punkt1 Anmeldelser

1.904  Middel
TrustScore 3 ud af 5

2,8

I kategorien Hvidevareforretning

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser2,8

1.904 i alt


Sortér:


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg er rasende.

Jeg er rasende.
Det er dog det dyreste og dårligste foretagende, som jeg nogensinde har oplevet.
Dialog er ukendt. Jeg har luftet min utilfredshed i 3 måneder uden at komme nogen vegne.
Det er russisk bomastisk fastholdelse af totalt urimelig vilkår. Så flygt hurtigst muligt fra dette foretagende. Medmindre du vil snydes, så vandet driver !!!

Dato for oplevelse: 19. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendigste firma nogensinde

Elendigste firma jeg nogensinde har handlet hos.
Total mangel på kommunikation, brud på alle aftaler og forsinkelser, der ikke formidles. Trods løfter om levering, kom varen ikke. Og kundeservice ringede ikke tilbage trods løfter om dette - kort sagt: Køb et andet sted! Det virker helt bedragerisk.

Dato for oplevelse: 04. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig god service

Punkt 1 Kalundborg fortjent absolut de 5 stjerner. Skaffede uden problemer en vare hjem til billiger pris end på nettet. Hvilket de har gjort før helt uden problemer. Handler kun hvidevare der med den gode service de yder. 😊

Dato for oplevelse: 12. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg er simpelthed helt rødglødende af…

Jeg er simpelthed helt rødglødende af arrigskab….

Bestilte hvidevarer gennem punkt1 i Kalundborg. Bestilte 6 marts og de skulle leveres den 13.
Så ringer den meget venlige sælger samme dag og fortæller, at da en vare ikke kunne leveres, havde systemet udsat levering af alle varer. Vi har en lang samtale og lander på, at de leverer hvidevarer (dog minus opvaskeren, som de ikke kunne levere dagen efter) Jeg afspadserer, og får nogle kolleger til at dække ind, indtil jeg kan komme😳

Opvaskeren skal så komme i dag - altså næsten en måned efter.
Jeg har aftalt, at de kommer mellem kl. 12 og 16, så jeg løber ud af døren på jobbet og drøner hjem.
Kører ind i indkørslen kl. 1158 og tænker pyha… jeg nåede det.

Så skal jeg lige se på telefonen og der ligger så en sms om, at de vil komme om 15 minutter…. Problemet er blot, at den besked er ca. 1 time gammel og de så har været her og er kørt igen😤

Forsøger at kontakte chaufføren på telefon uden held.

Kontakter så Punkt1 og en meget venlig ekspedient forsøger at få dem til at vende rundt, men de har forladt Nykøbing.

SÅ SPRINGER MINE SIKRINGER SGU
Det er simpelthen ikke i orden at man ikke overholder sådan en aftale. Jeg har ventet og været tålmodig, men hvad regner de med?
Det kan da godt være, at de har været tidligere færdig med en anden opgave, men efter 12 betyder, at så må de vente, hvis der ikke er nogen hjemme.
Og ja. Jeg kan godt se, at de har forsøgt at kontakte mig på telefon, men selv om det var lykkedes, så havde jeg alligevel ikke kunnet være her før 12 alligevel.

Jeg har nemlig noget, der hedder ET ARBEJDE…. Det er åbenbart en stor overraskelse for firmaet.

Den meget venlige dame i telefonen forsøger at finde en anden tid (HVOR JEG SÅ IGEN SKAL BRUGE AFSPADSERINGSTIMER) da de altså ikke kan levere efter kl. 15.

Jeg burde sende dem en regning med 4-5 timers løn, for de timer jeg har brugt af min afspadsering + kompensation for forhøjet blodtryk og risiko for tidlig død (det sidste er en joke, men det er det første altså ikke)

Dato for oplevelse: 11. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God og tillidsfuld oplevelse med Punk1 i Hørsholm

Rigtig god oplevelse med Punkt1 i Hørsholm. Da vi stødte ind i uforudsete knaster på vejen til en forventet plug-and-play leverance, stillede butikken beredvilligt op til positiv dialog og fulgte dagen efter op med at sende en montør ud (Michael), der på kort tid løste problemet, så vi nu har ny ovn og induktionskogeplade, der virker. Så alt i alt: Vores bedste anbefalinger!

