Ribezoocenter 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

VirksomhedsaktiviteterSe alle


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

5 stjernet oplevelse

Jeg har været kunde i Ribe zoo center (og hvad det ellers har heddet) i over 10 år. Servicen har altid været i top og kunden er altid i centrum. Jeg holder exotiske dyr (pindsvin) og jeg kan altid finde lige præcis det jeg står og mangler, uanset om det er foder, nyt bundlag eller foderdyr.
Kvaliteten af deres akvariefisk er også helt i top og har aldrig oplevet problemer med nyindkøbte fisk eller planter (ingen uønskede snegle osv.)
Ribe zoo center arbejder altid for at give dyrene de bedst mulige habitater og er med allerforest når det gælder gode levevilkår for eksotiske hobbydyr.
Butiken er en fantastisk oplevelse og kan på ingen måde måle sig med den lidt lunkne hjemmeside ;)

Ribe Zoo Center er klart en oplevelse værd uanset om man holder kanin, fisk, fugle eller de mere exotiske af slagsen!

Mvh Anne-Mette Horsens

Dato for oplevelse: 16. marts 2013


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Service udenfor garantiperiode under AL KRITIK...!!!!!!

Købte i maj '09 en MEGET dyr klippemaskine (Oster Golden A5) - der nu desværre er gået i stykker.. Efter at ha' rettet henvendelse til Ribe Zoo Center, bliver jeg bedt om SELV at ordne det fornødne ved at kontakte KW produkter i Kbh.. Kunne end ikke få telefonnummeret!!! Disse har selvfølgelig ferielukket i uge 29-30 - og jeg står nu med 2 STORE hunde der kun delvis er klippet... Hvad f...... er DET for service - ikke engang at kunne få et andet nummer man SÅ kan kontakte... LAD være med at købe elektriske ting i denne butik...!!!!!!!! Du kommer selv til at stå med aben...

Dato for oplevelse: 26. juli 2011


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

har næsten alt man mangler

jeg afhenter selv mine ting. så vil da ikke udtaler mig om levering af vare.
andet end de kommer inden for en uge og jeg er tilfreds med det.

men ved køb af fisk har jeg nogle gange oplevet at jeg har fået forkerte oplysninger eller manglende forklaring omkring fiskene og hvad de kræver.

Dato for oplevelse: 07. september 2010

Besvarelse fra Ribezoocenter

Hej Cindie

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre at du har fået forkerte eller for lidt vejledning ved køb af fisk.
Vi forsøger altid at give vores kunder den bedste oplevelse og vejledning.

Du er altid velkommen til at spørge inden, under og efter dit køb. Vi står altid klar til at give dig alt den vejledning du skulle have brug for.

Vi arbejder pt. på et nyt system i butikken, som gør det muligt for kunden at læse artbeskrivelser på alle de fisk vi har. Derved kan kunden læse om fisken inden køb, men er selvfølgelig også velkommen til at spørge løs.

Med venlig hilsen
Torben Christoffersen
Ribe Zoo Center


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Internethandel

Jeg synes det er for dårligt at der er gået over en uge siden jeg bestilte et transportbur og nogle andre ting, og de er stadig ikke blevet sendt når der står det ville tage 3 til 4 dage at få det frem

Hilsen Michelle Holm

Dato for oplevelse: 28. maj 2011


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

bedste dyrehandel jeg har været i

jeg har efterhånden smidt en del penge ved ribe zoo center, på div. udstyr til mit saltvands akvarie og jeg er yderst tilfreds med den service man får.
hver gang jeg er derinde oplever jeg en imødekommenhed ud over det sedvanlige og jeg kan tilbringe lang tid derinde på bare at kikke på deres flotte dyr og får altid en super god snak med indehaveren Eigil

så jeg kan kun anbefale folk at tage et smut forbi, også selvom man ikke skal have det vilde, for der er masser af smukke dyr at se på derinde :-)

Dato for oplevelse: 17. marts 2012


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Service helt i top

Hej var d 29-12-2011 hos Ribe zoocenter det var en god oplevelse ,dyrene havde det rigtig godt hvad angår renlighed og fodder skønt at se. Vi købte to røde kanariefugle og to ørkenrotter og jeg var ikke i tvivl om at disse dyr var iorden.
Maryanne Schmidtke-Hoffmann
Ribe

Dato for oplevelse: 29. december 2011


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kanon service

Det er anden gang og bestemt ikke sidste, at jeg har handlet hos Ribezoocenter. Jeg havde via nettet bestilt en kasse Pocket snacks fra Vitakraft.
Varen var i restordre, men jeg blev hele tiden orienteret om forløbet. Rigtig godt at man holdes underrettet om hvor en forventet leverance kan finde sted.
Min fremtidige indkøb til min hund vil fremover foregå hos Ribezoocenter.

Dato for oplevelse: 19. november 2009


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtigt godt

Jeg vil bare hermed skrive nogle rosende ord til jer.
Det er altid dejligt at kunne komme i denne butik, hos jer og møde en ro og god information fra personalet og til Eigil, som bestræber sig på at give alle kunder, en ens behandling.
Jeg er meget glad for den behandling og forståelse, som er givet mig til mig, angående køb af de 2 slanger, Regnbueboaen Luna og Konge/Dronninge boaen Bella.
Jeg er glad for at butikken ikke er støre end den er og samtidig indeholder så mange ting indenfor fisk, krybdyr og tilbehør.

