UreTilAlt.dk - Følg med tiden 

Tak, fordi du bruger Trustpilot. Det er desværre ikke muligt at skrive anmeldelser på denne side længere, da virksomhedens website er lukket ned. Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

VirksomhedsaktiviteterSe alle


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har aldrig oplevet dårlige service!

Min kæreste bestile december 2018 i ur, som skulle bruges til gave.
Han bestilte det i starten af december måned, men modtog aldrig det her ur og pengene blev trukket på kontoen.
Derefter sendte han flere mails, og fik ingen svar.
Jeg fandt, efter længere research et telefon nummer til det her firma, som han kunne ringe på.
Da han ringede, kom han igennem til en mand, der ikke havde tid til at tale med ham, for han stod lige i en luftavn, men han kunne ringe igen senere.
Han ringer så igen nogle dage senere, her fortæller medarbejderen at uret han havde bestilt var levet væk på deres lager og de havde ikke flere af denne model, derudover sage medarbejderen at DW havde stoppet samarbejde med dem, da de solgte deres ure for billigt (eller solgte de ure, de ikke havde).
Efter længere diskussion, fik han lov til annullere sin ordre og få pengene tilbage.

Jeg kan på ingen måde anbefale dette firma!

Dato for oplevelse: 03. januar 2020


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

HOLD JER LANGT VÆK

HOLD JER LANGT VÆK - SÅ SNART DET VEDRØRER EN REKLAMTIION ELLER LIGN., DER IKKE GAVNER DEM, SÅ GÅR DE UNDER JORDEN!

Hvis det var muligt, ville jeg give dette såkaldte "firma" 0 stjerner -

Skulle have repareret mit ur, der er købt hos Uretilalt. Skrev mail til dem og blev bedt om at kontakte deres urmager. Som sagt, så gjort. Jeg sendte uret til urmager og fik det retur et par uger senere sammen med en faktura på reparationen. Jeg har stadig reklamationsret og skal derfor ikke betale. Ringede til urmageren der stod for reparationen og forklarede ham dette. Har har ikke noget med Uretilalt at gøre var hans udlægning og at fakturaen skulle betales. På trods af at det er Uretilalt der har henvist mig til denne urmager.
Jeg har efterfølgende mailet til Uretilalt flere gange uden at få svar retur.
LAD VÆRE AT HANDLE MED DEM. DE ER UPROFESSIONELLE OG OPFYLDER IKKE DERES FORPLIGTELSER

Dato for oplevelse: 01. januar 2020


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg bestilte et ur til 2000 kroner

Jeg bestilte et ur til 2000 kroner. Jeg fik aldrig en ordrebekræftigelse. Pengene trukket på min konto. Hørte intet. Skrev til dem tre gange. Hørte intet. Så truede jeg med bål og brand og ønskede min bestilling annulleret. Vupti. Få timer efter var pengene tilbage på min konto. Et utroværdigt fupfirma. Hold jer væk.

Dato for oplevelse: 13. november 2019


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Manglende kvittering

Jeg bestilte et Seiko ur på deres hjemmeside - modtog uret, men fik aldrig en kvittering på købet. Kan derfor ikke gøre brug af min reklamationsret. Har efterfølgende forsøgt at kontakte dem pr. mail, men de svarer ikke! Elendig service.

Dato for oplevelse: 20. august 2019


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen respons...

Jeg bestilte tidligere på måneden et ur på deres hjemmeside og betalt med mobilpay. Jeg har gennemsøgt min mail og har på intet tidspunkt modtaget en bekræftelse. På mobilpay kan jeg se beløbet er godtkendt til betaling, men heldigvis ikke trukket, og ja jeg har heller ikke modtaget noget ur.
Har sendt dem en mail for at høre hvad der er gået galt, men der er intet svar kommet.

Dato for oplevelse: 30. august 2019


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har bestilt et ur

Jeg har bestilt et ur, jeg fik ingen bekræftelse. Jeg har dermed heller ikke fået en opdatering på hvor længe der går. Jeg har skrevet til dem 2 gange og ingen respons. Der er heller intet tlf nr at kontakte dem på. Hvilket også er frustrerende når man intet svar får per mail

Dato for oplevelse: 30. oktober 2019


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fra positiv til negativ!

