MobilReparationer.dk Anmeldelser

219  Fremragende
TrustScore 4,5 ud af 5

4,6

I kategorien Reparation af telefoner

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,6

219 i alt


Sortér:


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Kæmpe advarsel mod at få repareret…

Opdatering. Butikken har gjort meget for at imødekomme og udbedre skaden men lige pt tør jeg ikke overlade telefonen til en større operation på dette sted.

Dårlig oplevelse med iPhones reparation. Indleverede en Iphone 14 pro med en lille ridse på den ene kamera linse. Det kunne de sagtens skifte, sagde han. Men allerede da jeg afleverede den blinkede de røde lamper da det ikke virkede som om ekspedienten var særlig skarp på at bruge en iPhone generelt. Jeg hentede telefonen og kunne konstatere at linsen nu lignede noget der var løgn i en helt anden farve og fyldt med ridser. Så i stedet for at lille ridse på linsen har jeg en kamera der ikke virker ordenligt!

Dato for oplevelse: 06. juli 2023

Besvarelse fra MobilReparationer.dk

Hej Thomas

Vi beklager din dårlige oplevelse, det er aldrig vores intentioner at have sure/skuffet kunder, vi lever kun af glade og tilfredse kunder.

Det Bl.a derfor vi kontakter dig for løse denne udfordring. Vi er ked af at du vælger trustpilot som forum i stedet for at snakke med os i forretningen først.

Som sagt har vi tilbudt dig at udbedre fejlen med det sammen, men du vil vente til efter din ferie.

Jeg synes vi har gjort alt fra vores side for at løse denne udfordring.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super Service

Søde og sjove personale 😊👍
Som håndteret en noget stresset mor så godt 😂☺️
Min tlf. har fået ny skærm og panser glas og virker som ny 😊 Dejligt 😃
Har mere der skal rep så kommer igen på et tidspunkt.
Super oplevelse og tip top service 👍👍

Dato for oplevelse: 19. januar 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service

Helt igennem fantastisk service hos MobilReparationer.dk !!!
Vi kom ind med en totalt ødelagt telefon ( kørt over af en bil ) og 45 min efter står vi med den samme Iphone, nu bare fuldstændig som ny ;). Telefonen blev tjekket igennem, for at se om alt virkede, inden den nye skærm blev sat på - Emil havde virkelig styr på det han lavede.
Oveni den fantastiske service, bliver der givet 6 mdr garanti på reperationen.
Kan på det varmeste anbefale MobilReparationer.dk

Dato for oplevelse: 04. november 2013


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gode priser, super service!

Har fået ordnet min iPhone (både smadret skærm og udskiftning af power og home knap) i butikken på vesterport st, prisen var super billig i forhold andre reparatører, og servicen var i top. Reparatøren Emil var toppen og fiksede mobilen på super kort tid og mobilen har virket upåklageligt efterfølgende. Helt klart et sted jeg kommer tilbage til hvis jeg kommer ud for lignende problemer med mobilen igen. Fedt!

Dato for oplevelse: 11. september 2013


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Service i verdensklasse.!

I mobilreparationer.dk's butik ved Vesterport st., kom jeg forbi med min iPhone 4. Medarbejderen skilte den ad, kom med konstruktive inputs, var kompetent, var behagelig og vigtigst af alt utrolig servicemindet - det gør at jeg ikke er i tvivl om hvor jeg henvender mig, næste gang der kommer problemer med elektronikken og at budskabet fortjent nu bliver givet videre til venner og bekendte. Godt arbejde.! Bh. Rasmus

Dato for oplevelse: 06. september 2013


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service

De er flinke, og reparationerne holder. Har fået skiftet min datters iPhone 4 front og bag.

Første gang var fronten helt smadret. Jeg lavede en aftale med dem dagen efter, og den blev lavet, mens jeg ventede i butikken. Super kvalitet.

Anden gang skiftede de både front og bag - et ærgerligt uheld, men denne gang med originale dele, da forsikringen betalte differencen. Igen hurtig og effektiv betjening og sms, da den lå klar.

Kan kun anbefales.

Dato for oplevelse: 27. september 2012


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg får aldrig repareret andre steder igen!

jeg har aldrig brugt mobilreparationer.dk før, men forleden blev min elskede samsung sgII tabt, og skærmen gik i udu, nedenfor har jeg kopieret min egen facebook-opdatering fra samme dag - tænkte den sagde alt hvad jeg vil sige.

"der lød et stille bump da min underkæbe ramte bordet under mig, jeg stod i mobil-reperations-shoppen, og fyren havde netop sagt "om en times tid" da jeg spurgte hvornår min ødelagte skærm kunne være skiftet. Da han begyndte at se bekymret ud, bød jeg ind med konversations perlen, "idag?" - "nej om en time næste år, spasser" tænkte jeg ved mig selv, en tur i amagercenteret og en hotdog senere kom jeg tilbage og betalte, og fik min elskede samsung igen, 100% virkende - service, smil og aftaler der holdes.. knib mig lige i armen?"

