torsdag den 20. maj 2010

Fortune Magazine: Den bedste sælger













Fortune Magazine er et af de mest fremtrædende business magasiner og har bragt en stor 3-siders omtale af Dale Carnegie som den bedste sælger og hans bog "Vind Venner, Fremgang og Indflydelse" i deres maj udgave.

Fortune har over 4 millioner læsere, der identificerer sig selv i den professionelle/ ledelsesmæssige/topledelses kategori.

Gå til artiklen, her!

Opnå afgørende nye resultater!

Lær at mestre de kompetencer, som efterspørges i nutidens hårde forretningsmiljø! Tilmeld dig Kommunikation og Ledelse - Dale Carnegie Course®, hvor du lærer at styrke din evne til at knytte relationer, håndtere stress og agere i et hurtigt skiftende forretningsmiljø.

Dale Carnegies gennemtestede træningsmetoder flytter det enkelte menneske ud af dets daglige komfortzone og skaber potentiale for at opnå afgørende nye resultater. Træningen bliver grundlaget for nye vaner og dermed til forbedret udnyttelse af menneskers personlige potentiale.<

Du lærer bl.a. at:

-> Tackle komplekse udfordringer

-> Skabe flere og bedre ideer

-> Inspirere til samarbejde på trods af uenigheder

-> Kommunikere klart, præcist og overbevisende

-> Reducere din frygt og øge din selvtillid

-> Anvende 30 human relations principper


Læs mere og tilmeld dig, her!

Lige nu tilbyder vi både et 12 ugers forløb med 4 timers træning pr. uge og et 3-dages forløb med træning kl. 9-18. På Kommunikation og Ledelse – Dale Carnegie Course commiter du dig til, at prøve nye metoder og værktøjer i praksis - og derved forbedres dine præstationer, hvilket mere end 5 mio. andre har oplevet globalt. 

Dale Carnegie virker i praksisDet bliver synligt i forretningens hverdag, at medarbejderne strækker sig, strækker deres muligheder, tackler komplekse udfordringer og bidrager til at bygge fællesskaber og opnå toppræstationer i virksomheden. Og endnu bedre – du kan se det på bundlinjen. 

Læs mere og tilmeld dig, her!

tirsdag den 13. april 2010

Planlægge et Salgsopkald

Carnegie CoachTMAf Thomas Dybvad
Adm. Direktør, Dale Carnegie Training®

Sådan planlægger du et salgsopkald

Kære Carnegie Coach:

Jeg er computertekniker og har ejet min egen virksomhed i fem år, som arbejder med salg af computerudstyr. Jeg vil gerne øge mit kundegrundlag, men hver gang jeg tager telefonen for at foretage et salgsopkald, føler jeg mig uforberedt. Jeg ved, hvad jeg sælger, og jeg ved, at jeg kan levere et bedre produkt, og jeg har bare brug for at vide, hvordan man sælger det. Kan du fortælle mig, hvordan jeg bedre kan forberede mig på at foretage et bedre salgsopkald?
  - Kenneth


Kære Kenneth:

Du har brug for en plan! Forberedelse er en meget vigtig del af salgsprocessen. Forberedelse giver os en reservestyrke, så vi kan have velorienterede samtaler med vores potentielle kunder. Her et par skridt til, hvordan du kan forberede dig på dit næste salgsopkald.

1) Få oplysningerne
Lav research og skaf centrale oplysninger om branchen, salgsprognoser, virksomheden, og folk. Denne research skal forsyne dig med konkrete nøglepunkter og behov, som din respektive klient står over for.

2) Indsamle dokumentation
Lav research på din egen virksomhed. Har din virksomhed solgt noget eller gjort andre forretninger med en virksomhed i samme branche som dit kundeemne? Matcher nogle af deres nøglepunkter? Du bør dele de resultater, din virksomhed har opnået for andre kunder.

3) Find en kontaktperson

Kig din klientliste igennem for at se, om der er nogen forbindelse til nogen af dine kundeemner. Kontakter kan hjælpe dig med lettere at navigere udenom gatekeepers og få dig i tale med beslutningstagerne.

