Humac Anmeldelser

8.038  God
TrustScore 4 ud af 5

4,1

I kategorien Computer- og tilbehørsbutik

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,1

8.038 i alt


Sortér:


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Haft den nye medarbejder Gustav gjorde…

Haft den nye medarbejder Gustav gjorde et virkelig godt stykke arbejde. Han lyttede til mig og havde ikke det der smart i en fart sælger attitude som man nogengange forbinder sælger typer med.

Dato for oplevelse: 25. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej Tobias,

Tak for din feedback! Det lyder fantastisk, at du havde en positiv oplevelse med vores nye medarbejder, Gustav. Vi værdsætter din anerkendelse af hans lyttende og ikke-pressende tilgang. Vi glæder os til at fortsætte med at levere den samme gode service i fremtiden.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Sælgeren var helt fantastisk i Rødovre…

Sælgeren var helt fantastisk i Rødovre centrum sjældent jeg har følt mig så velkommen. Vi købte 2 nye telefoner da vi havde fået dårligt service et andet sted i Rødovre Centrum.
Han hjalp os med flere ting ang vores gamle telefoner samtidigt med mine spørgsmål om mit apple watch og mine apple airpods. Han tog sig virkelig tid til os, næsten en time, det er service.

Dato for oplevelse: 24. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej Berit,

Tusind tak for din positive feedback! Det glæder os virkelig at høre, at du havde en fantastisk oplevelse hos os i Rødovre Centrum. Det er vores mål at sikre, at vores kunder føler sig velkomne og godt hjulpet, så det er dejligt at høre, at sælgeren tog sig tid til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig igennem dit køb. Vi sætter stor pris på din anerkendelse af vores service.

De bedste hilsner,
Humac


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I løste mit problwm hutigt

I løste mit problwm hurrigt med min iplader der var gået i stykker og min port der snart skal skiftes med batteriet tror
Jeg var glad for superproff assistance og kommunikation!

Dato for oplevelse: 10. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej Peter,

Tak for din feedback! Vi er glade for at høre, at vi kunne hjælpe dig med at løse dit problem. Vi sætter pris på din anerkendelse af vores professionelle assistance og kommunikation. Hvis du har brug for yderligere hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Taget i betragtning at I er Apple…

Taget i betragtning at I er Apple Premium forhandler skulle man forvente I vidste lidt om produkterne. Købte en HomePod og det var begrænset med vejledning i butikken.

Dato for oplevelse: 20. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej Brian,

Tak for din feedback. Vi beklager, hvis du ikke følte, at du fik tilstrækkelig vejledning ved købet af din HomePod. Vi vil tage din kommentar til efterretning og stræbe efter at forbedre vores vejledning i butikken, så vi kan sikre, at vores kunder får den bedst mulige oplevelse.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Venlighed og hjælpsomhed

Blev mødt med venlighed og fik grundig svar på de spørgsmål, jeg havde brug for at stille.
Jeg fik hjælp til afklaring af købsmuligheder inden for det materialebehov, jeg havde. Personalet tog sig den nødvendige tid til en rolig ekspedition.

Dato for oplevelse: 15. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej,

Tak for din feedback! Det glæder os at høre, at du havde en god oplevelse hos os. Det er vigtigt for os at sikre, at vores kunder får svar på deres spørgsmål og den nødvendige hjælp til at træffe de rigtige købsbeslutninger. Vi sætter pris på din anerkendelse af vores personales indsats og den tid, de brugte på at sikre en god oplevelse for dig.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Hurtig kompetent service

Service og kompetence og en personlig vejledning af dygtigt personale. 500 kr for påsat panserglas er lidt i overkanten. Derfor den manglende sidste stjerne.