De var hjælpsomme og hurtige til at levere. Så det var godt.
Men nu hvor jeg har returneret uret et par dage efter modtagelse og vil have penge tilbage, så er de forsvundet. Jeg sendte uret retur med et købt label fra deres egen hjemmeside. De svarer ikke på mine emails! Og jeg har ikke fået penge retur. Er virkelig skuffet over denne negative vending. Håber at de returnere mine penge, så der ikke skal bruges flere kræfter på at tvinge penge ud af dem.

Dato for oplevelse: 12. januar 2019


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Langsom levering.

Aaaalt for langsom levering i forhold til hvad der bliver lovet. Der stod 1-2 hverdage. Bestilte mit ur om tirsdagen og modtog det onsdag i efterfølgende uge. Det skulle gives i gave dagen før modtagelse. Blev lovet modtagelse senest om tirsdagen da de så ville sende det om mandagen men desværre bliver uret først sendt ud tirsdag så jeg modtager det onsdag hvor det er forsent. Ikke nok med det bekræfter man mandag aften at uret er sendt som lovet ved at sende track og trace men jeg kan se at uret først bliver afhentet af postvæsenet tirsdag. Alt for sløvt.

Dato for oplevelse: 19. september 2018


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Manglende levering / information.

D.23.08.12 bestilte jeg en Seiko urrem.
Umiddelbart efter bestillingen, modtog jeg en ordrebekræftelse.
Jeg kunne se, at den var på lager hos leverandøren, og at leveringstiden ville være 2-4 dage.
I dag d.03.09.12, har jeg stadig ikke modtaget varen.
Jeg har tidligere henvendt mig til sælger, for at få en evt. leveringsdato, men ingen respons.
Er meget spændt på om varen overhovedet dukker op.
Varen står stadig som leveringsklar indenfor 2-4 dage.
Lidt dårligt når man bestiller i den tro, at man kan stole på leveringstiden, og skulle bruge varen som gave.
Kan ikke seriøst bedømme virksomheden, da dette er første gang jeg "forsøger" at handle her, så derfor de to stjerner.

Dato for oplevelse: 03. september 2012

Besvarelse fra UreTilAlt.dk - Følg med tiden

Hej Kim

Vi beklager naturligvis den forlængede leveringstid, hvilket desværre var forårsaget af misinformation fra vores leverandør, som først meldte at remmen var på lager, hvilket viste sig at være forkert. Det beklager vi naturligvis.

Vi er dog glade for at remmen i sidste ende nåede frem til dig.

Ovenstående har forhåbentlig ikke skræmt dig fra at handle hos os igen.

Hilsen Jonas Lyngholm uretilalt.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendighed...

D. 25/5 bestilte jeg et ur, som jeg stadig ikke har modtaget. Jeg har endnu heller ikke fået andet end en ordrebekræftelse. De svarer ikke på de mails som man sender til dem. Og der er intet telefonnummer, som man kan kontakte dem på.

Dato for oplevelse: 04. juni 2019


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig behandling

Jeg har købt dame pulsar ur ved uretilalt. Det tabte tid. Købte nyt batteri og blev lovet refundering. Det tabte stadig tid. Så jeg sendte det ind. Her 3 uger efter har jeg hverken set ur eller refusion for batteri. Har prøvet at skrive til dem de sidste 2 dage, har intet svar fået. Så nu har de både mit ur og penge og giver ingen lyd fra sig. Hvad kalder man sådan et firma?

