Foto.com 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

VirksomhedsaktiviteterSe alle


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Super mangelfuld kundeservice

Hej
Har i løbet af de sidste par måneder skrevet frem og tilbage med kundeservice. I december lavede jeg en fotobog (nogle er jer ved, hvor laaaaaang tid det tager). Efterfølgende kunne jeg ikke logge in og finde projektet igen. Prøvede at få fat i kundeservice - det viste sig, at al kommunikation måtte foregå på engelsk. Ok - det gør vi så.
Skriver derefter frem og tilbage for at få projektet åbnet igen. Flere gange foreslås den samme handling som tidligere og som ikke har virket. Også selvom hele email-korrespondancen er vedhæftet hver eneste email.
Til sidst måtte det sandes, at "systemet" har slettet mit projekt fordi det ikke var berørt i 2 mdr. Pist væk - ingen beklagelse, ingen forklaring. Øv...

Dato for oplevelse: 02. februar 2017


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nem oprettelse og fin service

Synes det var nemt og ligetil at oprette fotobogen.
Havde ikke fået bekræftelse på mail efter bestillingen og henvendte mig til kundeservice, som var hurtig til at svare tilbage. Da bogen ankom var teksten på forsiden desværre placeret forkert. Jeg kontaktede kundeservice og det så desværre ud til, at det var mig selv der havde placeret teksten forkert - alligevel tilbød de mig at jeg kunne lave en ny bestilling og returnerede med det samme pengene for den fotobog jeg allerede havde modtaget.

Dato for oplevelse: 03. februar 2017


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Hurtigt og billigt - langt bedre end forventet

Var sååå skuffet sidste år, da mine A4-kalendere ankom langt ind i januar og julemanden blev rigtigt ked. Tænker at jeg må bestille i god tid denne gang. Bestiller den 4 december og får pakken med 5 x A4 kalender den 8 december, og endda til halv pris. 370 kr totalt, det er da helt i orden! Så det går den rigtige vej.

Dato for oplevelse: 13. december 2016


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Helt ok oplevelse

Bestilte et print på plexiglas 60x80 cm som var på tilbud.
Var efterfølgende på Trustpilot og blev noget ærgerlig over mit køb da jeg læste anmeldelserne.
Så forventningerne var ikke store.
Men efter 10 dage blev det leveret. Jeg synes at det var en acceptabel leveringstid. Billedet er helt perfekt udført. Skarpt, pæne kanter og ingen ridser.
Så jeg har ikke noget at brokke mig over.

Dato for oplevelse: 07. november 2016


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

ELENDIG hjemmeside

Ærgerligt at bruge halvanden time på at uploade 250 billeder til fremkaldelse fordi siden går ned fem gange.
Når det endelig lykkedes kan billeder med et andet format ikke beskæres.
Jeg bruger ALDRIG MERE foto.com til mine billeder mere. Det er spild af tid

Dato for oplevelse: 29. maj 2016


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er for ringe

Jeg må helt klart advare andre mod at handle med Foto.com.
Kundeservice er en by i Rusland, eller sagt på en anden måde, man kan ikke klage over firmaets kundeservice, for der er ganske enkelt ikke nogen.

Hjemmesiden indeholder absolut ingen kontaktinformationer, og alt går ufatteligt langsomt hos firmaet.
Lovet leveringstid 2 - 3 dage, og først efter 11 dage dukker mit billede op i en nogenlunde kvalitet, absolut ikke noget at prale af.

Hvis man kan sige der er noget som Foto.com er hurtige til, så er det at hæve pengene på kontoen, for det skete dagen efter bestillingen og inden at varen var sendt fra Foto.com

Det er helt sikkert eneste og sidste gang jeg har benyttet dette firma.

Dato for oplevelse: 05. august 2016


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Laaaaang leveringstid!

Tænkte at jeg selv ville lave julekort til familien, og bestilte dem 10 dec 2015, hvilket burde være ingod tid.... Men åbenbart ikke, modtog dem den 18 jan 2016, TOTALT uacceptabelt. Bestiller aldrig noget der fra igen. Og anbefaler heller ikke andre at bestille derfra hvis det er noget der skal leveres i gave f.eks.