Dato for oplevelse: 28. marts 2012


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kanon service og hjælpsomme medarbejdere

Havde problemer med brummeren i min HTC Desire. Kontaktede pr.mail MobilReparationer.dk, hvor jeg fik hurtig respons. Kørte forbi butikken, hvor de endda tog sig tid til at løse et betjeningsmæssigt problem for mig. Reparationen forløb hurtigt og til aftalt tid ca. 2 timer - jeg fik endda en lånetelefon i stedet.
Kanon service - jeg kan anbefale stedet og kommer der gerne igen

Dato for oplevelse: 06. september 2012


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

varm luft

Har haft en ipone 5s til reparation, vil ikke læse simkort. mobilreprationer.dk har ikke ringet tilbage flere gange som lovet. Har ikke kunne laver telefonen, lange snakke om ombudsmanden og garantien og at det ikke er deres ansvar bla bla bla.

Dato for oplevelse: 04. januar 2016

Besvarelse fra MobilReparationer.dk

Denne bruger har ikke haft mobil inde til reparation for simkortlæser hos os. Vi har undersøgt mobilen for brugeren - uden beregning - og orienteret kunden om, at idet mobilen helt uprovokeret ikke vil læse simkortet på mobilen, så er det en garantisag, som kunden skal ordne med det sted hvor han har købt mobilen. Det sted hvor brugeren har købt telefonen har fejlagtigt fortalt kunden, at de ikke vil tage mobilen ind til garanti fordi mobilen har været repareret andet sted før. Vi har orienteret kunden om, at dette er en overtrædelse af købelovens regler - og dette har forbrugerombudsmanden skrevet om i Politiken den 14/7 - 2012, og vi gav kunden en kopi af denne artikel. Derfor hvis han indbringer sagen for forbrugerombudsmanden, så vil han få medhold i sagen, og sælger skal tage imod garantisagen, uanset at mobilen har været repareret andet sted før.

Dette var alt for besværligt for kunden, og han mente, at det var os der skulle håndtere garanti sagen. Vi orienterede derfor kunden igen om, at denne fejl intet har med os at gøre, hvilket kunden var meget uforstående og utilfreds med, fordi at snakke med dem, der havde solgt mobilen til ham var alt for besværligt for ham.


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Service med kunden i centrum

Da min søns mobil ikke kunne oplade og jeg tager toget til og fra Vesterport var det naturligt for mig at vælge MobilReparationer som ligger handy på perronen. Det blev jeg ikke skuffet over. Hurtig, høflig og effektiv service som man stort set ikke finder mere var resultatet. Det gør jo at man ikke går andre steder hen næste gang et mobilproblem opstår!

Dato for oplevelse: 15. juni 2013


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

MobilReparationer.dk SUPERSTARs

Der er noget fuldstændig galt med denne virksomhed!!!!

Så fair en kundeservice kan man da ikke finde i DK mere? Her kunne stort set alle andre virksomheder lære noget - det alle andre med score 5+ stjerne skriver er rigtigt.

Kommer selvfølgelig igen næste gang der er noget jeg skal have rep. og takker for jeg ikke mere behøver google mig frem blandt iPhone rep-leverandører for at finde og beslutte mig for hvor mobilen/iPadén skal reps hennne. TAK!

Dato for oplevelse: 25. juli 2013


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kundeservice i top

Havde læst anmeldelserne og var alligevel skeptisk ved at aflevere min ipad i et hummer på perronen på Vesterport station.
AL min tvivl blev gjort til skamme.....
Super imødekommende og informativ medarbejder. Vidste præcis hvad jeg kunne forvente, da jeg gik derfra.
Afleverede ipad'en kl. 08.50. Modtager SMS 11.30 om at den er færdig.
Var så heldig at der var tale om et løst kabel - pris 300,-
Service ud over alle grænser - kan ikke roses nok :-)

Dato for oplevelse: 11. februar 2014


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professionalisme

Jeg fik en meget kompetent, hjælpsom og venlig betjening i forbindelse med min Nokia Lumia 900 mobil - om det kunne betale sig at reparere den, om jeg kunne overføre batteriet fra en kollegas mobil for at skabe lidt ekstra liv - eller om fejlen (det var svært at lade telefonen op og den løb hurtigt tør for strøm) skulle findes et helt andet sted. Efter indlevering af mobilen gik der kun halvanden time inden jeg modtog mail om, at jeg kunne hente mobilen igen. Fantastisk service på Vesterport Station - trygt og rart at få kompetent vejledning i mobiljunglen. Min bedste anbefaling ! Mvh og tak Katja

Dato for oplevelse: 23. februar 2014


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfekt service!

