Fluer.dk Anmeldelser

5.291  Fremragende
TrustScore 4,5 ud af 5

4,6

I kategorien Lystfiskerbutik

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,6

5.291 i alt


Sortér:


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

÷Lang leveringstid +Gode priser

÷ Lang leveringstid - Jeg har lavet to ordre, som begge kom 3 dage efter. Så det ikke lige her jeg bestiller fra, hvis jeg står og skal bruge noget grej indenfor 1-2 dage.

+ Priserne er gode og jeg gik de varer jeg havde bestilt.

Dato for oplevelse: 07. marts 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super butik

Hos Fluer,dk bliver man altid mødt med en venlig tone, og altid med hjælp ud fra, hvor du står rent økonomisk og erfarings mæssigt… Dvs Du møder en utrolig venlig vejledning, ligegyldigt om du er super rutineret, og kun bruger det dyreste grej, eller om du er ny i “faget”, og er ved at finde din stil… Fluer.dk skal ha de bedste anbefalinger herfra, og takker for den altid bedste vejledning og service

Vh Lars

Dato for oplevelse: 03. juli 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

escape cam

Købte et westin escape cam hos fluer.dk desværre gik det i stykker efter kun 3 ture. Indleverer det så hos fluer.dk får et nyt med hjem da de så vil tage besværet med westin hvis der skuiie opstå problemer. Super service.
Hans Sørensen

Dato for oplevelse: 19. januar 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Første gang jeg bestilt pakke

Første gang jeg bestilt pakke, der var en del der blive glem at send med. Som jeg var nød til ring frem og tilbage.

Den anden gang var pakke forsent og jeg nå ikke tage dem med til min weekend tur så det var lidt træls.

Nu er den også en dag forsinke men jeg håber god nok den kommer til den tid de cirka sagde det til mig.

Men de har god ting og sager det også derfor jeg forsætte med handler derind selvom jeg oplevelse noget træls.

Dato for oplevelse: 06. marts 2024


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Købte en fisketaske sammen med en del…

Købte en fisketaske sammen med en del tilbehør som var på lager. Hørte intet. Kontaktede jer ingen svar. Ringede til jer og fik af vide at tasken desværre var udsolgt. I ville henvende jer med hvornår den kom hjem. Ingen svar ventede 14 dage før jeg ringede igen. I ville undersøge det ingen svar. Sms til Lars 2 gange ingen svar. Ringende igen ingen svar. Kundeservice ???

Dato for oplevelse: 27. januar 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Som lovet efter en vild service!!

Som lovet efter en vild service!!
Fiskegrej blev bestilt sen eftermiddag, og spurgte på chatten, om der var mulighed for at få den med posten samme dag. Medarbejder fløj ud og sørgede for den kom med. Blev leveret dagen efter. Det er edderrådme god service!!
Kæmpe anbefaling herfra !!
Venligst Hans

Dato for oplevelse: 02. november 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super oplevelse

Jeg skulle købe nogle waders og hele vejen igennem fik jeg super vejledning og der blev spurgt godt ind til mit behov. Jeg var ikke selv så vidende om hvad jeg skulle vælge til mit behov, men Krisstoffer gav mig en fantastisk vejledning, så mit valg blev ret nemt. At personalet er super passioneret omkring det de lever af, gør kun oplevelsen endnu bedre.

Dato for oplevelse: 06. oktober 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God og personlig service

Butikken havde desværre ikke den vare, jeg havde bestilt, på lager alligevel. Men jeg fik en meget venlig og beklagende SMS med besked. En fin og personlig service, man ikke oplever ret mange steder. Så jeg vil bestemt bruge fluer.dk i fremtiden også!

Dato for oplevelse: 05. oktober 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Manglende oplysninger (((

Desværre fik butikken denne gang kun 3 stjerner(((. Grunden til dette var at jeg har bestilt bl.a. Tiger Shark 80 mm gummidyr med bubble gum duft og lige pludselig opdagede man at der står "Handmade in russia" på dåsen. Synes at man burde oplyse om det, da i min tilfælde er det fuldstændig uacceptabelt at have noget fælles med russerne(((. Håber at I vil gøre noget ved det, fordi generelt oplever man her fantastisk service.
UPD - fik mailen fra kundeservice med imødekommende løsning, så igen 5 stjerner og en stor tak for forståelsen!

