KØB ALDRIG FILM PÅ FILMUDSALG.dkDU MODTAGER IKKE DINE FILM, HAR BESTILT 2 FEBRUAR 2024, MAIL VIRKER IKKE TLF HEDDER INGEN KONTAKT TIL MOBILEN, SÅ HOLD JER LANGT VÆK.
Dato for oplevelse: 22. februar 2024
Besvarelse fra Filmudsalg
Kære Lene
Vi beklager dybt de udfordringer, du har oplevet med din ordre på vores hjemmeside, filmudsalg.dk. Det er på ingen måde den standard for service, som vi stræber efter at opretholde, og vi forstår fuldt ud din frustration.
Vi vil gerne forsikre dig om, at vi er opmærksomme på situationen og arbejder hårdt på at løse de tekniske problemer, der har påvirket vores evne til at levere ordreopfølgning og kundesupport. Din feedback er meget værdifuld for os, og vi vil bruge den til at forbedre vores service og sikre, at lignende problemer ikke opstår i fremtiden.
Vi vil gerne bede dig om at kontakte os direkte via telefon 86 62 16 22 med detaljerne om din ordre, så vi kan undersøge sagen nærmere og finde en passende løsning for dig. Vi er her for at hjælpe dig med at løse eventuelle problemer, du måtte have med din ordre.
Endnu en gang beklager vi dybt den ulejlighed, du har været igennem, og vi håber på din forståelse og tålmodighed, mens vi arbejder på at rette op på situationen.
Jeg hjalp min far med at bestille Nøddebo Præstegård dem gamle sort hvide film, men vi har intet hørt.
Når jeg prøver at sende dem en emall så får jeg beskeden at mailen ikke findes, prøvede at sende 2 gange mere (en mall) samme svar, havde tjekket hverdag at jeg havde skrevet rigtigt...super dårligt havde jeg læse de andre anmeldelser før vi bestilte så havde jeg ikke bestilt hos dem.
14 dage efter at jeg afgav min ordre, har jeg stadig ikke hørt noget. Det ville ikke kræve den store indsats fra [navn fjernet] at informere sine kunder om så urimelig lange leveringstider. Faktisk er jeg i tvivl om, hvorvidt mine film overhovedet kommer. Det mindste man kan gøre er altså at sende en e-mail, så kunden har mulighed for at købe filmene et andet sted, såfremt hele eller dele af ordren ikke kan leveres. Meget dårlig service!!
Status: Filmene kom efter 3 uger, hvor 4 ud af 7 film åbenbart var udsolgt. Havde været rart at vide noget før, så man kunne have købt filmene et andet sted...
Jeg står og skal bruge DR's serie "Gamle Danmark" og finder den hos Filmudslag til en rimelig pris. Jeg bestiller den...og hører derefter intet fra Filmudsalg. Jeg skriver en mail til dem, og får svaret, at titlen "Gamle Danmark" ikke kan skaffes. OK.......det stod der jo ikke noget om på hjemmesiden. Kikker selvfølgelig med det samme ind på hjemmesiden for lige at tjekke, og sandelig: Original titel: PAUL HAMMERICHS DANMARKSKRØNIK... Varetype: DVD film Undertekster: Dansk Lydformat: Dolby Digital 2.0 Dansk Antal discs: 5 Spilletid: 800 min Varetype: DVD film Pris DKK: 99,95 Før 199,95 Lagerstatus: Kan bestilles Leveringstid: 5-14 hverdage
Så filmudsalg har stadig varen til salg................... Det siger vist alt om det firma !!!
Om alle varer er sådan, skal jeg ikke kunne sige - Jeg modtog min DVD ca. en uge efter bestilling. Det tog mig ikke mange sekunder, efter at jeg havde modtaget den, at se at den var brugt - Hvilket jeg nu ikke havde regnet med at den ville være, da det ikke står nogen steder under bestillingsforløbet på siden.
Jeg har på ingen måde været tilfreds med mit køb, godt nok virker filmen, men den kom over 2 måneder senere end den var bestilt, og det var umuligt at få fat på nogle når man ringede til deres telefon service, som henviser til Facebook... Men hvad så med os der ikke har Facebook man kan ikke bare gå ud fra at alle er tekniske og gider bruge sin tid på at sidde og stalke rundt på Facebook, jeg har også skrevet utallige mails som jeg ikke har fået svar på. Så alt i alt er jeg yderst skuffet.
Da jeg endnu ikke har modtaget varerne selv om jeg har betalt for dem - og der er gået 12 dage siden jeg fik mail om at varerne var afsendt - er min anmeldelse yderst negativ. Jeg har klaget via mail efter 7 dage, men har altså endnu ikke fået mine varer eller besked om, hvornår jeg kan forvente at modtage dem.
Dato for oplevelse: 12. august 2014
Besvarelse fra Filmudsalg
Urimelig anmeldelse. Din bestilling blev sendt 2 dage efter du havde afgivet den - på trods af at du var stillet i udsigt at der kunne gå op til 15 hverdage. Du havde skrevet forkert adresse, hvilket var årsag til at den ikke dukkede op i første omgang. Da pakken kommer retur, sender jeg den afsted til dig igen kvit og frit. Da du også har fået 20% rabat, kan man ikke ligefrem sige at dette er en ordre man også har lyst til at få 1 stjerne på :(
Kender du det med, at man køber en film på nettet, dog på en dansk hjemme side og så lever de slet ikke op til det der står. De skrev tydeligt at filmen havde danske undertekster og det har den så ikke, er virkelig træls Norman giver den i gave til en, som ikke kan forestå engelsk særlig godt eller læse engelsk undertekster.