MVH

Johnny Rørvig
Varde

Dato for oplevelse: 10. juni 2010


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Internethandel og service

Ribe Zoo Center har en eksklusiv service. Her kan I rolig handle. Forretningen hører uden tvivl til én af Danmarks mest interessante dyrehandler. Ribe Zoo er bestemt en køretur vær. Ribe By er heller ikke så tosset, så sæt en hel dag af til besøget.

Med venlig hilsen
Claus Korsgaard Sand

Dato for oplevelse: 14. april 2011


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Havedam

Da vi fik et ønske om at lave en havedam, gik vi til forskellige forhandler for at undersøge markedet. Hos Ribe Zoocenter fik vi den mest fantastiske betjening.
De har nu gennem 2 år givet os den bedste vejledning, rådgivning og tid vi har haft brug for.
10 store stjerne fra os.
Jette og Jørgen
Bramming

Dato for oplevelse: 05. juni 2010


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service og hurtig levering!

Jeg bestiller levende foder til mine skægagamer hos ribezoocenter.dk. Foderet bliver altid leveret i løbet af få dage. Desuden er deres service rigtig god. Når jeg har haft spørgsmål til mine ordrer, har de altid svaret hurtigt på mine mails.
Jeg kan kun anbefale at handle her!
Vh en tilfreds kunde!

Dato for oplevelse: 29. maj 2009


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Fantastisk!

Jeg kom første gang ind som en lille 10-årig der lige havde fået sit første 54 L akvarie-startsæt, og i guidede mig igennem alt. Jeg fik det perfekte grus, planter der kunne gro hurtigt og gemme evt. yngel, og i henviste mig til at jeg skulle komme en måned igen og hente mine fisk, og ikke før, da akvariet skulle arbejde en biologisk bakteriebalance op. Da jeg kom igen en måned efter med julelys i øjnene over alle de fisk, så satte i en kombination sammen for mig, med guppyer, ancistrus og black mollyer. Nøj, hvor var jeg fascineret!

Jeg kommer stadig i butikken, 8 år senere. Jeg er flyttet fra Tønderområdet som stadig lå en time fra jer, og bor nu i Odense, men jeg kører gerne de der ekstra timer bare for at komme ned til jer. :-) Jeres fisk er meget smukke og veltilpasse, og jeg har aldrig oplevet sygdom i mine fisk, som jeg har købt fra jer.

Det eneste minus er nok at i har så mange ting at kigge på, så man ender med at få alt for meget hjem. ;-) - Ej. I burde nok lave om på jeres hjemmeside. Flere billeder af fiskene, en lagerliste over fisk, og flere varer i netbutikken. Jeg ved at i har et kæmpe væld af dekorationer og sten, men kan ikke se dem inde på netbutikken. :-)

Dato for oplevelse: 27. september 2012


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God kundeservice

Kan kun sige at vi har fået en formidabel service, vi fik et Juwel akavie sidste år fik problemmer med lyset, fik til sendt nyt lysamartur og sendte først det gamle retur efter at have modtaget det nye, der var også betalt retur porto.

Birger Johansen

Dato for oplevelse: 20. maj 2010


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super Service

Ved køb af saltvandsakvariet fik jeg mange gode tips. Da det viste sig, at akvariet havde en fabrikationsfejl (det sprang læk efter 6 mdr.), fik jeg en service ud over det normale, som gjorde, at alle fisk og koraller overlevede.
Her har man altid tid til at give gode råd til sine kunder :-)

Dato for oplevelse: 05. september 2009


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

5 stjernet dyrehandel

Hos Ribe Zoo Center for man altid en super behandling. De har et meget stort udvalg både i dyr og i tilbehør dertil. De gør meget ud af forretnings inretning, man føler nærmest at man er i en dyrpark el. ligne.

Dato for oplevelse: 19. april 2010


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig fin butik

Var på mit første besøg i Ribe Zoo Center og lå min første handel der igår.
En rigtig flot butik med kæmpe udvalg og flinkt personale som har tid til at snakke.

Dato for oplevelse: 20. marts 2012


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Service helt i top.

Hej
Jeg kan kun skrive godt om Ribe zoo centre efter jeg har købt et nyt saltvandsakvarie fra red sea.
Har fået den bedste behandling som en kunde kan få hjælp til alle spørgsmål også når der er blevet ringet til dem.
Et super akvarie :)
.

Dato for oplevelse: 20. august 2011


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

manglende hjælp!

Jeg følte ikke da jeg kam ind og manglede div udstyr til min schæfer, at der var erfarring fra jer, jeg er første gangs ejer af en hvalp....vi gik i 20 min. uden der var et øje at se! og vi fik ikke det vi kom efter

Dato for oplevelse: 03. maj 2010

Besvarelse fra Ribezoocenter

Hej Jens

Vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse hos os.
Vi betræber os altid på at give kunden den bedst oplevelse og rådgivning.

Det har ikke været muligt at spore sig frem til den konkrete sag, så vi vil gerne høre mere om din oplevelse.
Du er velkommen til at skrive en mail, ringe eller komme ind i butikken, så vi kan kigge nærmere på hvad vi kan gøre bedre i fremtiden.

Næste gang du besøger butikken, vil der være en lille gave til din hund for ulejligheden.

Med venlig hilsen
Torben Christoffersen
Ribe Zoo Center