meget dårlig kundeservice.
meget dårlig kundeservice. de aldrig har et svar til dig. til tider de selv bebrejde dig for problemet og tror thats ok at gøre. Jeg ville ikke bruge igen.
Dato for oplevelse: 07. december 2016
Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
meget dårlig kundeservice. de aldrig har et svar til dig. til tider de selv bebrejde dig for problemet og tror thats ok at gøre. Jeg ville ikke bruge igen.
Dato for oplevelse: 07. december 2016
Jeg har bestilt en mobil for en uge siden, leveringstiden ifølge hjemmesiden er 1-3 dage. Hvis der går længere tid skal man ifølge hjemmesiden ringe til dem - hvilket jeg nu har gjort cirka 50 gange. Ikke en eneste gang er jeg kommet igennem til en medarbejder.
Telefonen bliver ikke taget og mailen bliver ikke besvaret!
Tænk jer om inden i køber produkter her, I får ikke den service som der loves!!
Helt igennem negativ oplevelse...
Dato for oplevelse: 25. juni 2012
Besvarelse fra Telecomshop
Pakken kom egentlig som den skulle, MEN når man får den sendt til sin arbejdsplads skal man kunne skrive att. person på, så vil den nå helt frem til den forventede dag. I stedet fik jeg den først efter weekenden.
Både på ordrebekræftelsen og fakturaen har I registeret mit password. Det er helt uhørt at registere og stjæle kundernes password og videregive det til firmaets medarbejdere.
Det kræver bare nogle små ændringer så havde I kunne nå 5 stjerner
Dato for oplevelse: 13. august 2011
Bestilte en Nokia holder der stod var på lager, her 2 uger senere har jeg ikke modtaget noget, endsige fået nogen reaktion på den mail jeg sendte vedr. min ordre, måske er de gået på vinterferie :-(
Stadig ingen reaktion her 20 dage efter min bestilling
Dato for oplevelse: 16. februar 2013
købte høretelefoner og de skulle blive sendt afsted dagen efter stod der på hjemmesiden.
men fem dage senere har jeg stadigt ikke modtaget noget!
ringer så til virksomheden og få af vide en masse lort af at de havde problemer med gsl osv osv, så ville de først nu efter mange dage sende min høretelefoner men de sagde de ville sende det til mit addresse dagen efter ville jeg have modtaget det, men gæt hvad, nu er der gået to ekstra dage og stadigt ikke fået noget,
kan sq godt sige jer det er sidste gang jeg handler hos jer......
Dato for oplevelse: 16. december 2012
Sælger har ved indgåelse af kontrakten mellem mig og sælger, ikke oplyst manglende Dansk manual. Dertil har sælger sat sin EGEN plombering på telefonen selvom Samsung's orginale var brudt. Dette kan tyde på en klar overtrædelse af købelovens rammer, sælger har oplyst dette var for at vedlægge dansk manual "som dog stadig manglede?". Dertil har sælger svaret decideret flabet i telefonen, da jeg bad om en ombytning af den DEFEKTE telefon som jeg har modtaget. CITAT "Vil du have jeg skal have penge op af lommen?".
Sagen er ikke afsluttet endnu, og kan derfor kan situationen ændres løbende. Ved afslutning af denne sag, vil denne post blive redigeret og sagens afslutning vil blive tilkendegivet.
Dato for oplevelse: 22. august 2011
Bestilling og leveringen gik helt som planlagt, men da telefonen dukker op viser det sig at plombereingen er brudt - den er i mine øjne brugt. Det skal siges at telefonen er pæn og uden defekter, hvorfor jeg valgte at beholde den.
Forhandleren siger selv at de har brudt plomeringen da de opdaterede telefonen til dansk.
Jeg finder senere ud af at telefonen ikke er leveret med dansk (og ikke engang engelsk) manual som lovgivningen ellers påkræver, jeg fandt den dog selv på internettet.