Dato for oplevelse: 23. januar 2016


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ærger mig at jeg har bestilt fotokalendere hos foto.com

D 8 dec er mine kalendere sendt og idag d 16 dec er de endnu ikke dukket op. Har åbnet en ticket hos en medarbejder der hedder Adam og ham får man intet svar eller noget fra. Ville bare gerne vide om der er en tracking kode eller noget. Må indrømme at når man læser trustpilot nu så ærger jeg mig helt vildt at jeg bestilte de kalendere her ... skal lige siges at mine fotos jeg har bestilt lidt senere er stadigvæk i produktion og det har de været i en uge. Hvis mine bestillinger nogensinde skulle dukke op, så bliver jeg lettet men det virker nu ikke lovende. Vi kan ihvertfald blive enige om at leveringstid og kundeservice kunne forbedres betydeligt.

Dato for oplevelse: 16. december 2015


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig service

Jeg gav mit barnebarn et album i julegave, bestilt i oktober 2 måneder før juleaften. Da hun tage det i brug dur spiralen på albummet ikke. Da det er leveret til os allerede i oktober kan der ikke p.g.a. forældelsesfrist ikke gives et nyt album eller pengene retur.

Hardy Boel

Dato for oplevelse: 07. januar 2015

Besvarelse fra Foto.com

Hej Hardy
Jeg beklager meget!!! Hvis du sender mig en e-mail med dit bestillingsnummer skal jeg nok kigge paa det. Med venlig hilsen Dida dida.dhaynaut@foto.com


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Lang leveringstid burde være oplyst ved bestilling

Bestilte billeder og julekort den 12. december. Den 31. kom mine billeder, men julekortene er stadig under produktion står der.
Billederne skulle have været brugt til julegaver og julekortene - ja, skulle være sendt før jul...

Pengene er hævet for længst!

Der burde være oplyst, at leveringstiden var forlænget og man skulle have bestilt sine julegaver og julekort en gang i sommers...

Dato for oplevelse: 02. januar 2016


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Forkert billede

KØB IKKE NOGET AF FOTO.COM !!!!!!
Her handler jeg aldrig mere. De sendte et billede af et par med en baby. Jeg havde bestilt 2 billeder af mit barnebarn. Når man skriver til dem på mail svarer de, men pludselig ophører kontakten. Total useriøs firma !!!! Har aldrig oplevet noget lignende.

Mette Madsen

Dato for oplevelse: 16. december 2015


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Utroligt dårlig service

Jeg har bestilt en fotobog, som endnu ikke er kommet - 10 dage efter, at bogen angiveligt skulle være sendt. Man modtager intet nummer på sin pakke, så man har ingen mulighed for at følge pakken, sådan som man kan hos mange andre internetfirmaer. Pengene er trukket for 20 dage siden - dvs. 10 dage før varen er klar til afsendelse! Muligheden for at kontakte kundeservice er utroligt ringe. Jeg handler ikke hos foto.com igen.

Dato for oplevelse: 31. oktober 2013

Besvarelse fra Foto.com

Kaere Kirsten
Jeg beklager meget.

Hvis du sender mig en e-mail med dit bestillingsnummer, skal jeg nok lige finde ud af hvad der er sket.

E-mail: dida@foto.com

Venlig Hilsen
Dida

Foto.com - Country Manager


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hvornår kommer min bestilling?

"Forventet gennemsnitlig leveringstid: 2 til 3 hverdage" - siger deres hjemmeside, men har intet hørt og der er nu gået 14 dage... skulle ha' været en pakkekalendergave! ØV!

Langt om længe kommer min pakke så - 30 dage undervejs og så sender de F.... den forkerte pakke... WTF!! Taber firma...

Dato for oplevelse: 05. december 2012


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk... God kvalitet til super pris !

Lavede en fotobog for svigerfar på foto.com med stor succes... Super nem software med mange indstillingsmuligheder og også mulighed for automatisk etablering af bogen ! Efter en uges venten kom resultatet, som levede fuldt op til forventningerne !
Kan sagtens anbefales til andre og skal da også prøve selv igen. Godt gået !

