Kend din unikke kommunikationsstil

Gør din online content marketing mere effektiv. Find din indre power. Genopdag din naturlige kommunikationsstil for at vække interesse, skabe tillid og tiltrække kunder

Enneagrammet gør det nemmere at kommunikere med dine kunder

Enneagrammet viser både din og dine kunders kommunikationsstil – og afslører styrker,  følelsesmæssige behov, værdier, vaner, motiver, overbevisninger og reaktionsmønstre.

Påvirk dine kundetyper

Til forskel for mange andre typologier går enneagrammet bag overfladiske beskrivelser. Du bliver klogere på både dig selv og dine kunders type.

Enneagrammet viser ikke kun, hvordan vi kommunikerer, men også hvorfor – hvad vil vil opnå. Og dermed adskiller det sig fra mange andre gode persontype-værktøjer.

 

Enneagrammet giver dig et forspring

  • Du får adskillige aha-oplevelser
  • Du kommunikerer med større gennemslagskraft
  • Du bliver bedre til at samarbejde
  • Du bliver mindre frustreret over besværlige kunder
  • Du bliver bedre til at forstå kunder, der tænker, føler og reagerer anderledes end du

Hvordan bruges enneagrammet

Store virksomheder, universiteter og CIA bruger enneagrammet til at  kommunikere mere effektivt. Til lederudvikling, teambuilding, markedsføring og salg.

Hvordan kan du bruge enneagrammet

  • Brug det til kommunikation, interviews, konfliktløsning, teambuilding, coaching, salg og personlige udvikling i det hele taget. Få dine budskaber igennem.
  • Bliv bedre til at tackle irriterende typer, der gør dig vred, ked af det, frustreret, irriteret. Få en større forståelse for, hvorfor nogle typer frustrerer dig mere, end du måske bryder dig om.
  • Få større forståelse for, hvordan du undgår og tackler stress. Ved at finde dit stress- og tryghedspunkt i enneagrammet, kan du finde inspiration til at undgå og/eller bearbejde stress.
  • Bliv klogere på de af dine reaktioner, du har svært ved at forstå. Eksempelvis når du synes, at du reagerer for voldsomt eller “forkert”
  • Find frem til, hvad der virkelig motiverer dig – og bliv bedre til at træffe de rigtige valg og undgå de forkerte.
  • Bliv bedre til at forstå, hvad der motiverer andre
  • Bliv bedre til at irritere andre…. eller til netop IKKE at gøre andre vrede, kede af det, frustrerede, irriterede.