Dato for oplevelse: 12. juli 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god service

Fremragende service. Blev ringet op samme dag jeg havde bestilt noget grej, idet en vare alligevel ikke var på lager. Herefter aftalte vi, at den pågældende vare skulle bestilles hjem, men at alt det bestilte skulle være fremme til weekenden ugen efter. Ugen efter ringede jeg for en sikkerheds skyld til dem, hvorpå de som aftalt sagde, at de vil sikre hvert fald det andet grej vil være fremme til weekenden, hvorefter den manglende vare vil blive slettet fra ordren, hvis den ikke kom fra leverandøren. Heldigvis gik der ikke mere end et par timer efter opkaldet, så var varen kommet og det hele sendt. Alt i alt god kundeservice, hvor fluer.dk holder, hvad der bliver aftalt. Vil helt klart handle der fremtidigt.

Dato for oplevelse: 23. august 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Stadigvæk min favoritsted

Stadigvæk min favoritsted. jeg har handlet der i årrække, og hver gang er der en fordel i form af gratis flu, god tillbud, bonus points, og pris match osv. det eneste jeg vil ønske mig er en fordel til put and take (Fyelmose). det vil være dejligt og kunne få rabat eller en gratis tur til puten baseret på hvor meget man køber i butiken eller på siden :)

Dato for oplevelse: 13. juli 2023

Besvarelse fra Fluer.dk

Hej Mahmoud,

Tusind tak for din fine anmeldelse!

Vi er meget glade for at høre du er tilfreds med at handle hos os, og at du værdsætter vores gode tilbud og fordele som bla. kundeklubben.

Det er bestemt en god idé med Fyelmose, det er helt sikkert noget jeg vil tage med videre.

Rigtig god dag til dig!
Frederik
Fluer.dk🐟


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service

Jeg kom til at vade direkte ind i butikken uden at være opmærksom på at de havde lukket om tirsdagen. På trods af det blev jeg venligt budt indenfor og jeg fik lov at gå rundt og finde de småting jeg manglede mens de ansatte gjorde status omkring mig. De havde desværre ikke flere af én af tingene, men man kan jo ikke vinde hver gang. Tusind tak for hjælpen!

Helt generelt er det er en fin butik med stort udvalg, det kan godt virke lidt uoverskueligt og rodet første gang man kommer derind, men man lærer hurtigt at sætte pris på alle de mange små rum og kroge med stumper og grej man slet ikke anede at man manglede.

Dato for oplevelse: 09. maj 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Faktura fremsendes aldrig

Undgå at købe hos Fluer.dk. De medsender ikke faktura.
Og selv om du anmoder om at få tilsendt en faktura, så kommer den aldrig.
Jeg er blevet kontaktet af Fluer.dk desangående. De har lovet fremover at medsende faktura. Endvidere har de fremsendt et tilgodebevis til mig.
Problemet er hermed løst til min fulde tilfredshed

Dato for oplevelse: 08. juni 2023

Besvarelse fra Fluer.dk

Hej John,

Vi er glade for at høre vi fik fundet en løsning som du er tilfreds med, og at du nu igen ønsker at handle dit fiskegrej hos os🐟

Vi er utrolig taknemmelige for at have dig som kunde, og ser allerede frem til at se dig igen

Rigtig god dag til dig!
Frederik
Fluer.dk🐟


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig levering

Hurtig levering, jeg har ikke haft lejlighed til at afprøve min røgeovn, men den ser stabil og god ud , meget godt tilbud, tilsvarende er noget dyrere andre steder

Dog skal bemærkes at jeg havde bestilt levering til adressen, Post Nord var på p-pladsen, men kom ikke ind

Post Nord overraskede med den hurtige levering, det er ellers ikke deres stil

Dato for oplevelse: 16. marts 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service

Jeg besøgte butikken, og blev serviceret og vejledt af Kristoffer. Tak for en viden og service. det blev til waders og støvler efter en perfekt vejledning. Super service. Her kommer jeg gerne igen
Hilsen Steen

Dato for oplevelse: 26. oktober 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Købte et skydehoved som gik op i loopet…

Købte et skydehoved som gik op i loopet efter 2 kast. Blev møde af kundeservice som mente at jeg ikke handlede skydehovedet rigtigt og derfor ikke ville erstatte skydehovedet.

