Group Online Anmeldelser

1.957  God
TrustScore 4 ud af 5

4,2

I kategorien Online-marketingbureau

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,2

1.957 i alt


Sortér:


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

HOLD JER LANGT VÆK!!!!!

HOLD JER LANGT VÆK!!!!!

gode sælgere der lover dig guld og grunde skove! Men resultatet er ikke tæt på at være det!

Elendig hjemmeside, dårligeste seo så der ingen der nogensinde finder din hjemmeside (trods de lover du er i toppen af Google søgninger)

Sørger for at binde dig i flere år så du på ingen måde kan komme ud af det trods de ikke har overholdt noget af der de sælger den på mundtligt, de er smarte, siger en masse ting men intet står i kontrakten!

Det er det største bondefanger firma nogensinde og i skal aldrig nogensinde være i dialog med dem, hvis de ringer og sider de er derfra! Skynd jer og lig på, de bruger feje knep til at få folk ind i deres virksomhed

Dato for oplevelse: 01. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Jonathan

Tak for din anmeldelse. Jeg tager dette meget alvorligt og vil selvfølgelig aldrig have nogle skal sidde med en følelse af ikke at opnå de ønskede resultater eller at være fanget i en aftale.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig, men kan desværre ikke finde dig i vores system. Jeg har sendt en anmodning her via Trustpilot som du meget gerne må besvare.

Du er også mere end velkommen til at ringe til 55 55 55 55 og spørge efter Malene.

Jeg håber på at høre fra dig,

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Malene


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

OK 1 stjerne var FOR lidt!!!

Reviderer hermed min anmeldelse fra tidligere med kun 1 stjerne! Efter flere samtaler har firmaet ændret på diverse parametre og været meget samarbejdsvillige og imødekommende. Jeg synes stadig 7 års binding er meget og derfor giver jeg ikke flere stjerner. Og er stadig også rystet over måden, jeg blev "fanget ind" på - men den medarbejder jeg taler med nu virker meget servicemindet og forstående.

Dato for oplevelse: 12. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Anne Marie

Tusind tak for at tage dig tid til at revidere din anmeldelse og dele din oplevelse. Det er vigtigt for os at lære og vokse som virksomhed.

Det glæder mig, at vi har haft en god dialog og jeg ser frem til at følge dig fremadrettet hvor vi sammen tager skridt til at forbedre situationen. Jeg er glad for at vide, at du oplever en forbedring i serviceniveauet og kommunikationen

Du kan naturligvis altid få fat i mig på telefon og mail, hvis du har spørgsmål eller bekymringer.

Jeg håber du får en dejlig mandag

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vildt dårlig service

Vildt dårlig service, lige så snart de har solgt en deres produkter til overpris så sejler man sin egen sø, og når man har problemer med produktet tager det flere måneder for dem at svare, venter stadig...

Dato for oplevelse: 10. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Kristian

Jeg vil først og fremmest gerne takke dig for at dele din oplevelse med os. Det betyder meget for os at høre fra vores kunder og lære, hvordan vi kan forbedre os til gavn for jer alle.

Jeg kan forstå på min kollega Sebastian at I har snakket her til formiddag og at han vil prøve at imødekomme dig så meget som muligt. Jeg håber oprigtigt at I to kan finde en løsning som passer for både dig og os.

Igen tak for din feedback, og du må endelig række ud til mig, hvis der er noget jeg kan gøre i denne sag.

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Malene


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service

Fantastisk service. Havde problemer med at få oprettet firmamailen på min computer, og på få minutter var det fixet 👏🏻

Dato for oplevelse: 17. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Tanja

Tusind tak for din tid og lyst til at skrive om din oplevelse.

Det er virkelig godt at høre, at vi kunne hjælpe dig med at få styr på firmamailen så hurtigt! Hvis der er noget andet, vi kan hjælpe dig med, så skal du endelig bare sige til!

Jeg håber du får en fantastisk fredag.

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sød og venlig medarbejder jeg fik…

Sød og venlig medarbejder jeg fik Hurtig og effektiv hjælp og er fuldt ud tilfreds.👌

Dato for oplevelse: 18. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Majken

Tak for den søde anmeldelse!

