Elendig kundeservice og dårlig kvalitet
Aldrig har jeg oplevet så en elendig kundeservice. Jeg købte et par bukser fra Mapp Jeans i butikken DEE i Århus i februar 2020. Bukserne er i alt vasket to gange siden med vrangen ud, men alligevel er bukserne blevet rigtig grimme i stoffet og er begyndt at krakelere flere steder. Butikken i Århus er lukket ned, og derfor reklamerede jeg direkte til Mapp Jeans som producent af bukserne via deres Facebook profil samt mail d. 18. juli med vedhæftede billeder af bukserne og kvitteringen. Jeg får intet svar, men kan se, at de har læst min besked på Facebook. Jeg får et svar tilbage i min mail d. 3. august efter jeg har rykket dem via telefon, hvor de skriver jeg skal henvende mig til butikken, hvor de er købt. Jeg forklarer dem igen, at butikkerne er lukket og derfor er det ikke muligt. De bør her tage ansvar for deres egne produkter. Medarbejderen fortæller mig, at hun vil vende den med sin leder og vende tilbage til mig. Jeg hører ikke noget i lang tid og kontakter dem via telefon, hvor de vil ringe tilbage. Jeg bliver først kontaktet af Thomas Lauge (leder) d. 25. august, hvor han skriver, at de ikke kan ombytte bukserne, da de ikke er købt i deres butik, og at han ikke kunne gøre for, at forhandleren er lukket. Jeg vil kunne købe et par bukser magen til for 20%. Er dybt rystet over, hvordan man kan behandle sine kunder sådan og ikke tage ansvar for sine produkter!
Dato for oplevelse: 25. august 2020