Dato for oplevelse: 07. april 2024

Besvarelse fra Humac

Tak for din feedback. Vi er glade for at høre, at du satte pris på den service du modtog fra vores personale. Vi noterer os også din kommentar om prisen på det påsatte panserglas og vil tage den med i vores evaluering for at sikre, at vores priser er fair og rimelige.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Spritny MacBook Pro M3 med problemer

Update. 1. Maj.
Apple Service har løst problemet. Nu kan mac’en kontakte NETS for verifikation af køb. Alt virker :))


Spritny MacBook Pro M3.
AppStore virker ikke.
Apple Service er på sagen i .. Irland, tror jeg nok. Har ikke hørt fra dem i en uges tid.
Workaround er at lave gavekort til mig selv - men det er sgu lidt åndet!
Ellers fin maskine.

Dato for oplevelse: 23. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej Mika,

Tak for din tilbagemelding. Vi er glade for at høre, at de har løst problemet med din MacBook Pro. Det er godt at vide, at alt fungerer som det skal nu. Vi beklager dog de udfordringer, du oplevede i starten. Hvis der er noget andet, vi kan hjælpe med, er du altid velkommen til at kontakte os.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service hos Humac Hillerød

Highfive til Humac Hillerød for super service... :-)

Forhistorien: I dec. 23 ´glemte´ ekspedienten hos Humac Lyngby at give mig min private oplader med ifm. køb af ny Mac til 25.000 kr.. Det har været 5 måneders tovtrækkeri hos Humac Kundeservice om at få leveret den tilbage, evt. erstatte med en ny.

Men hos Humac Hillerød tog det 2 minutter at få det løst og som gav mig en :-)

Tak for god service og værdsættelse af at være mangeårig kunde hos Humac Hillerød :-)

Dato for oplevelse: 19. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej Suzanne,

Tak for din feedback! Vi er glade for at høre, at du oplevede super service hos Humac Hillerød. Det er vigtigt for os at sikre, at vores kunder får den service, de fortjener. Vi beklager de udfordringer, du oplevede tidligere, og er glade for at høre, at det blev løst til din tilfredshed hos Humac Hillerød. Vi sætter pris på din loyalitet som mangeårig kunde.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig og nemt

Hurtig og nemt!
Var inde med nogle høretelefoner, der var gået i stykker.
De blev hurtigt sendt på værksted, og fik besked om hvad der skete hele vejen. Kunne hente et par nye høretelefoner efter ca. en uge.

Dato for oplevelse: 27. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej Laura,

Tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du oplevede en hurtig og nem proces med reparationen af dine høretelefoner. Det er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores kunder får en problemfri oplevelse hos os. Hvis du har brug for yderligere hjælp eller har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

En virkelig dårlig oplevelse

Jeg er glad for produkterne jeg købte, men jeg gik alligevel fra Humac butikken med en ubehagelig følelse i mave, fordi ekspedienten meget hårdt forsøgte at sælge mig en forsikring på produktet ved at tale produktet ned, som om det virkelig nemt kunne gå i stykker. Til slut ved kasse blev der så igen ret aggressivt forsøgt at sælge mig alle mulige produktet som slet ikke er relateret til Apple produkterne, men som ekspedienten ret åbenlyst ville få provision for at prakke mig på. Alt i alt en rigtig øv oplevelse😞

Dato for oplevelse: 19. april 2024


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Engageret og serviceminded medarbejder

Engageret og serviceminded medarbejder. Grunden til at jeg kun giver 4 stjerner, er at jeg oplevede at interessen for mig som kunde faldt lidt, da jeg takkede nej til at tilkøbe ekstra forsikring på mit Apple Watch.

Dato for oplevelse: 17. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej Helle,

Tak for din feedback. Vi er glade for at høre, at du oplevede vores medarbejder som engageret og serviceminded. Det er vigtigt for os, at vores kunder føler sig godt behandlet og får den nødvendige hjælp. Vi noterer os dog din kommentar angående faldet i interesse efter du takkede nej til ekstra forsikring på dit Apple Watch. Vi vil tage dette med i vores evaluering for at sikre, at alle kunder får den samme opmærksomhed og service, uanset deres valg om ekstra produkter. Tak for din ærlige tilbagemelding, og vi håber at kunne byde dig velkommen igen med fornyet engagement.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Skift at elselskab

Sælgerne forsøgte konstant at proppe en løsning med skift af elselskab ned i halsen på os. Alle gangene sagde vi pænt nej tak. Da vi skal til at betale, søger sælger alligevel vores adresse frem, med henblik på skift af elskab. Her sagde vi meget kraftigt fra - vi vil bare gerne købe dette produkt og intet andet. Det var til sælgers store frustration. Fint, at man bliver introduceret for de forskellige muligheder, men herfra må sælger tage ens nej seriøst. Det andet føles næsten chikanerende.