Bestilte film 14/12-14 og modtager mail 22/12-14 at man ikke kan leverer, prøver før at kontakte firmaet 18/12-14 pr. mail og senere på telefon, kan stadig ikke svare om levering (det var en julegave) - det var første og sidste gang jer har handlet der
Jeg er blevet bedt om at vurdere hvordan det er at handle hos Filmudsalg INDEN jeg har modtaget mine varer. Når jeg checker ind på ordren, er den endnu ikke ekspederet. Så mine oplevelser er altså ikke den bedste. Alle andre steder jeg har købt film har der gået 1-2 dage, så har jeg haft mine film.
Dato for oplevelse: 27. august 2014
Besvarelse fra Filmudsalg
Takker for din ordre Tina.
Du har (ligesom 1000 andre i august) bestilt en masse Robin Williams titler, og da vi ikke har ubegrænset mængder på lager af de samme titler, så krævede flere af dem at vi fik nye forsyninger hjem.
En stor del af de bestilte titler har du ikke kunnet finde andre steder end hos filmudsalg.dk, så jeg håber trods den lange ekspeditionstid, at du er bare lidt tilfreds.
I øvrigt var du fra start stillet i udsigt at der kunne gå op imod 15 hverdage - hvilket også var årsag til din samlede rabat på 30%
For mig blev der aldrig handlet. Jeg bestilte en vare 30/8-2014 og der stod at væren ville blive sendt indenfor 5 hverdage. Dagen efter stod der så på siden, at den var lukket, men ville vende tilbage. Jeg skulle bruge varen til en gave. Har kontaktet sidens indehaver pr. mail flere gange, og får ikke svar. Kan ikke anbefales!!
meget dårlig service, leveringstiden er ca. 5 dage, men jeg bestilte film d. 2 maj og har intet hørt, jeg har sendt 3 mails, men ikke fået noget svar, dårlig . jeg handler ikke hos hos filmudsalg mere.
Jeg bestilte en DVD for 14 dage siden. Har endnu ikke modtaget noget.
Andre leverandører er megt hurtiger. Bestiller om søndagen og får DVD'erne om tirsdagen. Jeg er meget skuffet.
Bestilte slut november 2013 - ja, 2013!!! - en bunke film. En af dem var i restordre.
Den er så kommet, hold fast!!!, slut november 2014!!! Bare SÅ dårligt. Filmen har tilmed været vist i fjersynet i mellem tiden, hvor den er blevet optaget.
Prøver at ringe gentagne gange til filmudsalg.dk, som i øvrigt gemmer sig bag flere navne, hvis man slår deres CVR op. Ingen svar. Prøver t skrive til den mail, der fremgår på deres hjemmeside, jeg vil jo gerne returnere DVD'en og have mine penge retur... Ingen svar.
Det er bare dårligt ud over det sædvanlige!
Jeg ville ønske, jeg kunne give nu stjerner, men det er desværre ikke en mulighed.
Min anbefaling: hold jer langt væk fra filmudsalg.dk.
Hej! Har været særdeles uheldig. Har købt/betalt film. Men efter 1 uge ingen levering.
Man svarer ej heller på henvendelse til kundeservice.
Så alt i alt. Hold jer fra dette firma.
Dato for oplevelse: 06. maj 2014
Besvarelse fra Filmudsalg
Trist anmeldelse! Kan se at du selv har skrevet din adresse forkert - og derfor er forsendelsen kommet retur. Har pr telefon aftalt med din kone at jeg sendte filmen afsted igen (omkostningsfrit for dig). Nej, jeg læser ikke mails om søndagen.
Kedelig oplevelse, vidste i lang tid ikke om filmen var på vej, eller om pengene kom retur. Får én stjerne for rent faktisk at betale pengene retur efter 2 måneder. Ringe respons på mail. Se nedenstående føljeton.
Bestilte film den 24/9, der er kommet hjem på lager og skriver med det samme, jeg ønsker med æske. Hvis ikke den haves ønsker jeg bare købet annulleret. Den 26/10 skriver, jeg for at høre hvad der status er. Har intet hørt i mellemtiden. Den 3/11 anmoder jeg om at få min betaling tilbageført. Den 10/11 kommer første respons. "Skal vi vente en uge. Hvis den ikke er kommet returnerer jeg pengene." Jeg svarer med det samme, det altid er noget, han kommer med et svar, så jeg ved, han ikke bare har snydt pengene ud af mig. Den 18/11 skriver jeg, filmen endnu ikke er kommet. 20/11 skriver han: "jamen hov, det er jo mig der venter på at få den hjem". Han lover at betale pengene retur. 23/11 minder jeg ham om, jeg stadig venter. 25/11 accepterer han min anmodning på MobilePay og betaler tilbage.
Bestilte en gave den 2. december, og der skulle være en leveringstid på 1-5 dage. Den 9. december havde jeg intet hørt, så jeg skrev en mail. To dage efter prøvede jeg at ringe og fik fat i en der hed Jimmi. Han sagde at den ene film ville komme hjem den dag, og han var ved at undersøge om den anden. Han ville sende den ene med det samme så jeg i hvert fald nåede at få den.
Idag er det den 14. og jeg har intet hørt, intet modtaget, og heldigvis heller ikke fået trukket penge på mit kort.
Så jeg har skrevet og annulleret min ordre.
Har ventet halvanden uge på en film hvorefter jeg får besked om at filmen er i restordre. Undrer mig over at der går så lang tid før firmaet bliver klar over det.