Min telefon lige pludselig i sort, men havde efterhånden fået mange skravanker før det. Tænd og sluk knappen virkede ikke, bagcoveret var smadret og nu ville den så heller ikke tænde. Surt. Jeg fik afleveret telefonen hos en medarbejder, hvorefter der fik 30 min. og alle fejl på iphonen var rettet. Det var super service, gik stærkt, og alt fungerer. Jeg kan ikke blive mere tilfreds. Kan klart anbefale dem :-)

Dato for oplevelse: 16. januar 2014


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig og effektiv

Jeg indsendte min Sony Xperia Z tirsdag og havde den igen fredag, så med to forsendelsesdage må det siges at være hurtig. Prisen lå blandt de laveste.
Jeg synes dog stadig 1500,- er mange penge for at skifte en skærm, ca. halvdelen af prisen på telefonen, men her er Sony sikkert også en afgørende faktor med deres skyhøje priser på deres dele.

Dato for oplevelse: 25. juli 2014


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Enestående service

Skærmen på min iPhone3 var holdt op med at reagere. Jeg blev anbefalet at bruge Mobilreparationer.dk og ringede for at bestille tid. Jeg kunne komme 2 timer senere og vupti havde jeg en ny skærm. Dette løste dog ikke problemet, men Morten som betjente mig spugte, om de måtte beholde den. Så ville de kiggere nærmere når de havde mere tid. Efter 6 ringede ringede Morten så igen og sagde, at de havde fundet problemet (nogen med en microchip) og nu virkede telefonen igen. Jeg havde helt opgivet den.... og prisen va den samme. Superbilligt og enestående service.

Dato for oplevelse: 16. august 2012


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super oplevelse! Her handler jeg igen

Jeg havde smadret skærmen på min iPad og den dag jeg beslutter mig for at reparere den taber jeg paradoksalt nok min iPhone og smadrer bagcoveret. Finder mobilreparationer.dk på nettet og ringer og aftaler at jeg kigger forbi med begge dele løbet af dagen. På under to timer er begge dele lavet - til særdeles rimelige priser og med den bedste kundeservice jeg har oplevet i nyere tid. Jeg vil enhver tid give Mobilrepationer mine bedste anbefalinger!

Dato for oplevelse: 31. juli 2012


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Venlig og kompetent

Min 1 år gamle smartphone "frøs" lige pludselig uden grund.
Den unge mand i butikken tog batteriet ud og satte det i igen - og forklarede grunden. Han hverken grinede af min uvidenhed eller havde himmelvendte øjne. Og det var gratis!

Dato for oplevelse: 17. april 2015


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Hmmm...ikke tilfreds

Havde smadret skærm - alt andet virkede - blev repareret hurtigt og så pænt ud. Efter reparation aflader tlf, når den er i strømstik. Ned til butik igen. Skiftede batteri, da det iflg butik var i stykker (det var det ikke før rep. og virkede efter tab af mobil). Hjem igen og batteri aflader stadig. Ned igen og vente nogle dage på deres specialist, som fandt en anden fejl (kortslutning som heller var butiks fejl). Hjem igen og aldrig ned igen, selvom batteriet de har sat (mon det var nyt og originalt?) i holder elendigt på strømmen. RMen orker ikke flere ture til butikken.
Rådet må være at blive enig med butikken om, at mobilen ellers virker ved indlevering, selvom det selvfølgelig er lidt vanskeligt.
I øvrigt ingen prisnedslag på trods af forløbet. (Betalte selvfølgelig alene for skift af skærm)

Dato for oplevelse: 28. februar 2015

Besvarelse fra MobilReparationer.dk

Her er MobilReparationer.dk's oplevelse af forløbet i denne sag:

Kunden indleverer sin mobil hos vores afdeling i Roskilde med besked om, at hans iPhone 5S skal have skiftet skærm.

Vi skifter helt standardmæssigt mobilens skærm, mens kunden venter, idet han gerne vil have sin mobil retur hurtigst muligt.

Når en kunde beder os om at skifte skærm på en mobil, så bliver skærmen skiftet, og når skærmen er skiftet, tester vi, at de helt basale funktioner i mobilen virker som f.eks. lyd, sensorer, ringetone. Vi laver dog ikke en 100% gennemtestning af mobilen, dels fordi kunden ikke har betalt for en sådan gennemtestning ved et skærmskift, og dels ville det være alt for tidskrævende for os at gøre det som standard og endeligt vil det ofte være unødvendigt, da vi som udgangspunkt forventer, at kunden orienterer os om de fejl der forventes udbedret, når telefonen indleveres til reparation.