Dato for oplevelse: 13. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej Sofie,

Tak for din feedback. Det er vigtigt for os at sikre, at vores kunder føler sig respekteret og ikke føler sig presset til at tage beslutninger, de ikke ønsker. Vi beklager dybt, at du oplevede en ubehagelig situation med vores sælger. Vi vil tage din oplevelse med i vores evaluering for at forbedre vores service. Din tilbagemelding er meget værdifuld for os, og vi vil gerne sikre, at lignende situationer undgås i fremtiden. Hvis du har yderligere bekymringer, er du velkommen til at kontakte os direkte på trustpilot@humac.com.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Superb betjening!

Det var helt klart ekspedienten! Han var ærlig, transparent og meget vidende. Jeg havde budget til at anskaffe en større model, men han guidede mig til det jeg havde brug for, i stedet for at "oversælge".

Dato for oplevelse: 09. april 2024

Besvarelse fra Humac

Tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du havde en god oplevelse. Det er fantastisk at vide, at vores ekspedient kunne guide dig til det, du havde brug for.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service & misinformation

Jeg føler mig vildledt og misinformeret efter mit seneste besøg i jeres butik. Jeg blev forsikret om, at prisen på et par AirPods ikke kunne slås andre steder, hvilket viste sig ikke at være sandt. Derudover blev jeg ikke informeret korrekt om returneringspolitikken, hvilket førte til, at jeg føler mig snydt. Dette er desværre ikke første gang, jeg har oplevet manglende information om returneringspolitikken i jeres butik

Dato for oplevelse: 26. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk oplevelse hos Humac

Fantastisk oplevelse hos Humac! Personalet er altid utroligt hjælpsomme og kyndige, hvilket gjorde købsprocessen både nem og behagelig som altid.

Dato for oplevelse: 21. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej,

Tusind tak for din gode anmeldelse! Det glæder os at høre, at du havde en behagelig oplevelse hos os, og at vores personale kunne hjælpe dig med dine behov. Vi sætter stor pris på din ros og ser frem til at betjene dig igen i fremtiden.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid god betjening og godt humør i…

Altid god betjening og godt humør i butikken .

Dato for oplevelse: 23. april 2024

Besvarelse fra Humac

Hej Jens,

Tak for din tilbagemelding! Det er dejligt at høre, at du altid oplever god betjening og godt humør i vores butik. Vi sætter pris på din støtte og ser frem til at byde dig velkommen igen.

Venlig hilsen,
Humac


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

1. hjælp til iPad 2 med nulstilling

Jeg havde kun et lille håb om, at mit ønske kunne indfries, da mit 'problem' handlede om hjælp til en ældre enhed, hvor alt havde 'sat sig'. Men allerede ved begyndelsen af henvendelsen blev jeg mødt af en god forståelse og tydelig vilje til at løse problemet. Hele proceduren blev gennemført på under en halv time og enheden blev 'genoplivet' og var derefter klar til et 'nyt liv'. Alt blev gjort med store smil. Efterfølgende købte jeg et tilbehør til en af mine nye enheder (iPad 10), hvor jeg ligeledes blev givet god rådgivning.

Dato for oplevelse: 24. marts 2024

Besvarelse fra Humac

Hej Henrik,

Tak for din detaljerede feedback!
Det glæder os at høre, at du oplevede en god og effektiv løsning på dit problem. Vi er glade for at vide, at vores medarbejdere mødte dig med forståelse og vilje til at hjælpe, og at hele proceduren blev gennemført hurtigt. Det er også dejligt at høre, at du fik god rådgivning i forbindelse med dit tilbehørskøb.

Venlig hilsen,
Humac