4) Angiv konkrete mål for dine salgsopkald

Du skal have en klar og tydelig plan for, hvad du ønsker at opnå i løbet af opkaldet. Vil du have dem til at anmode om yderligere oplysninger? Ønsker du at oprette en aftale? Vil du gå efter direkte salg over telefonen?

5) Planlæg hvordan du ønsker at åbne salgsopkaldet
Husk, du ønsker at være kortfattet, klar og overbevisende. At planlægge en åbning er en god måde at nå disse mål.

----------------------------------------
Relaterede kurser: Sales Advantage

Andre relaterede kurser: Præsentationsteknik - High Impact Presentations

__________________________________________________
Hvis du har forretningsrelaterede spørgsmål eller ønsker anden rådgivning om arbejdspladsen, besøg vores hjemmeside på www.dalecarnegie.dk eller mail os på info@dalecarnegie.dk.

tirsdag den 30. marts 2010

Forøg din troværdighed mens du sælger

Carnegie Coach
Af Thomas Dybvad
Adm. Direktør, Dale Carnegie Training®










Kære Carnegie Coach:

Jeg er for nylig blevet færdig med min uddannelse på universitetet, og er lige begyndt at arbejde som salgsmedarbejder. Jeg har indfriet mine mål for mine præstationer, men jeg ønsker at føre mit salg til det næste niveau. Jeg vil gerne gennemføre det store salg, jeg vil have potentielle kunder til at investere i mine ideer og produkter. Hvad kan jeg gøre for at gå fra at indfri mine mål til at overskride dem? 
- Troels

Kære Troels:

Tillykke med din uddannelse, og på den vision du har skabt for dig selv. Det lader til at du vil have folk til at stole på dig og investere deres penge i dine ideer. Før du vinder tillid, skal du betragtes som en troværdig person. Her er et par måder, du kan øge din troværdighed med dine kundeemner i løbet af et salgsopkald.

Nævne generelle fordele
Nævn generelle fordele din virksomhed skaber, som vedrører købers, behov, ønsker og udfordringer. Forbered og undersøg dine kundeemner før du kommunikerer med dem. Når du præsenterer dine ideer vil det vise, at du var interesseret i at hjælpe kunden og ikke bare at tjene penge.

Være specifik

Nævn resultater fra tidligere klienter der har nydt godt af jeres samarbejde. Tal specifikt om ROI (Return On Investment). I stedet for at sige, at "Dette produkt øger effektiviteten", sig "Firma X begyndte at bruge dette produkt sidste år, siden da har de sparet kr. 500.000."

Indikere lignende ydelser

Hvis en virksomhed oplever de samme udfordringer som tidligere virksomheder, så fortæl dem det. Da du allerede har nævnt generelle fordele og derefter nævnt konkrete eksempler er det logisk at binde dem sammen.

Du må ikke sælge

Fokusér på køberen. Ved at kende din potentielle kundes ønsker, interesser og behov, give konkrete eksempler på resultater, og så binde dem sammen, appellerer du logisk til en klient. Skab den logiske sammenhæng og din potentielle kunde vil vide, du ikke bare er endnu en salgsmedarbejder.
------------------------------------------------------------

Relaterede kurser:

Hvis du har forretningsrelaterede spørgsmål eller ønsker anden rådgivning om arbejdspladsen, besøg vores hjemmeside på www.dalecarnegie.dk eller mail os på info@dalecarnegie.dk

tirsdag den 23. marts 2010

Sådan forbedrer du dine præsentationer

Præsentationsteknik og gennemslagskraft handler ikke bare om god stemmeføring og diagrammer. Ef effektiv præsentationsteknik og gode taler handler om at pakke det hele i en perfekt indpakning til dit publikum. Du er nødt til at gøre dine afslutninger lige så mindeværdig som dine indledninger for ellers vil din præsentation ikke være så effektiv. Her er nogle metoder til at forbedre dine præsentationer:

Klarlæg de vigtigste punkter i din præsentation
Ved udarbejdelsen af din tale skal du tænke på alle de vigtige informationer, der er relevante for emnet og præsentationen. Ved at sammenfatte alle de relevante oplysninger i hovedpunkter, vil du være i stand til at tale klart og kortfattet om disse.

