox var nogenlunde, men nu er de nok den absolut dårligste webhost, jeg har benyttet.
De har suverænt dårlige servere, som i perioder kan være nede hele 10% af tiden - og andre gange hvor de bare kører rigtigt langsomt. Og for også at snakke om deres service, så virker den ofte flabet, og de indrømmer sjældent, at det er deres skyld, at det ikke fungerer. Man kan heller ikke stole på, at de tager backup af ens side. De putter gerne en uger gammel backup på siden (samt sletter alt eksisterende) med den undskyldning, at de troede, at det var en helt ny backup - uden at man får en konkret undskyldning eller kompensation. Det har vi hvert fald prøvet.
Dato for oplevelse: 23. april 2016
Super ærgelig afslutning, hvor de smadrede alle vores hjemmesider, da de flyttede dem over til unoeuro. Responstiden på den server vi er flyttet til er også helt i skoven, øv!
Dato for oplevelse: 18. maj 2017