E-forsikringer A/S 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

VirksomhedsaktiviteterSe alle


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fik fordoblet selvrisiko på begge mine katte

Jeg har to katte forsikret hos ETU, og den ene af mine katte har været langvarigt syg, dog uden meget store regninger, de har max været på 2000kr.
Jeg får så, ud af det blå, hævet selvrisikoen til DET DOBBELTE på BEGGE mine katte, på trods af, at min anden kat ikke har været syg. Synes det er ret groft, har ellers været glad for ETU indtil nu, men må finde en anden forsikring til mine katte.

Dato for oplevelse: 20. marts 2021


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sagsbehandling under lavmål.

Jeg er tilfreds med forsikringen, det det er den billigste kaskoforsikring, jeg har fundet på markedet.
Noge andet er jeres sagsbehandling!
Dag jeg havde tegnet forsikringen, blev jeg telefonisk kontaktet af een af jered medarbejdere, der gerne ville tilbyde mig andre forsikringer.
Jeg sendte en oversigt over mine øvrige forsikringer, med alle tilhørende oplysninger, den 20. april 2013.
Dem 08. maj 2013, havde jeg ikke hørt noget som helst, hvorefter jeg sendte en rykker.
Jeg talte senere med samme medarbejder, der lovede mig det tidligere lovende, snarest.
Dette er aldrig skét, og det opfatter jeg ikke som en god oplevelse.
Mvh. John Riis

Dato for oplevelse: 14. november 2013

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej John,

Det er forståeligt og bestemt heller ikke i orden. Det beklager jeg meget.

Heldigvis sker den slags yderst sjældent - og aldrig i gentagelsestilfælde. Men man skal som bekendt aldrig sige aldrig.

Jeg får vores salgschef til at kontakte dig snarest for en afklaring.

Eilif Nørgaard, adm. direktør, 4320 2002 og eilif@e-forsikringer.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

ALDRIG, ALDRIG MERE ETU

Jeg havde for nyligt en vandskade i kælderen. Der var gået hul på et kloakrør, så opgangens kælderrum stod i 35 cm. kloakvand. Der blev sat seddel op fra bestyrelsen at vi ikke måtte gå i kælderen, da der var rotter og kloakvandet var skadeligt. Skadeservice kom og ryddede kælderen, fangede 12 rotter og lagde vores egendele op i gården. ALT skulle smides ud.. Det drejede sig om ALT vores vintertøj. Vinterjakker, støvler, strik, kufferter mm.

Jeg ringede til ETU, men de ville have at jeg tog det op i lejligheden eller fandt et sted at opmaksinere mine ting indtil at de kunne sende en ud for at undersøge sagen. . De andre beboere fik at vide fra andre selskaber, at de skulle tage billeder og smide det ud eftersom at det var giftigt.

Jeg tog billeder af ALT, udfyldte formularer, mailede brev fra skadeservice mm. Alt ialt var der for næsten 50.000 kr.

Senere ringer ETU, at de har fået en klausul imod vandskade/ kloakskade, så de dækker op til 8000 kr. minus selvrisiko. DVS 5600. Vi fik dog 8000 kr, pga det var en træls sag.

Kan ikke anbefales, FALSK TRYGHED og dårlig service..

Dato for oplevelse: 19. november 2013

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Anders,

Det er rigtigt at ETU, som vi samarbejder med, i deres betingelser har en begrænset dækning for kælderrum. Det er ikke usædvanligt i branchen, og det pågældende selskab har haft meget store omkostninger ved skybrud.

Begrænsningerne kan variere fra selskab til selskab. Uanset, så forstår jeg godt at du er skuffet over den manglende dækning. Skaden er dog afregnet korrekt efter policens ordlyd, med et mindre tillæg (reelt uden selvrisiko) - pga. skadens karakter.

Eilif Nørgaard, adm. direktør, Eilif@e-forsikringer


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

opkræver penge selv om man har op sagt sine forsikring

jeg var nu meget tilfreds da jeg brugte e-forsikringer til min bil og dvs.
men jeg skiftet da jeg købte helt ny op sagde alle min forsikringer. glemte dog hunde forsikringer sidste år betalte den og op sagde den derefter men nu har jeg så igen fået en opkrævning. selv om den er op sagde. meget skuffende og man kan kan ikke komme igennem på tlf når man ringer til dem. jeg vil bestem ikke anbefalde nogle det her.

Dato for oplevelse: 21. august 2012


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

billig og dårlig behandling

De er billig men når der kommer skader på bilen eller huset, kommer problemerne.

De gør alt for at slippe for at dække evnt skader på bilen. skader andre bilen gør de intet for at kontakte modpartens forsikring selv om de får oplysninger, dømmer taksator sagen ude går de ikke vidre de lukker bare sagen selv om problemerne ikke er løst...