Stå fast
Hvis du skifter frem og tilbage eller farer rundt under en præsentation, er det nemt for publikum at miste den røde tråd i din præsentation. Det betyder ikke, at du ikke kan gå rundt under dit indlæg, men at du skal gøre det på en måde, så folk vil være i stand til at følge dig let og dermed også nemt følge din tankegang. At tage et skridt mod en person er en fantastisk måde at få dit publikum med dig.

Få de visuelle virkemidler ud af syne, når du ikke bruger dem
Visuelle virkemidler, såsom grafer, billeder, o.s.v. er glimrende måder at give dit publikum et mentalt billede af en abstrakt idé. Men de er også en distraktion, hvis du ikke bruger dem. For at forhindre at dit publikum bliver forvirret, er det en god hjælp til dit publikum at fjerne billeder, således dit publikum forstår at du er færdig med dem for nuværende.

Afslut altid med en enkelt sætning eller konklusion

For at sikre, at dit publikum forstår din præsentations budskab, bør du opsummere din konklusion i én sætning. Folk har en tendens til at huske begyndelsen og slutningen af strømme af information, men alt det midt imellem har en tendens til at blive lidt tåget. Ved at udtrykke din pointe i én kortfattet sætning, vil der ikke være nogen forvirring om hvad du mener og siger i din præsentation.

Øvelse gør mester

Selvom du ikke kan garantere, perfektion, kan du ved fortsat at øve bygge videre på at gøre dine præsentationer mere interessante, dog, stadig kortfattet.

Læs mere om vores kursus i præsentationsteknik og gennemslagskraft High Impact Presentations - Præsentationsteknik og Gennemslagskraft eller kontakt os på tlf. 7010 70 50 for at høre nærmere.

onsdag den 10. marts 2010

Dale Carnegie Bogshop

Nu kan du bl.a. købe nedenunder viste titler og andre i både en dansk og engelsk udgave i vores nye BOGSHOP:

Vind Venner, Indflydelse og Fremgang   
Den virkelige drivkraft for succes er "evnen til at udtrykke tanker, at påtage sig lederskab, og at vække begejstring blandt mennesker.





How to Win Friends and Influence People
The real motor of success is "the ability to express ideas, to assume leadership, and to arouse enthusiasm among people."



Hvordan du Bliver en Effektiv Taler
Dale Carnegie giver i bogen bl.a. instruktioner om talens teknik og viser, hvordan man opbygger selvtillid, og derigennem lægger sceneskræk og nervøsitet bag sig.



How to Win Friends & Influence People and How to Stop Worrying and Start Living - A Combined Edition
The Challenge of this book is refreshingly simple: Be the best you can be!



Lev Livet uden Bekymringer
"Bogen er et pragtfuldt stykke mentalhygiejne. Visse kapitler er så fremragende, at man ikke trættes ved atter og atter at fremhæve dem, f.eks. kapitlet om søvnløshed, og træthedsfølelse og midler herimod.

The Sales Advantage
The two crucial questions most often asked by sales-people are: "How can I close more sales?" and "What can I do to reduce objections?" The answer to both questions is the same: "You learn to sell from a buyer's point of view."


Storm P. International
Med denne bog får engelsk-, tysk- og fransksprogede læsere mulighed for at stifte bekendtskab med multikunstnerens tidsløse, barokke og underfundige tekster, der understøttes og ekspanderes af tegningerne.


Gratis Håndbog til Personlig og Professionel Udvikling og Succes

Denne håndbog af Dale Carnegie indeholder principperne til personlig udvikling og personlig succes taget fra to af hans internationale bestsellere, "How to Win Friends and Influence People", en af de mest indflydelsesrige bøger til erhvervslivet, på dansk "Vind Venner Fremgang og Indflydelse" samt "How to stop Worrying & Start Living", på dansk "Lev Livet Uden Bekymringer".









 Download håndbogen gratis, her.

Guruen og Pioneren inden for Præsentationsteknik og Personlig Udvikling

Dale Carnegie

Dale Carnegie var en eminent træner og en efterspurgt rådgiver til verdens ledere. Han skrev avisartikler og havde sit eget daglige radioshow.