Efter en god snak med Fluer.dk og udredning af diverse misforståelser levede Fluer.dk op til deres altid gode og hurtige service, tak for det.

Dato for oplevelse: 27. maj 2023

Besvarelse fra Fluer.dk

Hej,

Vi er utrolig glad for at høre, der var tale om en misforståelse, som vi hurtigt fik løst i fælleskab, og at du nu er fuldt ud tilfreds💪

Vi er taknemmelige for at have dig som kunde ved fluer.dk, og du skal være så hjertens velkommen til at kigge ind forbi os igen🐟

Må du have en skøn dag
Frederik
Fluer.dk


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service!

Jeg bestilte to fiskehjul fra fluer.dk, men da min ordre blev leveret var kun et af dem kommet med. Jeg skrev til dem om dette, og efter at have sendt billeder af pakken som den så ud da jeg modtog den, fik de lynhurtigt sendt det manglende hjul afsted og jeg modtog det allerede dagen efter, endda med en hel del Flexibait som undskyldning for fejlen. Den er mere end undskyldt, mange tak for jeres fantastiske service, fluer.dk!

Dato for oplevelse: 17. juli 2023

Besvarelse fra Fluer.dk

Hej Jan,

Tusind tak for din anmeldelse, og de 5 stjerner!

Vi beklager der var bøvl med din ordre, heldigvis er vi ikke blege for at sende lidt ekstra med når vi har klokket i det.

Vi er glade for at høre du stadig er tilfreds med at handle på fluer.dk, vi er i hvert fald utrolig taknemmelige for at have dig som kunde!

Du ønskes en skøn dag!
Frederik
Fluer.dk🐟


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid en fornøjelse at komme i Fluer.

Altid en fornøjelse at komme i Fluer.. Altid tid til en snak og med gode info og vejledning om nyt grej og ideer`
Christoffer og Brian er nogle fantastiske personer, som er meget kompetente, og finder altid en løsning. Klart indkøbs sted nr. 1. kan kun anbefales.

Dato for oplevelse: 01. marts 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ja købet er jeg RIGTIG godt tilfreds…

Ja købet er jeg RIGTIG godt tilfreds med, mangler bare at post nord finder ud af, hvor den ene pakke er blevet af, så den leder de forhåbentlig efter, da det er snart 14 dage siden vi skulle have modtaget den

Dato for oplevelse: 12. maj 2023

Besvarelse fra Fluer.dk

Hej Susanne,

Vi er meget glade for at høre du er tilfreds med vores service - Jeg er dog lidt ked af at høre du ikke har modtaget din pakke fra postnord.

Vil du sende os en mail på fiskegrej@fluer.dk, så vi kan få fundet en løsning.

Rigtig god dag til dig
Frederik
Fluer.dk


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god kundeservice selvom min…

Rigtig god kundeservice selvom min bestilling blev glemt i systemet blev jeg ringet personligt op af dem og fik min pakke plus lidt ekstra som undskyldning handler der helt sikkert igen

Dato for oplevelse: 06. juli 2023

Besvarelse fra Fluer.dk

Hej Marcus,

Tusind tak fordi du tog dig tiden til at skrive denne fine anmeldelse!⭐️

Jeg er glad for at høre du er tilfreds med vores kundeservice, og at du hurtig blev kontaktet, så vi kunne få fundet en løsning som du er tilfreds med 💪

Du ønskes en rigtig god sommer!
Frederik
Fluer.dk🐟