DinPcPartner 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

VirksomhedsaktiviteterSe alle


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

2 gode og hurtige reparationer

Jeg har i denne måned fået skiftet først min mobils skærm og derefter har jeg fået skiftet min pcs skærm.
Det er billigt, det er godt og det er hurtigt.

Baggrunden var, at jeg vurderede at den teknologiske udvikling var gået istå og jeg ville være lige godt stedt med en prisbillige DinPCpartner reparation som et køb af en ny enhed.


Tænk, hvis man havde sendt sin enhed ind til Elgiganten, humac eller lign...

Dato for oplevelse: 20. september 2021


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold Jer LANGT væk

Hold Jer LANGT væk. Min telefon var helt ødelagt efter de havde "repareret" den. Og de ville ikke reparere den igen. Gik til et andet værksted, som sagde, at det var det værste de havde set...!!
De skriver også på deres hjemmeside, at de har 5 stjerner på Trustpilot, og så har de kun 3!!!

Dato for oplevelse: 15. september 2021


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Butikken i Aalborg

Butikken i Aalborg:
Jeg tror I skal overveje at lære jeres ansatte at smile og tage imod kunder. Servicen var ok, men minimal med øjenkontakt, intet smil og en ugidelig attitude. Jeg slutter ‘besøget’ med god dag... hvilket burde komme fra ham bag disken og jeg hørte intet retur - lidt positiv tilgang til dagen/livet ville pynte.

Dato for oplevelse: 12. maj 2021


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Simpelthen det ringeste jeg nogensinde…

Simpelthen det ringeste jeg nogensinde har oplevet!! 1 mnd. efter rep af ødelagt Ipad skærm, løsnede skærmen i det ene hjørne hvorefter det ikke tog lang tid inden den flækkede....Jeg kontaktede en anden reparatør der lavede den og han fortalte de brugte uorginale glas og sekundlim, hvilket gør at skærmen flækker efter kort tid....kunne man give 0 stjerner havde jeg gjort det!!
Sidste gang jeg bruger den amatør!

Dato for oplevelse: 11. maj 2018

Besvarelse fra DinPcPartner

Hej Henry

det er vi kede af at høre det kunne vi selvfølgelig sagtens have løst hvis du var kommet ind med fejlen du er som forbruger 2 års reklamations ret
det er helt rigtigt at vi ikke bruger originale dele det er sådan at apple ikke sælger reservedele derfor vil det slet ikke være en mulighed for nogen heller ikke os at skaffe originale dele. dernæst så forholder det sig sådan at apple slet ikke tilbyder reparation men kun ombytning

det er ikke korrekt at vi benytter sekundlim men en lim med navnet e8000 eller en gel som er flexibil og en klæber (dobbelt klæbende) det er samme metode som bruges af langt de fleste så det er ikke fordi vi sidder og bruger motoder som ikke er velkendt i branchen

vi har trods alt lavet det her siden 2009 så vi vil ikke betegene os som amatører men vi laver naturligvis fejl ligesom alle andre som vi rigtig gerne vil rette det har bare ikke været muligt for os da du har valgt ikke at reklamere over fejlen men kun har skrevet her


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Super god service - kan varmt anbefales!

Har fået skiftet diverse glas, knapper mv. på iPhone hos Dinpcpartner, over flere år. Der er super fin service og meget kort ventetid. Især en stor ros for at skifte forsiden på min iPhone uden beregning eller brok, da der efter mere end et år viste sig at være fejl i skærmen! Mine bedste anbefalinger - jeg vil helt sikkert også bruge dette sted fremover!