Dale Carnegie grundlagde det, som i dag er en global virksomhed med mere end 2.800 trænere og afdelinger i mere end 75 lande i verden.

Virksomhedens mission var og er at forbedre deres kunders resultater gennem målrettet træning af ledere og medarbejdere. Resultaterne skabes gennem udvikling af færdigheder inden for ledelse, salg, kommunikation og evnen til at knytte positive menneskelige relationer.

Dale Carnegie skrev nyskabende bøger om personlig udvikling og succes. Principperne fra bl.a. hans bog “How to Win Friends and Influence People“, på dansk  “Vind Venner, Indflydelse og Fremgang“, som stadig er den mest indflydelsesrige bog til erhvervslivet i det 20. århundrede, inspirerede ham til at skrive håndbogen til personlig og professionel succes “Success Secrets“. Principperne vil skabe succes både i dit personlige samt professionelle liv, forudsat du implementerer dem i din hverdag.

Dale Carnegie Training® faciliterer træning til ledere og medarbejdere på alle niveauer, som tager udgangspunkt i ovennævnte nøgleprincipper.

torsdag den 4. marts 2010

Secrets of Success popular business app

The Secrets of Success App når plads #1 i iTunes Store og Top 100 i hele 19 lande over hele verden!

Top 150 Betalt Business App i 27 lande over hele verden!

I Danmark ligger den på plads 11. Den er rykket 5 pladser op siden i går!


Efter bare en uge på markedet, er Dale Carnegie's Secrets of Success iPhone / iTouch app steget støt til toppen i kategorien for betalte business app på iTunes Store. Denne succes er kun ikke begrænset til USA, for den har også topplaceringer i resten af verden.

Læs mere om Secrest of Success App og download, her.

mandag den 1. marts 2010

Lad krisen styre - eller udnyt den til din virksomheds fordel

Nyhedsbrev 1, 2010 - Dale Carnegie Training





Store dele af erhvervslivet befinder sig i den dybeste krise i nyere tid. Sælgere ringer internt til hinanden for at sikre sig at telefonerne stadig virker. Salget i mange brancher er styrtdykket med tocifrede procenter i 2009. Krisen er reel, og effekten er at virksomheder skærer til, ændrer strategi og det skaber stor usikkerhed hos mange ledere og medarbejdere.

Fakta er dog, at mulighederne for succes for den enkelte og virksomhederne er præcis lige store som de var i de gode gamle dage. Og en ting er helt sikkert - vi kommer aldrig tilbage til de gode gamle dage, idet forandringer sker hurtigere og mere dramatisk end tidligere, og kravene for at opnå succes er markant skærpede.

Fundament for succes

Omfattende research har identificeret fundamentet for succes for mennesker i virksomheder. Og den gode nyhed er, at man kan træne og udvikle sig selv og virksomheder til den ønskede succes. Grundkompetencerne for succes er:

•    Selvtillid og mod
•    Relationer
•    Ledelse
•    Kommunikation
•    Evnen til at håndtere stress


Gennem næsten 100 år har vi globalt arbejdet sammen med mange virksomheder og trænet mere end 8 millioner mennesker, og opgaven var at træne dem i at få succes. Det er lykkedes for rigtig mange - 93 % af vores kunder siger, "at de er bedre rustet til at udføre deres arbejde og at de har opnået markant forbedring af deres resultater".

Udnyt potentialet

Vil du aktivt have indflydelse på din virksomheds og egen succes og forme fremtiden? Vil du i højere grad udnytte dit potentiale og skabe unikke resultater??

» Kontakt os og lad os drøfte mulighederne for jeres virksomhed.
Seneste nyt  

Selvevaluerings-quiz
Hvor diplomatisk og taktfuld er du? Tag quizzen og få straks dit resultat. (på engelsk)

Smart salgsværktøj
Gør din smartphone til et smart salgsværktøj med Dale Carnegies SECRETS of SUCCESS APP.

Ny Bogshop
Køb Dale Carnegies og andre bøger (danske og engelske) i vores nye Bogshop.