Dato for oplevelse: 14. marts 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Punkt1 i Kolding

Punkt1 i Kolding
Den bedste oplevelse fra start til slut.
Køb og levering/installation af ny vaskemaskine og tørretumbler. Tak til Johnny og montør, det kunne ikke gøres bedre. Johnny …. Du kan noget særligt tak for dig, det blev en tryg handel.

Dato for oplevelse: 12. marts 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Skarp pris og lynhurtig levering

Gammel Bosch opvaskemaskine giver op og bryder sammen efter 8 års intensiv brug en tirsdag kl. 17.00. Onsdag kl. 16.30 har Tommy & co fra Punkt 1 / Expert på Søborg Hovedgade været forbi og installere ny Miele opvaskemaskine prismatchet med billigste netpris og med rabat på montering af ny og bortskaffelse af gammel opvasker. Super oplevelse og 5 stjerner herfra.

Dato for oplevelse: 20. december 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Punkt 1 Frederikssund

Den 30.12.23 kl ca 13 vælger min gamle mors køleskab at opgive viljen til livet. Panikken breder sig, men hun reddes af Punkt1, Frederikssund.
Kl ca 14.15 bliver der leveret og opsat et køleskab af Sune hos min mor i Slangerup.
Fantastisk service. En kæmpe tak fra datter og svigersøn - fremtidige faste kunder.

Dato for oplevelse: 30. december 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Punkt 1 Nakskov

Vi købte på et tidspunkt en opvaskemaskine som vi ikke var helt tilfreds med. De ansatte i Nakskov afd. (Dejan og Jan) sendte straks en tekniker ud, og de gjorde alt hvad de kunne for at hjælpe med bla. forskellige løsninger, såsom pengene retur eller køb af anden maskine osv. En KÆMPE ros herfra!
Vi valgte dog og beholde maskinen alligevel :-)

Dato for oplevelse: 22. november 2023


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Butik i Nakskov

Butik i Nakskov

Der reklameres med prismatch på punkt1.dk, men denne services ydes desværre ikke i deres butik i Nakskov. Det undrer mig at der reklameres med en service, som deres butikker ikke kan levere.

Dato for oplevelse: 05. februar 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Rigtig dårlig oplevelse.

Købte en Grundig vaskemaskine hos afdelingen i Silkeborg. Maskinen gik i stykker kun 6 måneder efter garantien på 2 år udløb. Lidt tidligt synes jeg, men Punkt 1 ville ikke yde nogen form for kulance!!!!! De kunne jo ikke “forære tingene væk” som ekspedienten sagde. Så den forretning vil jeg ikke anbefale nogen!

Dato for oplevelse: 26. august 2023


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Vi købte et integreret skabskøleskab…

Vi købte et integreret skabskøleskab med levering , indebæring, montering og montering af låge. Først blev det over 1 uge forsinket. Da det så endeligt kom, kunne transportfirmaet ikke montere lågen. " Det stod ikke på deres ordre seddel, så skulle det have været nogle andre der kom med det"

Nu står det så midt i vore køkken til ingen verdens nytte og alt imens har vi ikke noget køleskab.... Lige op til jul.

Kundeservice siger at de "vil prøve" at få transportfirmaet til at komme. Engang!

Jeg talte med dem ikke mindre en 3 gange hvor de lovede svar inden kl 17 hvor de lukkede. De lukker bare væsentligt tidligere og har aldrig svaret tilbage med en dato.

Magen til utroværdigt firma skal man vist lede længe efter.

Dato for oplevelse: 30. november 2023


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Punkt1 Haderslev

Jeg ringer til jer og vi laver en aftale. Vi står uden funktionel vaskesøjle, aftalen ligger i at jeres tekniker kommer og kigger på den. Hennings Hvidevareservice, som i så fint gør brug af. Aftalen ligger i at de skal komme torsdag fra 12-16. Vi tager fri for at være hjemme, men ingen dukker op.

Den direkte telefon siger vedkommende har fri. Ingen fra dem eller jer giver besked fra sig, efter et kald til jer klokken 16 viser det sig at 'de er overbookede af chefen og kan komme om 2 timer.'