Dato for oplevelse: 07. juli 2013


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hvorfor eksistere de

Amatør service, skulle have skiftet min ødelagte skærm ud og fik af vide, at der vil gå 1 uge ca. senere fik jeg en sms fra dem hvor der stod de havde bestilt den forkerte skærm hjem, 2 dage yderligere forsinket. Tog så ned til dem på den aftalte dag og fik af vide at ham der skulle fixe den var blevet syg og de regnede med indenfor 2 dage at den ville være klar. Jeg hørte ikke noget fra dem. Kom så ned til dem for sidste gang og fik at vide af deres leverandør ikke havde dem på lageret pt men først den 1 nov, altså en måneds ventetid. Valgte at tage min pc tilbage og gik ned til et anden pc værksted. De ansatte lignede nogle hængemuler som ikke vidste hvad de lavede, en joke...

Dato for oplevelse: 01. oktober 2017


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

- RIGTIG DÅRLIG SERVICE....

-RIGTIG DÅRLIG SERVICE.... Jeg har haft en IMAC til rep. i 2 mdr.
Da de bruger dele fra KINA har de som undskyldning at der er lang leveringstid... til sidst måtte de erkende at de ikke ved hvornår det nye grafikkort ankommer og meddeler, at de så må leverer IMAC´en tilbage, hvis jeg ikke kan vente..... De har heller ikke vist interesse i at holde mig opdateret...deres service er amatør agtig og jeg vil absolut ikke anbefale dem til nogen.....
Jeg kontaktede herefter Humac som kan lave den færdig på en uge... de får originale dele..... istedet for billige KINA dele som de heller ikke oplyste om.

Dato for oplevelse: 13. februar 2017


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God og hurtig service. Ærlig snak

Har benyttet PC Service Aalborg adskillige gange til både rep. af skærme og andre fejl på mobiler og Pads.
God modtagelse pr tlf. Der kan laves aftaler om tid.
Hver gang en ærlig vurdering om "det kan betale sig", ok info om reparationstid, flere gange er der repareret straks mens jeg ventede. En enkelt gang var reparationen ikke i orden. Fejlen blev rettet og mere til; originale og dyrere reservedele u.b., selvom jeg selv havde indvilget i uoriginale dele 1. gang. Uformelt og nede på jorden.
Min anbefaling!
Har oftest været i afdelingen i Fynsgade.

Dato for oplevelse: 09. maj 2015


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kvalitet, professionalitet og personlighed er nøgleordende i Randers!

Besøgte DinPCPartner i Randers af to omgange, og den unge mand der står derinde, hjalp mig med en ovenud service. Jeg har fået løst problemet med min Iphone 6 på en bedre måde end jeg kunne turde håbe på! (Y) :D Jeg er ovenud tilfreds og har allerede og vil anbefale folk at tage til Randers, blot fordi den unge herre derinde, virkelig ved hvad han snakker om og er i stand til at sætte sig ind i din situation.

Tak skal du have!! :)

Dato for oplevelse: 05. juli 2016


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Godt førstehåndsindtryk

Har lige indleveret min iPhone 4s i butikken i aalborg og førstehåndsindtrykket er godt. Meget hurtig betjening og hørte alle om de skulle have hjælp. Skal have skiftet både låseknap og homeknap. De har lovet at kunne gøre det på knap 1 time og et kvarter. Meget hurtigt. Eneste at sætte en finger på er at man bare får en lap med et nummer på til når den er klar til afhentning. Det kunne være lækkert med registrering af navn og nummer skulle man nu miste sin lap. Ellers godt indtryk herfra.

Dato for oplevelse: 30. august 2013


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Godt arbejde.

Fik udskiftet skærm på min iphone4. Fik at vide det ville tage en time, men det passede mig bedre, at hente den et par timer senere - så vi aftale 14:30; da jeg ankom (10-15 minutter for sent) fik jeg at vide, der ville gå 5-10 minutter. Så lidt ekstra ventetid.

Men godt arbejde!

PS Jeg ved ikke om det har med udskiftningen at gøre, men jeg forsøgte at låse min skærm op 3-4 gange uden der skete noget. Bare en "Låser op - vent"-besked. Jeg slukkede helt for telefonen, tændte igen - så låste den op i første forsøg.