Det var virkelig rart at høre, at du følte dig godt behandlet af vores medarbejder. Det er altid vores mål at give hurtig og effektiv hjælp, så det er fantastisk at vide, at du er fuldt ud tilfreds med din oplevelse.

Hvis du nogensinde har brug for mere hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os. 👌

Ha' en skøn fredag!

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Philip er en dygtig sælger

Philip er en dygtig sælger, og god til at vedligeholde samarbejdet.

Martin
Floorlab

Dato for oplevelse: 19. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Martin

Tusind tak for din feedback og de rosende ord om vores dygtige konsulent! Det glæder mig at høre, at du har haft en positiv oplevelse med Philip.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os i kundeservice.

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Cookies modul driller.

Jeg har haft lidt problemer med, en installation på vores hjemmeside, over flere omgange. Jeg tog kontakt til Group Online og fik fat i Samuel som tog affære med det samme. Yders kompetent betjening og fantastisk hurtig reaktion. Takker. :-)

Dato for oplevelse: 08. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Peter

Vi sætter stor pris på din feedback! Det er dejligt at høre, at Samuel kunne hjælpe dig med dine installationsspørgsmål på jeres hjemmeside.

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Malene


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

super kompetent tekniker

Super service og super kompetent tekniker

Stor tak herfra fra en man kan kalde en
computernød

Dato for oplevelse: 16. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Kim

Det er fantastisk at høre, at du fik en super service og en super kompetent tekniker!

Vi er virkelig glade for at kunne hjælpe vores kunder med de teknisk udfordrende problemer.

Tak for dine venlige ord, og hvis du nogensinde har brug for mere hjælp, er vi her for dig!

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Online møde

Dejligt at jeg fik mulighed for et online møde i stedet for altid at skrive. Det at kunne tale sammen, bliver for mig mere effektivt, da det mindsker misforståelser.

Dato for oplevelse: 09. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Ulla

Det er virkelig skønt at høre, at du nød vores online møde! Vi er helt enige i, at det at tale sammen kan være meget mere effektivt end blot at skrive.

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Malene


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kompetent og imødekommende hjælp

Kompetent og imødekommende hjælp - som altid.

Jeg er fuldt tilfreds.


Henrik / Kørelærer Gruppen

Dato for oplevelse: 16. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Henrik

Vi sætter virkelig pris på dine venlige ord og din fortsatte tillid til vores tjenester. Det glæder mig at vide, at vores hjælp har været både kompetent og imødekommende for dig.

Tusind tak for din tilfredshed, og husk, at vi altid er her for at hjælpe dig med alt, hvad du måtte have brug for. Vi ser frem til at fortsætte vores samarbejde med Kørelærer Gruppen!

Ha' en dejlig dag

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stor ros til Ludvig!

Stor ros til Ludvig!

Jeg havde fornøjelsen af at tale med Ludvig i sammenlagt 3 timer. Ludvig hjalp os med at få rettet op på en teknisk fejl i vores microsoft licens. En opgave der ikke var lige til(!) - hvorfor det tog tid. Der blev også efterfølgende tjekket op på, om der nu var tjek på det hele. Rigtig god stil :-)

Tak for hjælp Ludvig

Dato for oplevelse: 12. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Caroline

Det lyder virkelig som om, at Ludvig gjorde et fantastisk stykke arbejde! Tre timer er en solid indsats, og det er skønt at høre, at han fik rettet op på den tekniske udfordring med jeres Microsoft-licens.

Det er den slags opmærksomhed og efterfølgende opfølgning, der virkelig gør en forskel.

Jeg sender en stor tak til Ludvig for hans hjælp!

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Når hjælp er nødvendig

Det går altid hurtigt at få kontakt med en Group Online medarbejder (ikke en meningsløs robot) der hjælper præcist og hurtigt. Well done.

Dato for oplevelse: 11. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Henning

Fantastisk at høre! Vi er glade for, at du sætter pris på vores personlige service!

Tak for et godt samarbejde, og hvis du nogensinde har brug for mere hjælp, er vi altid her for dig - ingen robotter, kun ægte mennesker

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Malene


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stille og grundig gennemgang og hvis…

Stille og grundig gennemgang og hvis man ikke forstod det første gang tog vi det bare igen

Dato for oplevelse: 16. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Mads

Tusind tak for din feedback. Det er fantastisk at høre, at du er glad for min kollegas hjælp.

