Skagen Shop 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

VirksomhedsaktiviteterSe alle


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig oplevelse

Dårlig oplevelse.

Jeg bestilte og betalte for 18dage siden for en jakke. Som endnu ikke er dukket op. Splid endelig ikke jeres penge her!

Dato for oplevelse: 29. september 2022


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Anmeld HVAD

Har handlet hos Skagen shop, hvor de så efterfølgende beder om en anmeldelse her på Trust pilot, besynderligt.
De har aldrig sendt varen på trods af at varen er betalt, de gider ikke engang at svare når man spørger indtil hvad der sker på mail.
Så anmeldsen må være, de kære sig ikke særligt om deres kunder, så pas på, det her var et lille beløb,og jeg skal nok overleve, men nok ikke et sted jeg gider bruge tid og penge igen, kundeservice findes på dets hylder😈👎

Dato for oplevelse: 14. september 2016

Besvarelse fra Skagen Shop

Hej Jan Møller-Sørensen.

Vi beklage, men af en eller anden grund er din mail blevet fanget i vores spam filter, derfor har vi ikke modtaget og besvaret din mail. Men jeg må lige pointere at vi altid sender de vare, som vores kunder bestiller. Jeg kan se at den vare, du har købt er mærkat (klistermærke til bil) Er blevet sendt pr brev til dig, det under os at du ikke har modtaget brevet, så brevet må være blevet væk, eller så ligger det inde hos post Danmark. Men selvfølgelig skal du have den vare du har bestilt og købt, så vi sender en ny vare til dig, og håber den når frem til dig. Vi beklager naturligvis denne fejl.

Med venlig hilsen

Team Skagen shop


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Overholder ikke egne betingelser for reklamation

Mangler stadig tilbagemelding på reklamation. Har skrevet til flere e-mail adresser og har ringet flere gange, uden held.
Hold jer fra denne shop.

Svar på nedenstående:
Jeg har reklameret over en vare, ikke fortrudt! Jeg har 2 års reklamationsret!
Hvis fejlen indberettes inden 2 mdr er det altid at betragte som rettidigt (jeres egne betingelser)
Jeg har kun fået denne reaktion, INTET svar på mail!
Det er den værste behandling, jeg nogensinde har oplevet!
Jeg vil have min vare byttet, tak!!!
Jeg har nu intet valg end at gå videre med dette!

Dato for oplevelse: 19. januar 2018

Besvarelse fra Skagen Shop

Hej Bente. Det var jo ikke så godt, men jeg må lige gøre opmærksom på, at du har købt en vare d.10.12.2017 og hvor du så d.12.01.2018 indberetter du en reklamation på en vare, Det har været muligt at fortryde dit køb frem til d. 10.01.2018 og du har normalt en fortrydelsesret på 14 dage, i henhold til købs loven, når du køber en vare har du 14 dage til at tjekke vare for fejl og mangler. Vi beklager at vi desværre ikke kan hjælpe dig med den sag.

Med venlig hilsen

Team Skagen Shop.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Mega dårlig service!!

Mega dårlig service!!
Jeg har købt nogle dårlige klemmer til 139 kr, de virker ikke og ødelægger tøjet. Jeg har nu hullet tøj.
Jeg har skrevet e-mail 3 gange og ringet 8 gange, og stadig ikke fået kontakt til firmaet.
Skod service og skod produkt

Mangler stadig tilbagemelding på reklamation. og har ringet flere gange, uden held.
Hold jer fra denne shop.

Det er den værste behandling, jeg nogensinde har oplevet!
Jeg vil have mine penge igen, tak!!!
Jeg har nu intet valg end at gå videre med dette!

Dato for oplevelse: 12. juli 2019


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen reaktion på varer der ikke er i orden

To af de tallerkener jeg købte på Skagen-shop er skæve i bunden. Jeg har ringet flere gange for at reklamere, lagt besked på telefonsvarer, sendt en mail og udfyldt en formular på deres hjemmeside. Her 10 dage efter jeg sendte første mail, har jeg stadig intet hørt fra dem. Det er efter min mening dårlig service. Ikke et sted jeg vil handle igen. Der var dog hurtig levering, men det opvejer ikke at varerne ikke er i orden.

Dato for oplevelse: 03. juli 2018


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Firmaet svarer ikke på henvendelser

Firmaet svarer ikke på henvendelser. Jeg sendte mail om beskadiget forsendelse. En uge efter en rykker. Nu er der gået yderligere en uge. Stadigt intet svar. Det er en skændsel for en dansk internetbutik, som oven i købet er e-mærket. Hold jer langt væk.

Dato for oplevelse: 17. maj 2019


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dårlig service!

