Lav en kampagne på 10 min.Fra 1.620 kr

Nem at sætte op. Nem at administrere.

Bestil en gratis test-konto

Indtast dit fulde navn

Kampagnetyper

Brug en online kampagne til at skabe opmærksomhed om dit brand.

Indsaml nye salgs-leads og skab vækst i din forretning.

Aktivér dine kunder og forøg værdien af dit brand.

Vi har de bedste kampagnetyper, og vi tilføjer hele tiden flere.

Vælg en kampagnetype og beregn din pris

Kampagnedage

Deltagerne kan deltage i en udfordring hver dag i en periode.

Læs mere

Du vælger selv hvor mange dage kampagnen skal køre, og hvor lang tid der skal være mellem kampagnedagene.

Hver kampagnedag kan byde på et spørgsmål, en video der skal ses til ende eller et godt tilbud. Du bestemmer selv.

Vælg om deltagerne selv skal åbne dagens udfordring eller om de kommer direkte til udfordringen.

Instant win

Deltagerne får at vide med det samme, om de har vundet.

Læs mere

Brug Instant win som incitament til at give permission eller som en aktivitet i dit nyhedsbrev.

Kombinér Instant win med kampagnedage så deltagerne kan få en ny vinderchance hver dag, eller med SMS-kampagne, så de kan deltage på mobilen.

Du bestemmer selv hvor mange præmier, der skal kunne vindes, og systemet holder automatisk styr på vinderne.

Landing page

Hvis du har brug for hurtigt at samle tilmeldinger eller email-permissions.

Læs mere

Sæt en tilmeldingsside op med de felter, du ønsker og eksportér tilmeldingerne direkte fra tilmeldingssiden.

Hvis du ønsker det, kan dem som tilmelder sig modtage en bekræftende email, som du kan nemt kan sætte op i systemet.

Har du brug for deltagernes adresser, kan vi verificere den indtastede adresse mod en database med gyldige adresser i Danmark, så du er sikker på korrekte data.

Påskejagt

Lad brugerne gå på jagt efter påskeæg på jeres website og få mere trafik.

Læs mere

Få mere trafik på jeres website
Med påskejagt kan du lede deltagerne hen til de sider på jeres site, som du ønsker, f.eks. gode tilbud eller nye produkter.

Det giver flere permissions, mere engagement og mere salg.

Sådan virker det
Du sætter et lille stykke HTML ind på udvalgte sider på dit site, og så sørger vi for at vise påskeægget på en ny side hver dag.

Bag ægget gemmer sig dagens spørgsmål og tilmelding til den daglige reminder-email til næste dags påskejagt.

Påskejagten er nem at sætte op og kører helt automatisk.

Ring til os og hør mere: 70701317

Julekalender

Det bedste og billigste julekalender-system. Så simpelt er det.

Læs mere

Vi har lavet julekalendere siden 2010 og tilbyder markedets mest fleksible og professionelle løsning til en pris, der kan passes ind i ethvert marketingbudget.

Lav en julekalender for dine kunder, medlemmer eller medarbejdere og få flere permissions, mere engagement og mere salg.

Besøg Julekal.dk og læs mere om vores julekalender-løsning.

11 : :

Nedtælling

Byg spændingen op og tæl ned til en stor begivenhed.

Læs mere

Gør noget ekstra ud af produktlanceringer, udsalg, fødselsdage eller jubilæer med en nedtællingskampagne.

Du bestemmer selv hvor mange dage nedtællingen skal vare og om deltagerne kan deltage i en konkurrence hver dag, få et særlig tilbud eller noget helt tredje.

Nedtællingen kører hele tiden på tilmeldingssiden, i emails og på kampagnesiden.

SMS-kampagne

Mød dine kunder hvor de er med en konkurrence via SMS.

Læs mere

Brug en SMS-kampagne, hvis du vil fange din målgruppe når de er væk fra computeren, f.eks. i butikken, ved billboard'et eller på produktemballagen.

Du kan lade kunderne svare på et spørgsmål eller indsende deres emailadresse.

SMS-kampagnen giver en mere personlig oplevelse involvering og forlænger rækkevidden af dine kampagneaktiviteter.

Quiz

Svar på en stribe spørgsmål for at deltage.

Læs mere

Du vælger selv hvor mange dage Quizzen skal køre, og om der skal være forskellige udfordringer forskellige dage.

Quizzen kan bestå af et eller flere "multiple choice" spørgsmål med tekst eller billeder som valgmuligheder.

Vælg om brugerne skal indtaste email før eller efter de har svaret på spørgsmålene.