Dato for oplevelse: 24. maj 2013


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Super sevice - dog med lang ventetid

DinPcPartner giver super god service, og min ødelagte iPhone skærm blev repareret som den skulle. Jeg måtte dog gå forgæves første gang (en lørdag), da de simpelthen ikke havde tid. Da jeg så kom igen (tirsdag) varede reparationen 1,5 time selvom de på deres hjemmeside reklamerer med at de kan fikse det på 30 min.dog med forbehold. Hvis man vil være sikker på ikke at gå forgæves, vil det derfor være en god idé at kontakte dem på forhånd, for at være sikker på at de har tid. Det kan så til det også lige siges at de svarer super hurtigt, når man sender dem en mail!

Dato for oplevelse: 04. februar 2013

Besvarelse fra DinPcPartner

hej Signe

jeg er gået i gang med at finde ud af hvad vi kan gøre bedre for vores kunder
og jeg kan se at du ikke er helt tilfreds
jeg vil meget gerne høre hvad vi kunne have gjort bedre for dig så vi kunne have fået 5 stjerne

du må meget gerne kontakte mig på henvis til din bedømmelse så
kontakt@dinpcpartner.dk

Mvh DinPcPartner


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

5 stjerner er ikke nok!!!

Meget professionel og venlig betjening. Jeg har lige hentet min Huawei mate 20 pro, som desværre skulle have en ny skærm.
Det var dyrt, men den billigste pris uden den skulle sendes frem og tilbage i 7-10 dage.
Da reservedelene var kommet hjem, kunne jeg få telefonen tilbage helt som ny på bare 2 timer.
Jeg er MEGET tilfreds!!!
Jeg kan varmt anbefale denne lille butik. Jeg har fået ordnet en ipad for et par år siden med samme gode resultat.

Dato for oplevelse: 26. februar 2020


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har du mulighed for at vælge andre der kan lave dine ting, gør det.

Kort opsummering af nedenstående tekst:
Uprofessionel håndtering af produkter og så virker det til at deres reparatør af bærbar computere er rimeligt ligeglad med hvad han laver.

Skulle have skiftet min blæser på en HP bærbar.
Da min bærbar kom tilbage virkede højtalerne ikke, minimum en skrue var overspændt så meget at den næsten gik igennem(kæmpe bule mellem tastatur og touchpad) og tastaturet var ikke sat ordenligt på plads.

Den bliver sendt ind på deres regning igen hvor det viser sig at de ikke har sat højtalerstikket ordenligt på plads. Jeg ringer til ham der står for reparationen, som meget hurtigt begynder at forsvare sig selv uden belæg, og direkte giver mig skylden for nogle af skaderne. Dog ender samtalen ud i at han lader tvivlen komme mig til gode.

Jeg vælger at bærbaren er for gammel til at skaden med den overspændte skrue skal laves og får lidt penge retur for reparationen.

Efterfølgende satte jeg selv tastaturet på plads og har kunne konstaterer at der er flere steder hvor skruer har været overspændt i mindre grad. Derudover er der flere ridser omkring tastaturet som peger på at de ikke har behandlet min bærbar ordenligt.

Dato for oplevelse: 26. april 2018

Besvarelse fra DinPcPartner

Hej jeppe

vi har som du selv skriver erkendt skaden og det er klart for dårligt fra vores side at det overhovedet er sket. hvordan det kan ske ved jeg ikke men vi har klart været for dårlige i den her sag uden tvivl. havd angår forsvars talen så er det generalt i menneskets natur at man vil forsøge at forsvare sig selv og evnen til at erkende og ligge sig ned kan være svær for nogen at besidde jeg beklager det er selvfølgelig os der har ansvaret for den her skade

du blev som du skriver tilbudt en fuld udbedring af skaden eller kompensation
vi er selvfølgelig åbne over for at genoptage sagen for at finde en løsning som er passende
kontakt os gerne pr. mail kontakt@dinpcpartner.dk