Vi leder i øjeblikket efter andet firsikrings selvskab.

Dato for oplevelse: 21. august 2012

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Nick,

Det er korrekt at du i de senere år har anmeldt et par skader, som begge er afvist.

Den første - fra 2010 - kan under ingen omstændigheder være dækket af Familiens Basis, jf. betingelserne.

Den seneste skade, er formentlig den, du primært henviser til. Vi har bestemt været i kontakt med modparten og sagen er ekspertvurderet. Hvis du ønsker uddybende forklaring hertil og ikke har fået denne allerede, er du velkommen til at kontakte vores Skadeafdeling.

Jeg forstår godt hvis du er ærgerlig over at skaderne er afvist, hvis du havde en forventning om dækning. Vi mener dog at dette er fuldt berettiget.

ETU udbetaler naturligvis altid erstatning for dækningsberettigede skader. Det kan du være sikker på.

Eilif Nørgaard, Adm. direktør, eilif@e-forsikringer.dk, tlf. 4320 2002.


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

DYRT.

Efter 7 år i ETU, ville de ikke give mig en indboforsikring da jeg ikke havde det hos andre i forvejen, så derfor valgte TRYG at give mig en billig indbo, og min Honda og Suzuki biler, over 1000 kr. billigere pr bil, pr år, end ETU ville give mig, så derfor valgte jeg at forlade dem! Det betaler sig at undersøge flere inden man siger ja, da jeg nu sparer næsten 4000 kroner om året på mine forsikringer, og ETU ville ikke engang arbejde lidt med priserne, trods man har været loyal kunde gennem 7 år.

Dato for oplevelse: 14. november 2013

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Danny,

Det lyder ikke godt. Det er rigtigt at vi har en forretningsgang omkring nytegning af Indboforsikring, men det er normalt ikke noget problem i forhold til bestående, loyale kunder - og du har jo været hos os siden 2008.

Så noget må være gået galt. Det beklager jeg. Det tyder dog på at du har fået en god aftale med Tryg - som ellers normalt ikke er billigere end os, for tilsvarende dækninger.

Eilif Nørgaard, adm. direktør, 4320 2002 eller eilif@e-forsikringer.dk


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Skal selv betale selv risiko ved parkings skade

der var en der kørte ind i min bil om natten så jeg kontaktet selvfølgelig etu
Med den besked at jeg selv skulle betale selv riciko samt jeg ville rykke nogen trin ned:-(
Har efter følgene talt med flere af mine venner hvor deres forsikrings selvskaber går ind og dækker skaden helt samt forbliver de på samme trin da skad jo er uforskyldt.

Dato for oplevelse: 06. februar 2013

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Ruddi,

Det er rigtigt at prisen stiger, hvis du har en skade og ikke er elitebilist. Det er lige efter bogen og sådan er det da også hos langt de fleste forsikringsselskaber. Desuden skal selvrisikoen selvfølgelig betales. I dit tilfælde er du i en ordning hvor du ikke mister trin, men får en stigning på 25 % i en periode. Jeg forstår godt at du synes det er ærgerligt, når skaden ikke er forvoldt af dig selv. Det betragtes dog som en belastende skade, når forsikringsselskabet ikke selv har noget sted at hente kompensation. Det er altid en god idé at sætte sig ind i dækningen, når du køber forsikringen - så du ved hvad konsekvensen er ved en skade. Det er ikke uden omkostninger at betale din skade, så jeg håber at du, trods alt, bliver tilfreds med erstatningen.

Eilif Nørgaard, Adm. direktør, eilif@e-forsikringer.dk, tlf. 4320 2002


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

lidt irreteret

Kan virkelig ikke forstå jeres priser. Hvorfor skal jeg give 6500 i ansvarsforsikring på en corolla e 10 1.3? Jeg har kørt uden skade i over 3 år men pga at jeg har skiftet forsikringsselvskab ofte i forsøg på at finde det billigste så har jeg mistet 9 mdr. Ancinitet. Jeg har ikke ret meget til overs for forsikringsselvskaber håber godtnok at når vi når maj og i syntes jeg har 3 års skadefri kørsel at min forsikringspræmie falder noget voldsomt.

Dato for oplevelse: 17. februar 2013

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Martin,

Jeg er ikke helt sikker på hvad problemet er, siden du jo netop har valgt os, fordi vi i dit tilfælde har afgivet det bedste tilbud! Udover dette, bliver du hurtigere elitebilist hos os, end stort set alle andre steder.

Fair nok at du mener at det skulle være billigere. Det bliver det så også hurtigt hos os, så længe du ikke har skader.

Eilif Nørgaard, Adm. direktør, eilif@e-forsikringer.dk, Tlf. 4320 2002.


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dårlig dækning

ETU forsikring ville ikke dække tyveri af iPhone som blev stjålet på en søndag på et kræmmermarked - forklaring fra ETU var at den var købt til privat og erhverv og derfor ikke var dækket ?????

