Dårlig kundeservice
Min mand og jeg har købt dækkeservietter på Skagen-Shop som så efter returrettens frist er udløbet viser sig ikke at matche coaster fra samme mærke og i samme farve. VI forærede dækkeservietterne i gave og forventede at de ville matche de coasters som gavemodtageren allerede havde i samme farve. Vi har nu forgæves forsøgt kontakt til Skagen-shop via mail flere gange og på forskellige mailadresser og på telefon uden at have held til at kunne få kontakt til Skagen-Shop. Først efter 10 opringninger kommer jeg igennem til en medarbejder som lyder som om han godt kender til de e-mails vi har sendt, men ikke fået svar på. Der er på ingen måde mulighed for at få penge retur. Heller ikke selvom medarbejderen godt kan se at der er problemer med at varer fra det pågældende mærke kan have forskellig farve på trods af at begge dele hedder “navy@
Jeg er klar over, at returfristen er udløbet, men da vi har købt en vare som ikke lever op til forventningerne og det beskrevne på hjemmesiden, havde jeg en forhåbning om, at varen måske alligevel kunne tages retur.
I øvrigt er det meget frusterende, at der skal 10 opringninger til før jeg kan snakke med en medarbejder, der er helt afvisende overfor at tage varen retur. Det havde rart, hvis der bare var blevet svaret pænt på vores første henvendelse på mail.
At coasters og dækkeservietter fra samme mærke i samme materiale i samme farve (navy) ikke lige matcher, kan skyldes ny kollektion fra mærket Ørskov. Det har vi jo dog ingen mulighed for at vide, når varen bestilles.Der var heller ingen tilbagemelding på spørgsmål i kommentarfeltet om farven (da det var svært at vurdere på billedet).
Sidste gang jeg har handlet ved Skagen-shop.
Dato for oplevelse: 05. december 2019