Jeg synes ikke det er i orden og det lugter lidt af fup.
Jeg beholder telefonen som jeg er glad for, men handler her ikke igen!
Dato for oplevelse: 03. januar 2012
Besvarelse fra Telecomshop
Jeg synes, Telecomshop har positive og negative sider: I reagerer hurtigt på en bestilling: stort +. At I så ikke kan levere den vare, der er på nettet, og som man ønsker: stort minus! Fik en Samsung oplader i stedet for en Sony Ericsson - fik at vide, den kunne bruges til min telefon,men den virkede ikke. Returnerede og fik - en Nokia oplader!!! Måtte så også returnere den og bestilte så hos et andet firma, der reelt kunne levere den ønskede oplader...
Bare irriteret over 2 gange porto a 16 kr. for at returnere ubrugelige opladere...
Dato for oplevelse: 02. august 2012
Købte en telefon til min datter. 1½ år efter virker telefonen ikke. Sender en mail om problemet som vi aldrig får et svar på, og vi ringer adskillige gange før vi endeligt kommer igennem til en noget studs kundeservice. Han beder om at jeg sender telefonen ind, men oplyser mig ikke om at de skal betale portoen. Nu 1 mdr. senere, har jeg ikke hørt noget til telefonen. Mon ikke telefonen er dumpet i en skraldespand eller sendt til Østeuropa. Jeg antager at "PostDanmark" vil få skylden for den forsvundne telefon. Ærgrer mig over at jeg ikke sendte den anbefalet. Bruger aldrig Telecomshop mere og kan ikke anbefale det til andre
Dato for oplevelse: 07. oktober 2013
Købte min SE hos telecomshop sidste år, fik ikke headset med som der nu ellers stod at der medfølger plus at min mobil startede op med alle mulige underlige tegn. Først efter et par gange at den begyndte at fungere ordentlig. Synes det er for dårligt, men til den pris de sælger mobilerne, er det vel okay?
Dato for oplevelse: 06. juni 2011
Købte telefon over nettet. Levering i fin tid ( 3 dage). Den leverede telefon var ikke den jeg havde købt..
Med pres på min tidsplan måtte jeg sende en "kurer" til butikken for at bytte telefonen....for egen regning. Telecomshop laver fejl....jeg betaler prisen.
Jeg tror jeg finder et andet sted at lægge mine penge næste gang.
Dato for oplevelse: 03. oktober 2011
Var inde og bestille en mobil til datterens fødselsdag og valgte Telecomshop fordi de havde telefonen på lager og kunne levere den efter 1-3 dage.
Stor var min undren, da jeg 4 dage efter bestillingen fik en mail om, at de først kunne levere telefonen ca. 3 uger efter (en uge efter fødselsdagen).
At en telefon kan blive forsinket, kan jeg da godt forstå, men:
- Hvorfor står der stadig på deres internetside at de har telefonen på lager og kan levere på 1-3 dage når de ved at det ikke passer?
Jeg giver dem dog 2 små stjerner fordi de dog sendte en mail hvor de angav den forventede leveringstid på 3 uger og fordi der ikke var bøvl eller sure miner, da jeg afbestilte telefonen...
Dato for oplevelse: 17. august 2011
Bestilte et stykke tilbehør online men talte med dem hvor de sagde at 14 dages returret ikke gælder tilbehør. Det er ikke sandt så længe varen tilbageleveres i væsentligt samme stand. Annullerede ordren. Derfor kun 1 stjerne.
Dato for oplevelse: 28. juni 2012
jeg går og venter 4 hverdage+weekend jeg prøver så at ringe til dem og får at vide at der ikke er den farve jeg havde bestilt selvom der stod at den var på lager, de havde en anden farve, den tog jeg så istedet den fik jeg så dagen efter hvilket er fint nok. Men det er sgu for dårligt at deres salgsliste ikke passer med deres lager og manualen var på tysk hvilket ikke er i orden da købsloven KRÆVER AT DER SKAL!! VÆRE EN DANSK!! så helt ærligt gutter det er sgu for tyndt, så spænd hjelmen og vær lidt kvikkere ved havelågen det er ikke måden at drive foretning på eller beholde kunder. Jeg handler ikke hos jer mere.