Vores måde at arbejde på ved reparation af mobiltelefoner er på nøjagtig samme måde som et autoværksted arbejder med en bil. Når bilen eksempelvis sendes på værksted med en defekt forlygte, så bliver forlygten udskiftet, men hele bilen bliver ikke 100% tjekket - medmindre det specifikt er aftalt - i forbindelse med udskiftning af bilens lygte. Det samme er som nævnt gældende ved mobilreparationer - selvfølgelig kan det ske, at vi opdager en fejl, som kunden ikke har gjort os opmærksom på og i et sådan tilfælde, kontakter vi kunden og gør opmærksom på dette.

I dette specifikke tilfælde skifter vi kundens skærm, tester de basale funktioner der er relateret til skærmskiftet, og da disse funktioner på telefonen virker som de skal, får kunden udleveret sin mobil ca. 30 minutter efter han har indleveret sin mobil.

Dagen efter kommer kunden ned i vores forretning for at fortælle, at hans mobil ikke kan oplade efter skærmskift.

Når vi skifter skærm på en iPhone 5S er vi slet ikke nede og arbejde med det område hvor mobilen bliver opladet, så der er meget lille sandsynlighed for, at vores skærmskift er årsagen til, at mobilen ikke vil oplade. En større sandsynlighed er, at mobilens fald også kan have forårsaget en skade på enten mobilens batteri eller opladerstik.

Idet kunden gerne vil have sin mobil med sig hurtigst muligt skifter vi først batteriet mens han venter, og det ser ud som om, at mobilen herefter lader, hvilket kunden ser, og han vil derfor gerne have sin mobil med igen. Som en service skifter vi hans batteri uden beregning.

Dagen efter kommer kunden tilbage igen, og siger, at hans mobil stadig ikke vil oplade ordentligt. Herefter beder vi om at få mobilen, så vi kan få testet mobilen ordentligt. Her konstaterer vi, at der er en kortslutning på mobilens opladerstik, hvilket er årsagen til, at mobilen ikke oplader ordentligt. Dette bliver udbedret og vi har mobilen liggende en dags tid til test, så vi er sikre på, at der ikke er yderligere fejl ved mobilen.

Vi forklarer kunden igen, at når vi skifter skærm på en iPhone 5S er vi slet ikke nede og arbejde med det område hvor mobilen bliver opladet, så der er klart størst sandsynlighed for, at skaden er sket i forbindelse med mobilens fald, da skærmen blev smadret. Dette har kunden overhovedet ingen forståelse for, og mener at det er sket i forbindelse med reparationen, selvom vi igen forklarer, at vi slet ikke har været nede i det område hvor opladerstikket sidder i forbindelse med reparationen.

Igen lader vi den lille tvivl komme kunden tilgode og laver opladerstikket for ham uden beregning.

Da han yderligere også forventer prisnedslag for sin reparation, fordi han har skulle undvære sin mobil et par dage, så er vi derude, hvor det på ingen måde er rimeligt, og så er det vanskeligt for os at få en konstruktiv dialog med kunden.

I denne sag har vi igennem hele forløbet været imødekommende overfor kunden, løbende orienteret ham om sagen og besvaret alle henvendelser, så informativt som muligt.

Vores motto er altid, at vi går langt for at hjælpe vores kunder via en seriøs og ærlig kundeservice, men som alle andre har vi også en grænse, hvor vi ikke synes kunden er rimelig på nogen måde, og så stopper den konstruktive dialog typisk, såfremt kunden på ingen måde er villig til at se sagen fra vores side, når vi har givet kunden nogle rimelige og fornuftige forklaringer i sagsgangen. Som forretning står vi dog rimeligt magtesløse, når kunderne efterfølgende "sviner" os til på nettet, og vores eneste forsvar er, at vi kan skrive vores version af sagsgangen.

Afslutningsvist vil vi sige, at ingen er fejlfri (det er vi heller ikke), og særligt med elektronik produkter vil der nogen gange ske fejl, hvilket også er grunden til, at vi løbende tilstræber en god og konstruktiv dialog med vores kunder, og det har vi heldigvis også med mere end 99% af vores kunder, hvilket også er årsagen til, at vi altid bestræber os på at møde vores kunder med en positiv attitude.

Desværre er der en sjælden gang kunder, hvor kunden ikke viser initiativ til denne konstruktive dialog, og så er det vanskeligt at finde en løsning, der er rimelig for begge parter. Selvom vi har udbedret en række ting gratis for denne kunde, udskiftning af batteri og opladerstik, så har vi desværre ikke kunne finde en konstruktiv dialog med denne kunde, og det beklager vi selvfølgelig rigtig meget.


Med venlig hilsen

MobilReparationer.dk