Vi har alle vores forsikringer hos ETU men vil nu overveje flytning til andet selskab.

Dato for oplevelse: 14. november 2013

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Bjarne,

Genstande, som er indkøbt erhvervsmæssigt, er desværre ikke dækket af indboforsikringen. Hverken hos os, eller andre steder. Så det ville ikke have gjort nogen forskel, hvis du havde været forsikret i andet selskab.

Sagen er behandlet korrekt fra vores side.

Eilif Nørgaard, adm. direktør, 4320 2002 eller eilif@e-forsikringer.dk


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

det er lidt svært og komme i kontakt med jer!

Jeg har heldigvis ikke haft nogen ulykker indtil videre så kan ikke vurdere jer som et helhed, men har bare bemærket at det er lidt svært og komme i kontakt med jer via tlf og respons på mailen er endnu værre. Det selvfølgelig mit indtryk som en ny kunde.

Dato for oplevelse: 23. august 2012


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Om igen og igen og igen

Det virker som om der enten er for lidt ansatte, eller de folk der er ansat ikke er særlig godt uddannet. Det er for svært at opsige forsikringer i det gamle selskab, så vi er nødt til at have 3 forsikringer i det gamle selskab 1 år mere. Har prøvet at bestille tilbud på ny bilforsikring, som ville blive sendt på mail af deres salgschef ( tror jeg ) det stod der ihvertfald på det tilbud jeg fik da der skulle skiftes over til dem. Der kom det hurtigt, så de er nok på provision. Det nye tilbud er aldrig dukket op. Tror ikke det er et selskab jeg skal være ved resten af min tid...

Dato for oplevelse: 19. februar 2013

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Rasmus,

Det er selvfølgelig for dårligt at forsikringerne ikke er blevet opsagt korrekt. Det er vores ansvar.

Hvad angår uddannelsesniveuaet, har vi kun meget erfarne konsulenter - som netop ikke er på provision. Dit lidt uheldige forløb kan derfor ikke tilskrives disse faktorer, men du har helt sikkert ret i at det ikke er ok at fejle med opsigelserne. At der skal gå et år igen, er dog ikke nødvendigt. Det kan klares på en måned. Du kan evt. kontakte os, hvis du ønsker at vi skal gå den vej.

Eilif Nørgaard, Adm. direktør, eilif@e-forsikringer.dk, Tlf. 4320 2002


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dårlig rådgivning.

Har været super uheldig med rådgivning ang mine forsikringer, og de har ikke ville dække det jeg har haft behov for de få gange det har været nødvendigt. Har overvejet skift flere gange.

Dato for oplevelse: 19. november 2013

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Jan,

Det er ikke godt at du føler dig uheldig med din rådgivning. Kan se at du netop har udvidet med en ekstra dækning, så du er bedre sikret.

Jeg beklager hvis du har fået den opfattelse, på baggrund af vores rådgivning, at du tidligere var dækket for den type skader.

Generelt betaler alle selskaber for skader, der er omfattet af policen. Hverken mere eller mindre. Det er selvfølgelig altid en god idé, på forkant at nærlæse vilkårene, for at undgå skuffelser. Policen m/ betingelser beskriver præcist, hvad der er omfattet af forsikringen.

Jeg håber at du trods alt vælger at blive hos os og vi vil bestræbe os på at yde dig en god service. Har du spørgsmål vedr. sammensætningen af dine dækninger, er du velkommen til at kontakte os.

Eilif Nørgaard, adm. direktør, eilif@e-forsikringer.dk eller 4320 2002.


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dårlig service.

Jeg skulle have lave min bilforsikring om... Vil ikke have en selvrisiko på 10.000 da det ca er bilens værdi. Jeg kunne ikke bare lige lave dette om. Jeg havde kontaktet jer i den forkerte måned, August og ikke juli.... Mmm jeg ventede et år, for at få hjælp af jer, da der ikke kunne gøres noget ved det.
Året efter sidst i juli måned 2012 kontakter jeg jer igen, denne gang er det for sent i juli måned... Jeg måtte få hjælp af min mor til ak skrive frem og tilbage da dette lå midt i rejse
Og ny uddannelse... Det var Sååå dårlig service og meget besværligt at få lavet om på min forsikring. Je har været hos jer sidden jeg fik min første bil, og vil gerne være tro mod jer,en så må i også være det mod mig, og imødekomme mine behov og guide mig den rette vej.
Jeg var skuffet over den behandling...

Venlig hilsen

Dato for oplevelse: 08. februar 2013

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Christina,

Jeg forstår godt at det kan opleves som dårlig service, specielt som mangeårig kunde. Især efter to forsøg på ændring af den selvrisiko, du oprindelig havde ønsket.