Vi stræber altid efter at sikre, at vores kunder føler sig fuldt ud forstået og trygge.

Tak for dine venlige ord, og husk, at vi altid er her for at gentage eller uddybe, hvis der er noget, du ikke helt fik fat i første gang.

Vi glæder os til at hjælpe dig igen i fremtiden!

Jeg håber du får en dejlig onsdag.

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid god og venlig support

Altid god og venlig support!
Især Rasmus og Frederik, har været en stor hjælp på det sidste.

Dato for oplevelse: 17. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Filip

Det varmer virkelig mit hjerte at høre, at du altid har haft en god og venlig oplevelse med mine kolleger! Jeg videregiver din særlige tak til Rasmus og Frederik for deres indsats og hjælp. Vi er så glade for at have dem i vores team, og det betyder meget for os at vide, at de har været til stor hjælp for dig.

Hvis der er noget mere, vi kan gøre for at støtte dig, så er du altid velkommen til at kontakte os. Tak for din støtte og feedback!

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tålmodige og hjælpesomme medarbejdere

Tålmodige og hjælpesomme medarbejdere, skøn proces hele vejen igennem! Ren fornøjelse fra vores side.

Dato for oplevelse: 19. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Tina

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse!

Det glæder mig virkelig at høre, at du har haft en positiv oplevelse med vores team. Vi sætter en ære i at være både tålmodige og hjælpsomme, og det betyder meget for os, at du har følt dig godt tilpas og værdsat under hele processen.

Hvis du har brug for mere hjælp eller har yderligere spørgsmål, er vi altid klar til at assistere dig.

Jeg håber du får en dejlig weekend!

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

PAS PÅ AT DU IKKE AT BLIVE BONDEFANGET!

Jeg skrev en anmeldelse om Group Online i sidste uge, fik besked på at den ville blive fjernet hvis jeg ikke uddybede min anmeldelse. Det har jeg følgende gjort. Har flere gange været i kontakt med Malene hos Group Online, som bla. skriver følgende:

"Jeg håber, at du kan forstå vores position, hvor vi står i øjeblikket og mangler penge for det udførte arbejde. Ligesom andre erhvervsdrivende har vi forpligtelser over for leverandører, medarbejdere og andre omkostninger, som vi skal honorere. Det bliver en udfordring, hvis vi skal levere vores arbejde uden kompensation."
Group Online har aldig leveret noget som helst, andet end fuppet sig til en underskrift; ren bondefangeri af værste skuffe.

Dato for oplevelse: 06. marts 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Bo

Tak for at skrive igen herinde. Dog er der ikke mere jeg kan gøre for jer i denne sag. Jeg har tilbudt at afskrive en stor del af gælden og en afdragsordning på den restende del af gælden.

Jeg kan også se at vi har oprettet en personlig hjemmeside og iværksat markedsføring på vegne af Maria. I denne proces har Maria også bidraget ved at indsende billeder og andet relevant materiale. Jeg er derfor forundret over din påstand om, at hun ikke ønskede dette samarbejde.

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Malene


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fin vejledning af Samuel

Fin vejledning af Samuel. Blev fulgt helt til dørs med supporten. Dejligt.

Dato for oplevelse: 17. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Trine

Tusind tak for din anmeldelse!

Det er virkelig skønt at høre, at Samuel kunne give dig en fin vejledning og fulgte dig helt til dørs med supporten.

Vi sætter stor pris på din feedback, og det glæder os at vide, at du havde en positiv oplevelse.

Hvis der er mere, vi kan hjælpe med, så skal du ikke tøve med at kontakte os. Vi er her altid for at give den bedste support muligt.

Rigtig go' weekend!

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Effektiv og god kundeservice

Ludvig fik hurtigt løst problemstillingen og sørgede for god kundeservice.

Dato for oplevelse: 18. april 2024

Besvarelse fra Group Online

Hej Michelle

Det er fantastisk at høre!

Jeg er glad for, at min kollega Ludvig hurtigt kunne hjælpe dig så effektivt og give dig en god oplevelse med vores kundeservice.

Vi sætter pris på din feedback og takker for din støtte! 🌟

Rigtig skøn fredag!

Venlig hilsen
Group Online-teamet, Sussi