Hvis man laver an aftale, så holder man den eller giver besked.

Dato for oplevelse: 14. december 2023


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig kundeservice i forbindelse med defekt produkt

Købte en opvaskemaskine som var defekt nærmest fra begyndelsen. Punkt1 frasagde sig ethvert ansvar, da vi kontaktede dem.

Teknikeren fra leverandøren har foreløbig oplyst, at der vil gå mindst to uger, før der måske kommer reservedele, så det er fortsat opvask i hånden.

Har ikke noget godt at sige om hverken Punkt1 eller Grundig, som i fællesskab har gjort deres for at ødelægge julen.

Dato for oplevelse: 27. december 2022


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har i maj måned 2022 købt en Miele…

Har i maj måned 2022 købt en Miele vaskemaskine med montage. Maskinen slår ud og jeg kontakter Miele. De kan konstatere at maskinen er monteret forkert og hele stømtilslutningen er smeltet. Potentielt farligt, da vi bor i træhus. Miele siger det er Punkt1's ansvar.
Da jeg efterfølgende kontakter Punkt1, bliver jeg informeret om man kun kan klage over montagen det første år. Og det giver jo mening, men når man decideret har fejlmonteret og sjusket med elarbejdet i vores hus, bliver jeg sur og virkelig overrasket over de vil gemme sig bag sådan en regl. Vi skal nu have lavet ny el, betale Miele for at regristere at Punkt1 ikke har lavet deres arbejde ordenligt.
Er det ok? Er det god kundepleje og anstændighed, med tanke på det kunne udvikle sig til brand?
Sidste køb jeg nogen sinde foretager mig hos dem.

Dato for oplevelse: 18. oktober 2023


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Punkt1 Nakskov

Punkt1 Nakskov
Indehaver Jan Jeppesen yder absolut ingen hjælp ved fejl på din købte vare inden for garantiperioden, det er ifølge Jan Jeppesen kundens hovedpine selv at ringe til producenten som i dette tilfælde er LG med en periodisk fejl på en vaskemaskine som har været der 4 gange inden for garantien, hvor så LG`s egne teknikere har været ude. uden at de kunne finde fejlen. LG sender så regningen til kunden, så værsko at betal. Indehaver Jan J. nægter at betale denne regning og man får nærmest et møjfald over at man forventer at han betaler selvom dette er inden for garantien. Han nægter ligeledes at ombytte vaskemaskinen som god service. Magen til en mere usympatisk indehaver skal man lede længe efter. Man er god nok når han forsøger at prakke en noget på, så er der ingen grænser for hvad der kan lade sig gøre. men Jan J. er en meget utroværdig sælger som samtidig lider under en dårlig økønomi i virksomheden. det kommer så til udtryk over for servicen som der så ikke er noget af.. så hvis jeg skulle købe hvidevare nu, ville jeg handle det på nettet og holde mig langt væk fra dette elendige og dårlige selskab

Dato for oplevelse: 15. januar 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold jer væk fra punkt 1

Hold jer væk fra punkt 1, især viborg. magen til uhøflighed skal man kigger lang efter, de reklamere med prismatch og personen i telefonen svarer blot mig fræk hvad jeg mener med prismatch, og at hvis andre steder findes billigere så skal jeg handle der, må sige at der er ikke ret mange butikker som har denne opførsel i disse tider. har oplevet dårlig service før, men nu var dråber.ingen interesse for kommunikation eller sælger, eller blot et venlig svar, kunne hun da godt.

Dato for oplevelse: 19. november 2022


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De annullerede ordren 2 gange uden at varsle

Købte en vaskemaskine på deres hjemmeside, hvor de sagde levering er billigst om to dage. På selve leveringsdagen fik jeg aldrig en notifikation om at leveringen var annulleret (jeg skulle selv åbne en sms og trykke på et link, for at finde ud af det). Det samme skete så igen to dage efter, så endte med at sidde hjemme i to arbejdsdage og vente forgæves. Det er virkelig dårlig kundeservice og jeg endte med at annullere hele ordren og bestille en vaskemaskine et andet sted. Jeg bruger ikke punkt 1 igen.

Dato for oplevelse: 15. september 2023