Ok service, men lang leveringstid
Bestilte nye hjul fredag d. 17. april, med forventet levering inden for 4 hverdage.
Da jeg intet har hørt om onsdagen kontakter jeg kundeservice. Det konstateres at fælgen er i restordre, og skal komme fra Sverige (hvorfor får jeg intet at vide før jeg selv gør opmærksom på min manglende levering?), er villig til at skifte til anden fælg, men får besked om at det vil tage lige lang tid uanset hvilken fælg jeg ønsker, da den bestilte er på vej.
Leveringen vil komme fra Sverige mandag eller tirsdag ugen efter (27-28. april), hvorfor forventet leveringstid muligvis vil være onsdag eller torsdag, så det kan nåes inden bededag d. 30. april.
Bliver tirsdag d. 28. ringet op af kundeservice at fælgen ikke var med på forsendelsen, og de tilbyder en kompensation for ventetiden. Egentlig lidt ligeglad med kompensationen og foreslår at skifte ud til en anden fælg som koster mere, bare de for pokker vil ekspedere ordren igennem ASAP. Det kunne ikke lade sig gøre og ventetiden vil være den samme uanset hvad jeg vælger.
Nå, ventetid endnu en uge, førend jeg ringer til kundeservice tirsdag d. 5, for at høre hvad det bliver til. Oplyses at der var forventet modtagelse onsdag d. 6, hvor ordren vil blive udført og sendt til mig.
Modtog min forsendelse i går efter 20 dage (forventet leveringstid 1-4 dage)
Kan ikke udsætte noget på venligheden ved kundeservice, ej heller lysten til at undersøge hvornår forventes leveringstid burde være - men tror vi har været ramt lidt af uheld undervejs, hvorfor min tålmodighed har været hårdt prøvet.
Selve produktet kan jeg ikke udsætte noget på.
Der ryger 2 stjerner fra topkarakter:
1 stjerne pga. leveringstiden.
1 stjerne pga. manglende mulighed for at ændre ordren uden at ryge bagerst i køen igen.
Dato for oplevelse: 08. maj 2015