Henvendelse nov.2016
Fik først svar på 2. henvendelse.
Produktet jeg spurgte ind til viste sig at være udsolgt, og først komme på lager efter januar. Til trods for der stod ca. 14 dages leveringstid.
På 2. henvendelse henviser de til et lignende produkt, (som jeg havde været ind at kigge på samme dag, som jeg får svar-mailen). Prisen er nu sat 100 kr. op i forhold til den pris jeg så tidligere, og skriver derfor til dem, at såfremt jeg skal købe produktet, vil jeg købe det til den pris der stod for få timer siden. Hvilken de vælger ikke at svare på.
Dårlig service!

Dato for oplevelse: 06. december 2016


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Flot og hurtig betjening

Fin og meget hurtig service. Jeg havde den bestilte vare næste dag, men man burde nok se lidt på portoen. Min bestilling vejede næsten ingenting da det bare var 2 små blomsterskære-knive med plastskaft, og de kunne uden problemer være sendt med alm. post, - evt. som B-post. Dermed havde jeg sparet næsten halvdelen at forsendelsesudgiften.

Dato for oplevelse: 19. juli 2015


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

ingen varer...

Kan ikke sige grov behandling, men dårlig, da jeg bestilte en dug og fik mail om at i ikke har opdateret jeres lager og ikke havde varen! Øv...

Dato for oplevelse: 10. januar 2015


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

SUPER

Altid god og hurtig service. Jeg bestilte Ørskov læder boxe, da jeg modtog dem, var størrelserne forkerte, det viste sig at de rigtige størrelser var udsolgt, men jeg valgte at beholde dem og skulle derfor have penge tilbage da de var billigere. Pengene stod på min konto samme dag som jeg henvendte mig. Super service :o)

Dato for oplevelse: 20. marts 2015


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God og hurtig service

Blev ringet op da noget af min bestilling ikke var på lager, og fandt i fællesskab en god løsning - dejlig service. Varen blev afsendt samme aften, som min bestilling indløb og modtog kort efter SMS fra PostDanmark med afleverings tidspunkt.
Alt i alt en god oplevelse og handel.

Dato for oplevelse: 03. marts 2015


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Bestilte via hjemmesiden og ca en time…

Bestilte via hjemmesiden og ca en time efter opdagede jeg at jeg skulle have en ekstra af hver ting. Jeg skrev til dem via mail men fik at vide at de ikke kunne levere ordren fordi pakken var afsendt. Jeg måtte så bestille igen med ekstra porto. Ærgeligt at det ikke kunne sendes samlet. Synes det lyder usandsynlig at det ikke kunne sendes samlet når ordrerne er givet med en times mellemrum

Dato for oplevelse: 04. marts 2018


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Dækkeservietter

Dækkeservietterne er fine. Kendte dem i forvejen.
Undrer mig over at der i beskrivelse af betalingsform står, at der ikke pålægges nogen gebyrer, uanset hvilket betalingskort der bruges. Når jeg så når til betaling, bliver der lagt gebyr på alle kort.

Dato for oplevelse: 03. april 2016


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Alt gik fint trods lidt tvivl

Min pakke kom med det samme, selv om "track and trace" ikke virkede. Det er dog muligvis en fejl hos Post Danmark. Der stod på track and trace aftenen forinden at de ikke havde fået indleveret pakken endnu, men den blev leveret til mig næste morgen uden problemer og med SMS besked.

Dato for oplevelse: 21. april 2015


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig kundeservice

Min mand og jeg har købt dækkeservietter på Skagen-Shop som så efter returrettens frist er udløbet viser sig ikke at matche coaster fra samme mærke og i samme farve. VI forærede dækkeservietterne i gave og forventede at de ville matche de coasters som gavemodtageren allerede havde i samme farve. Vi har nu forgæves forsøgt kontakt til Skagen-shop via mail flere gange og på forskellige mailadresser og på telefon uden at have held til at kunne få kontakt til Skagen-Shop. Først efter 10 opringninger kommer jeg igennem til en medarbejder som lyder som om han godt kender til de e-mails vi har sendt, men ikke fået svar på. Der er på ingen måde mulighed for at få penge retur. Heller ikke selvom medarbejderen godt kan se at der er problemer med at varer fra det pågældende mærke kan have forskellig farve på trods af at begge dele hedder “navy@
Jeg er klar over, at returfristen er udløbet, men da vi har købt en vare som ikke lever op til forventningerne og det beskrevne på hjemmesiden, havde jeg en forhåbning om, at varen måske alligevel kunne tages retur.
I øvrigt er det meget frusterende, at der skal 10 opringninger til før jeg kan snakke med en medarbejder, der er helt afvisende overfor at tage varen retur. Det havde rart, hvis der bare var blevet svaret pænt på vores første henvendelse på mail.
At coasters og dækkeservietter fra samme mærke i samme materiale i samme farve (navy) ikke lige matcher, kan skyldes ny kollektion fra mærket Ørskov. Det har vi jo dog ingen mulighed for at vide, når varen bestilles.Der var heller ingen tilbagemelding på spørgsmål i kommentarfeltet om farven (da det var svært at vurdere på billedet).
Sidste gang jeg har handlet ved Skagen-shop.

Dato for oplevelse: 05. december 2019