Skræddersyet kampagne

Alt kan lade sig gøre. Fortæl os hvad du har brug for, og vi tryller det frem!

Self service

Fra 1.620 kr

  • Du betaler kun for dem, som tilmelder sig din kampagne, og de tilkøb du ønsker
  • Mulighed for at tilkøbe alle features

  • Ned til 38 øre/tilmelding

Pro-pakke

Kun 15.000 kr

Spar 10 %

  • 10 kampagnedage
  • 8.000 tilmeldinger inkluderet
  • Premium templates
  • Custom domain
  • Opsætnings-support

Self service

Tilmeldinger

Ned til 0,50 kr/tilmelding

Gratis

Pro package

  • Spar 15 % på forudbetalte tilmeldinger
  • Premium templates
  • Custom domain
  • Opsætnings-support

Spar 10 %

Bestil nu
For andre ønsker, ring til os på 70 70 13 17 og få et tilbud.

Campaigns årsabonnement

7.000 kr/md.

  • Fri brug af alle kampagnetyper
  • 15.000 tilmeldinger inkluderet pr. kampagne
  • End-user-support
  • Premium templates
  • Custom domain
  • Opsætnings-support

Minimum 6 mdr.

Coop fandt nye leads

Med Campaigns lancerede Coop en kampagne for Fakta, hvor brugerne kunne skrabe sig til biografbilletter eller et rejsegavekort på mobilen.

Galla-invita­tioner med stil

Når HBO Nordic holder galla-premiere bruger de Campaigns til at opsamle tilmeldinger. Det er god stil og nemt — og så er der styr på hvem der kommer.

På Kellogg's pakkebagsider

Campaigns holder styr på svar og vælger automatisk vindere ud.

Skrabekonkurrence

For mange er det mere fristende at deltage i en konkurrence, hvis man kan få at vide med det samme, om man har vundet.

Fødselsdag

Fejr forretningens fødselsdag med ekstra gode tilbud hver dag i en uge.

Udsalg

Få kunderne til at tilmelde sig, og send dem ekstra gode tilbud hver dag i perioden.

Produktlancering

Hver dag frem til den store begivenhed kan kunderne vinde præmier.

I butikken

Når du vil indfange din målgruppe fra den fysiske verden som f.eks. instore-materiale.

Messe-konkurrence

Til indsamling af email-permissions — det giver 40 gange flere nye kunder end social media.

Internt

Brug Campaigns til en konkurrence for dine medarbejdere.

Tour-de-France

Hver etape kunne være omdrejnings­punktet om en konkurrence der engagerer brugerne omkring dit brand.

VM 2018

Lav f.eks. en nedtælling til årets største event, eller en ugentlig konkurrence om ugens resultater.

Fodbold-event

Nedtælling til pokalfinalen eller det europæiske eventyr. Udnyt dit sponsorat til at få nye email-permissions.

Campaigns backend example

Platformen

Alle kampagnetyperne er bygget på vores gennemtestede Campaigns-platform, som rummer alle de funktioner, du har brug for, for at afvikle din kampagne så let som muligt

Winner selection icon

Let håndtering af præmier og vindere

User details icon

Du kan se alle detaljer for hver enkelt bruger.

Approval process icon

Du kan nemt opdatere tekster og grafikker

Bliv inspireret

Fødselsdag

Brug kampagne­dage til at fejre forretningens fødselsdag med ekstra gode tilbud hver dag i en uge.

Udsalg

Få dine kunder til at tilmelde sig en udsalgs­kampagne og send dem ekstra gode tilbud hver dag i perioden.

Produktlancering

Få ekstra opmærk­somhed om f.eks. en produkt­lancering med en nedtællings­kampagne, hvor man kan vinde præmier hver dag frem til den store begivenhed.

I butikken

Brug en SMS-kampagne, når du vil indfange din målgruppe fra den fysiske verden som f.eks. instore-materiale.

Messe-konkurrence

Lav en Landing page og brug den til at indsamle email-permissions på messen.

Internt

Brug Campaigns til en konkurrence for dine medarbejdere.

Tour-de-France

Brug sommer­månederne til at skabe nye leads. Lad f.eks. hver etape være omdrejnings­punktet om en konkurrence, og få engageret brugerne omkring dit brand.

VM 2018

Lav f.eks. en nedtælling til årets største event, eller en ugentlig konkurrence om ugens resultater.

Fodbold-event

Nedtælling til pokalfinalen eller det europæiske eventyr. Udnyt dit sponsorat til at få nye email-permissions.