Dato for oplevelse: 15. januar 2013


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig kvalitet

Foretog bestillingen på 500 stk. 10x15 billeder. Det gik ret nemt og hurtigt.
Efter at have ventet en uges tid, fik jeg leveret pakken. Men desværre var kvaliteten af de fremkaldte billeder meget dårlig, der er streger ned gennem over halvdelen af billederne.

Tog kontakt til kundeservice som så ikke kan kommunikeres med på dansk, trods de reklamere med at foto.com også ligger i Ballerup. Pakken kom også fra udlandet.

Jeg har forsøgt at få mine penge tilbage der er nu gået over 14 dage. Der sker ikke rigtigt noget.

Handler der Aldrig mere og heller ikke selvom de er de billigste på markedet. For desværre også de dårligste jeg har prøvet til dagens dato.

Dato for oplevelse: 11. juli 2016


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget skuffede billedekvalitet

Fine priser på hjemmesiden, som fint hænger sammen med den kvalitet man får leveret... Billederne levede på ingen måde op til forventningerne, vores søns billede nede fra børnehaven havde efter en tur til foto.com fået hans til at ligne at der var sorte lus i hans lyse hår, efter at have snakket med kundeserive fik vi nye billeder uden problemer, men desværre var problemet præcis det samme, MEGET SKUFFENDE...

Dato for oplevelse: 13. januar 2014

Besvarelse fra Foto.com

Jeg beklager meget!
Hvis du sender mig en mail på dida@foto.com skal jeg nok tilbagebetale din bestilling!

Venlig Hilsen
Dida


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fremragende billedekvalitet. Kundeservice er der, men de svarer langsomt

Vi frygtede det værste da vi bestilte julegaverne i form af foto-kalendere. Grunden til vores frygt opstod, da vi havde læst anmeldelser herinde.

Kalenderne kom hurtigt og kvaliteten har langt overgået vores forventninger.

Super flotte billeder helt fejlfri beskåret og med supergode farver.

Vi valgte at give lidt ekstra for at få luksus fujicolor crystal archieve papir (A4 størrelse). Det har vi på ingen måde fortrudt. Dog uden vi kender til alternativet.

Produketerne vurderer vi til at være helt i top.

Man kunne overveje at tage stjerne er pga lidt langsom svar fra kundeservice (engelsk)

Leverinstid ca 4 hverdage alt inkl .. ( sendt fra Belgien )

Alt i alt mere end perfekt til prisen.

Dato for oplevelse: 08. december 2014

Besvarelse fra Foto.com

Hej Allan
Tusinde tak for din feedback
Med venlig hilsen
Dida


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Føj for pokker!

Pengene er trukket, men jeg modtog aldrig en bekræftelse. Jeg kontaktede firmaet på mail og via deres kontaktformular på hjemmesiden. Intet svar. Pengene er stadig trukket. Det lugter af et træls firma. Læste desværre først jeres anmeldelser efter jeg havde bestilt. ØV ØV ØV.

Dato for oplevelse: 21. august 2014

Besvarelse fra Foto.com

Hej Maria
Jeg beklager meget!!!
Har du modtaget min e-mail?
Med venlig hilsen
Dida

dida.dhaynaut@foto.com


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig kundeservice holder ikke hvad de lover

Har brugt firmaet meget, men holdt en pause. Efter at have genoptaget brug af firmaet er det som forvandlet.
Har aldrig haft brug for kundeservice før, men nu er der ingen service. Man får intet svar, før efter lang tid, hvor man så får oplyst, at de mangler svar fra mig!!!
Der kommer ikke ordrebekræftigelser når man bestiller, og annonceret rabat fratrækkes ikke, selvom kundeservice lover det.
Jeg giver en stjerne, fordi de varer der leveres som forventes, faktisk er flotte, men på trods af dette vil jeg fremadrettet vælge en anden leverandør. FOTO.com er blevet for tidkrævende og skuffende.

Dato for oplevelse: 15. juli 2014

Besvarelse fra Foto.com

Hej Anita
Jeg beklager meget!!!
Vi er ved at rette op på vores service! Hvis der er noget som jeg kan gøre for dig er du velkommen til at kontakte mig!
Med venlig hilsen
Dida

dida.dhaynaut@foto.com