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Hurtig service

Min partner og jeg har begge fået repareret vores iPhone 4S flere gange hos dinpcpartner i Aalborg. Vi har altid været mødt med venlige og hjælpsomme medarbejdere, selv da de skulle skifte bagsiden to gange samme dag var der stor hjælpsomhed :)

Dato for oplevelse: 29. maj 2013


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service og gode priser

Jeg tog ind i Din PcPartner i Aalborg med min 3 år gamle Macbook Pro. Problemet var, at mit batteri havde udvidet sig, og heraf skubbet trackpadet op. På 15 minutter skiftede de batteriet, med beskeden om, at trackpadet heldigvis ikke havde taget skade. Det kostede mig sølle 700 kroner. 2 uger senere begyndte trackpadet desværre at drille, og jeg vendte tilbage med tanken for, hvad det nu ville koste. Jeg fik besked på at komme tilbage 2 timer senere, og så havde de kigget på den. Da jeg kommer igen, er det hele lavet uden beregning. Hurtig, effektiv og særdeles god service. Jeg har intet negativt at sige.

Dato for oplevelse: 21. maj 2014


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Randers afdeling

Jeg har nu to gange været hos dem i Randers. Jeg bor i København, men er i Randers månedligt og jeg venter bevidst hver gang hvis noget skal laves. Kanon service og en rigtig rar fyr som foretager reparation på iPhones. Jeg har indtil videre fået ny skærm i en 4S og nyt batteri i en iPhone 5. Begge gang med stor success. Kan varmt anbefale deres afdeling i Randers og jeg vil aldrig benytte andre steder. Priserne er bedre end hvad der kan findes her på Sjælland.

Dato for oplevelse: 01. februar 2015


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig og professionel service til en billig pris

Min højtaler gik i stykker i min Iphone 4, og jeg kontaktede DinPcPartner, for at høre om denne kunne laves. Jeg kunne bare komme samme dag, og få det ordnet med det samme, der gik ikke andet end 30 minutter og kostede mig kun 250. Super billigt og super god betjening. Jeg går helt bestemt til DinPcPartner næste gang, hvis der skulle blive behov for dette. Jeg kan kun give de varmeste anbefalinger.

Dato for oplevelse: 19. februar 2013


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Enkelt og effektivt koncept

Mit første besøg hos DinPcPartner var en behagelig oplevelse, fordi det ikke fyldte noget. Jeg kom ind og fik klar besked om, hvordan det ville foregå i forhold til at få skiftet glasset på min iphone. Prisen var acceptabel og der blev leveret på det aftalte tidspunkt. Jeg kunne også godt lide, at butikken ikke er fyldt med reklamer og tilbud, som man skal tage stilling til. Glasskift i en iphone skal klares billigt, hurtigt og uden forstyrrende elementer, og det kan efter min mening ikke gøres bedre end DinPcPartner gør det.

Dato for oplevelse: 24. juni 2013


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Forfærdeligt sted

Jeg afleverede min iPhone til reparation af skærmen, oplyste min kode, og da jeg kommer tilbage et par timer senere og får min mobil igen, virker min kode ikke. Jeg kan derfor slet ikke bruge mobilen, og jeg har lige betalt 400 kr for en ny skærm. Jeg har altid haft den samme kode på min mobil, men jeg bliver fortalt at jeg må have glemt den rigtige kode. Fuldstændig uacceptabel behandling. De mener at det er mit eget problem, og ikke noget de skal hjælpe med, selvom at jeg slet ikke kan bruge min mobil efter den har været hos dem. Først efter at have stået og diskuteret i mindst en halv time, får jeg i det mindste pengene tilbage, hvilket ikke var noget jeg blev tilbudt, men noget jeg skulle forlange.

De bliver ved med at understrege hvor gammel virksomheden er, som om at det ændrer situationen. Hvis de har så meget erfaring, burde deres service afspejle det. Forfærdeligt sted med dårlig service og nedladende attitude. Bruger aldrig mine penge der igen.

Dato for oplevelse: 09. august 2019