Netsites salg, kunderådgivning, support og bogholderi, er alle tilgængelige via telefon, chat og e-mail – Har du brug for teknisk support eller f.eks. spørgsmål til en faktura, kan du også altid finde svar på vores supportsider.
Alle services overvåges 24 timer i døgnet, og du kan tjekke den aktuelle driftstatus.
Åbningstider
Netsite er en virksomhed der arbejder døgnet rundt, alle ugens dage – Den direkte kontakt, via chat og telefon, er dog koncentreret til hverdage, hvor langt størstedelen af vores kunder og udviklere, har brug for os, og arbejder på vores platforme.
Når vi ikke er direkte tilgængelige på telefon og chat, kan der altid oprettes supportsager hos os ved at skrive til: netsite@netsite.dk – Vi besvarer halvdelen af henvendelser på e-mail inden for 1 time.
Relaterede sider
Brug for hjælp?
- Chat
- support@netsite.dk – Døgnet rundt
- +45 70 25 43 43
- Tweet til @netsite