Dato for oplevelse: 06. april 2012
Besvarelse fra Telecomshop
Jeg bestilte min nye mobil mandag aften og fik den leveret fredag i samme uge. Ifølge prissammenligninger på nettet fik jeg den billigeste pris. Den eneste mangel er at produktet egentlig var lavet til den franske marked og ikke tænkt til DK. Så nogle programmer der er installeret på telefonen (og som ikke bare kan slettes) er altså til Frankrig og ikke til Danmark... øv
Dato for oplevelse: 03. februar 2012
Besvarelse fra Telecomshop
Bestilte mobil hos telecomshop i god tid, da jeg skulle bruge den på kommende ferie. Valgte firmaet udfra hurtig levering - anslået på edb-priser til 1-2 døgn.
Efter 4 dage henvendte jeg mig til firmaet, som dagen efter svarede, at de ville sende den. Fik den 3 dage efter og derved for sent til at kunne bruge på ferien.
Herudover var strømadaptoren med "engelsk" el- stik. Da jeg venligt forespurgte firmaet om det kunne være rigtigt fik jeg svaret, at det var dem de havde pt og at jeg så måtte bestille dansk stik herudover, hvis jeg ønskede det.
Jeg havde også bestilt et cover til mobilen med den første bestilling. Det var dyrt nok, men fyldt med klistermærker og var gået i stykker flere steder, så det var ubrugeligt..
Alt i alt en ikke særlig god oplevelse og ikke et firma jeg vil anbefale til andre.
Dato for oplevelse: 01. august 2011
Bestilte min nye mobil via nettet og betalte med dankort tirsdag aften. Cyklede ud til den fysiske butik og afhentede onsdag formiddag. Havde glemt at tage ordrenummeret med, men manden i butikken tog det bare med et smil og fandt hurtigt frem til min bestilling. Mindre end 5 minutter efter var jeg ude af butikken med ny mobil - og rent faktisk mere glad, end da jeg gik ind, fordi betjeningen var så uformel og rar. Helt klart et sted, jeg vil handle næste gang.
Dato for oplevelse: 01. august 2011
Meget nemt at bestille sin vare, og leveringen er superhurtig. På grund af nogle serverproblemer, ville min vare blive leveret på en anden måde end aftalt. Straks blev jeg ringet op, om jeg kunne acceptere dette, naturligvis uden beregning. Venlig og fin betjening, og varen er topklasse. Sådan.
Dato for oplevelse: 18. oktober 2012
God service ved telefonisk kontakt, men desværre var deres lagerstatus ikke opdateret, så da jeg bestilte en mobil jeg skulle bruge til gave, blev jeg først kontaktet 4 dage senere, med besked om, at de ikke havde den på lager. Ikke smart, når den står til levering indenfor 1-2 dage.
Men stor tak for, at de trods alt hjalp mig med en anden mobil - og denne gang med hurtig levering.
Dato for oplevelse: 27. januar 2012
Besvarelse fra Telecomshop
God pris og hurtig, effektiv levering til pakkeshop. Telefonen blev bestilt mandag kort før midnat og jeg kunne hente den torsdag formiddag.
Det trækker dog lidt ned at den medfølgende manual var på ungarnsk! Det kunne selvfølgelig løses ved at google sig frem til en dansk manual på nettet og Telecomshop sendte da også hurtigt et link på forespørgsel. Jeg vil dog foretrække en dansk manual i æsken - eller en orientering på forhånd, så jeg kunne være forberedt.
Dato for oplevelse: 24. maj 2011