Dato for oplevelse: 31. oktober 2018


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

SKUFFET

Efter lang tids søgen fandt jeg endelig et fedt ur citizen ecodrive på hjemmesiden UreTilAlt jeg bestilte der kom en email retur at det desværre LIGE var blevet udsolgt øv tænkte jeg det var mega ærgeligt men på den igen med søgningen ( uret var fjernet fra hjemmesiden) så ca en 7-10 dage senere dukkede det sørme op på hjemmesiden igen fedt tænkte jeg så kan jeg få det men nej næsten samme besked igen det jeg mener hvorfor lægge det ud på hjemmesiden igen hvis man ikke kan få fat i det det er da tosset. skuffet hilsner Martin g Havmøller

Dato for oplevelse: 16. december 2014

Besvarelse fra UreTilAlt.dk - Følg med tiden

Hej Martin

Vi beklager, at du blev lovet levering to gange - uden vi kunne levere. Det skyldes en automatisk opdatering af vores lager, hvor vi fik adgang til et lille antal af den ønskede model og der var så stor efterspørgsel på disse at de hurtigt blev udsolgt igen. Inden din ordre blev ekspederet.

Vores leverandør melder at de forventer uret på lager igen og vi vil selvfølgelig kontakte dig snarest muligt for at få dit drømmeur frem til dig.

Medgiver dig gerne, at det for dit synspunkt virker tosset at sælge uret igen, uden at kunne levere. Vi var blot ikke helt forberedt på den store interesse på netop denne model og kunne derfor ikke levere til alle de ordrer der kom på modellen - og desværre var din den sidst modtagne.

Du hører fra os så snart vi har modellen til bestilling igen.

Mvh UreTilAlt.dk


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kommunikationen er lidt vag

Kommunikationen er lidt vag, men de vil kunderne det bedste. Du får dit produkt ligemeget hvad, dog kan det tage lidt længere tid, da de forsøger at give kunderne den bedste pris. DU FÅR DIT PRODUKT!

Dato for oplevelse: 18. september 2019


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Ikke godt nok

De 2 stjerner er for en okay uden at være imponerende kontakt, ure til alt kunne ikke få kontakt til deres leverandør, og kunne derfor ikke love at de kunne levere det ur jeg havde bestilt inden for den frist, de angiver under beskrivelsen af uret, havde jeg ikke kontaktet dem havde jeg sandsynligvis ikke hørt fra dem desangående, den 3. Stjerne får de, da det var rimelig nemt at annullere ordren.

Dato for oplevelse: 18. juli 2013

Besvarelse fra UreTilAlt.dk - Følg med tiden

Hej Cindie

Vi beklager, at vi i dette tilfælde desværre ikke kunne leve op til den normale leveringstid. Problemet var desværre at vores leverandør holdt ferielukket og vi kunne derfor ikke få kontakt til dem.

Vi håber du har fundet en anden løsning - og vil gerne tilbyde dig en rabatkode til en evt. fremtidig ordre, hvor vi er ivrige efter at vise dig, at det du har oplevet er langt fra normalen.

Fortsat god sommer
UreTilAlt - Kundeservice


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg har købt et seiko ur med automatik ved Ure til Alt

Jeg har købt et seiko ur med automatik, altså et der ikke skal skiftes batteri på. Da jeg har haft det i ca 3 mdr. og skulle med jævne mellemrum stille det, idet det tabte ca. 2 min om ugen. Jeg har nu fået det tilbage efter en kalibrering og justering og håber det er ok. Men hvorfor gør man ikke det inden man sender det til kunden, for så kunne begge parter spare tid og ulejlighed.
Og øv det ur går stadigvæk for langsomt efter at være sendt ind til kalibrering, hvor et ur af den kvalitet ikke skulle tabe eller eller vinde med mere en 1 minut om året.
Atter engang øv, efter adskillige forsøg på at få det ur til at gå ordentlig, så er enden på det, at der kommer et nyt værk i.Men føj alt det bøvl jeg har haft indtil nu, men det er jo gratis for firmaet.

Dato for oplevelse: 10. januar 2018


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professionel og serviceminded virksomhed

Min bror og jeg har nu handlet med firmaet igennem et par år (primært køb af kvalitets dykkerure) og forløbet er det samme, hver gang vi køber ure: Man får præcis besked om forventet leveringstid, dette overholdes til punkt og prikke. Yderligere har firmaet givet særdeles favorable betalingsvilkår - alt sammen parametre, der gør at vi gerne køber her igen! Emails besvares uanset om weekend- eller ferietid, det er flexibilitet udover alle grænser. Kan kun anbefale UreTilAlt.dk

Dato for oplevelse: 30. januar 2012