Vi har den faste og ufravigelige regel at en lavere selvrisiko kan vælges fra førstkommende hovedforfald. Ellers skal bilen besigtiges, hvilket koster gebyr. Det hænger sammen med risikoen for spekulation imod selskabet, ved en skade. Det har ikke noget med dig - som trofast og skadefri kunde - at gøre. Det er en fundamental regel for alle kunder i selskabet.

Med lidt held, skulle der gerne ligge nogle gode serviceoplevelser forude. Og tak fordi du alligevel er blevet hos os :)

Eilif Nørgaard, eilif@e-forsikringer.dk, tlf. 4320 2002


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

overholdt ikke aftale

ikke holde den aftalte pris ..

Dato for oplevelse: 21. august 2012

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Izabela,

Det er rigtigt at din pris ændrede sig. Det skyldes at efterfølgende skadebonus fra udlandet ikke levede op til det ved indtegningen oplyste antal skadefrie år.

Når prisen så ændres, er du som kunde fritstillet til at vælge andet selskab. Vi mener dog at have tilbudt dig en - efter omstændighederne - absolut god pris.

Eilif Nørgaard, Adm. direktør, eilif@e-forsikringer.dk, tlf. 4320 2002.


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

for store sejvrisiko

der er for store selvrisiko på deres forsikringer

Dato for oplevelse: 14. november 2013

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Waldemar,

Du kan godt få en lavere selvrisiko, hvis du vil betale lidt ekstra.

Eilif Nørgaard, adm. direktør, 4320 2002 eller eilif@e-forsikringer.dk


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

billig men ufleksibel

Individuel forsikrings dækning virker umuligt at opnå og når det endelig kan lade sig gøre er den billige fordel væk.

Samtidig er det den billigste bilforsikring der for mig kan opdrives - valg, mulighed, ved Hyundai i30 køb. Tryg ville have 24.000 - ved en telefon opringning KUN 18.000 kr - her ca 4500.

Dato for oplevelse: 07. december 2011

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Mikkel,

Det lyder da ellers som en meget god deal med e-forsikringer og ETU - især i forhold til det du selv skriver du er blevet tilbudt andre steder :)

Hvordan fordelen bliver væk, ved jeg ikke - men du er velkommen til at kontakte os for en snak om det.

Eilif Nørgaard, Adm. direktør, eilif@-forsikringer.dk


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

det er svært at ændre sin forsikring

vi har problemer med at lave tilkøb til vores forsikring, hvilket er ret frustrerende da vi efterhånden har været kunder lange og lægger et pænt beløb til jer hvert år, og bare vil forbedre det vi har og som i vil tjene mere på!!?? ellers har vi indtil nu været ok tilfredse..

Dato for oplevelse: 09. december 2011

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Mette,

Det er fuldstændig rigtigt at I er gode kunder hos os og jeg kan se at der for nyligt har været en dialog omkring noget tilkøb.

Jeg vil derfor tage initiativ til at I straks bliver kontaktet for en afklaring omkring jeres ønsker.

Beklager hvis der er sket en fejl fra vores side.

Eilif Nørgaard, Adm. direktør, eilif@e-forsikringer.dk eller 4320 2002


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

grådig

i bliver grådige når i førswt har en som kunde

Dato for oplevelse: 09. december 2011

Besvarelse fra E-forsikringer A/S

Hej Henrik,

Den var lidt hård, den tilbagemelding.

Du er velkommen til at kontakte os omkring dette. Jeg formoder at du henviser til 2011-prisstigningen på Indbo (Familiens Basis). Denne var absolut nødvendig p.g.a. kontinuerligt underskud i uacceptabel størrelse.

Til gengæld kan jeg oplyse dig om at gennemsnitsprisen på Bilforsikring hos os samtidig er faldet.

Vi mener at vores priser samlet set fortsat er absolut konkurrencedygtige - som andre anmeldelser også giver udtryk for. Det vil vi også bestræbe os på i fremtiden.

Eilif Nørgaard, Adm. direktør, eilif@e-forsikringer.dk


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Småt og billigt

Mener at forsikringerne er okay til de pris jeg giver, lidt som at handle i netto, kan godt være at jeg må vente i telefonen hver gang jeg ringer men min police er til en overkommelig pris, har det endvidre godt med at støtte et lille selskab frem for giganterne på markedet. God jul :-)

Dato for oplevelse: 16. december 2011


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Lidt irriterende med prisstigning på mindre bil

Oplevede desværre prisstigning på min kærestes bil, trods det at den var mindre end den foregående, både motorvolumen og værdi.
Har ellers ALLE forsikringer i selskabet, herunder 5 biler, så derfor er en stigning i priserne ikke uvæsentlig for os. Generelt irriterende at der kan gå op til 1 døgn fra at man ringer, til man bliver ringet op.

Dato for oplevelse: 07. februar 2013