Brugt af blandt andre

Berlingske Media Call Me Citroën Dansk Standard Deloitte FOF Fredericia Kommune HBO Nordic HK Kommunal Kelloggs Klasselotteriet Q8 SAS Institute Siemens Sony Trendsales

6 Gode grunde

til at bruge Campaigns og ikke kun din Facebook-side til konkurrencer og kampagner

63 %

af Campaigns-deltagerne i 2015 åbnede dagens spørgsmål — for Facebook-konkurrencer er interaktions-raten kun ~ 7 %

(ifølge Agorapulse Barometer)

40 x

flere nye kunder via email-kampagner sammenlignet med social media — og 17 % større salg pr. konvertering

(ifølge McKinsey & Company)

92 %

af vores kunder fik nye email-permissions med Campaigns — resten brugte kampagnen internt

(adspurgte kunder)

9 %

af Campaigns-deltagerne opdaterede deres eksisterende mailingliste-oplysninger — så brug Campaigns til at forbedre dine data med fx interesser eller postnummer

(adspurgte kunder)

35 %

af dine Facebook Fans har liket din side for at deltage i konkurrencer — så brug Facebook til at hente tilmeldinger til din kampagne. Det er nemt at sætte op

(ifølge BufferApp)

11 %

mere værdifulde. Det vurderes kunder som kommer via email at være, i forhold til kunder, der kommer via Facebook

(ifølge Forbes)

Flere funktioner

Responsive icon

Mobil og tablet-optimeret

Op mod 50% modtager emails på en mobil enhed, og tendensen er stigende. Både vores web- og email-skabeloner er fuldt responsive, og virker derfor optimalt på alt fra mobil til desktop.

Prize icon

Mange præmietyper

Bestem om en præmie skal udtrækkes blandt alle rigtige svar, alle deltagere i en periode eller giv et vinderlod for hvert rigtigt svar. Campaigns giver dig mulighederne — du bestemmer.

Multiple challenges per day icon

Flere spørgsmål på samme dag

Med Premium Templaten kan du lave flere spørgsmål per dag. Stil f.eks. et ekstra spørgsmål om dine produkter, og udlov en Instant Win præmie hvis det bliver besvaret.

Attribute Marketing icon

Perfekt som del af Attribute Marketing

De fleste kunder skal påvirkes mange gange før de køber dit produkt. Med Campaigns kan du sende en mail ud ligeså ofte du vil, for at sikre mange påvirkninger. Vores mails har en høj åbningsrate og vi kan dokumentere at det udløser salg.

Statistics icon

Statistik

På Campaigns kan du hele tiden følge detaljeret statistik om dine brugere. Men ved at indsætte din Google Analytics konto, kan du integrere statistikken, og følge brugernes adfærd videre på dit site.

Facebook icon

Facebook-integration

Læg nemt tilmeldingssiden til din kampagne på din Facebook-side, og høst likes til den. Brugerne modtager stadig en daglig email — det gør frafaldet markant mindre, og din kampagne mere effektiv.

Scaleable icon

Skalérbar

Om du har 100 eller 500.000 tilmeldte til din kampagne gør ingen forskel... Andet end at prisen pr. bruger bliver billigere jo flere tilmeldinger. Campaigns er hostet i skyen på servere med mindst 99.9 % oppetid.

Segmented mailing icon

Segmenteret udsendelse

Vores servere kan sagtens håndtere 100.000 modtagere på ti minutter, men kan dine? Hvis du linker til dit website, kan det være smart at sende mails ud i løbet af dagen, for at fordele trykket. Det kan du nemt sætte op i Campaigns.

Automated icon

Fuldt automatiséret

Alt fra vinderudtrækning, notifikation af vindere og supportmedarbejdere, til ændring af tilmeldingssitet efter kampagnen er slut kan automatiseres. Når indholdet er lagt ind i systemet, kan du læne dig tilbage.

Customer service support icon

Hjælp din kundeservice

En lille procentdel af brugerne har altid spørgsmål. Måske har de afmeldt sig ved et uheld, eller skrevet deres email-adresse forkert. Med Campaigns er det nemt at give din kundeservice adgang til at søge blandt brugerne, og hjælpe dem med at rette eventuelle problemer.

Export users icon

Eksporter brugerlisten

Når kampagnen er slut, kan du hente en CSV-fil med alle brugerne og deres svar. Det gør det nemt at importere dem ind i jeres egen mail-database.

Customizable templates icon

Lav egne templatesBETA

Er du teknisk avanceret bruger, så brug Campaigns som motor, og lav egne HTML-templates helt fra bunden. Du kan endda nemt sætte et lille CMS op som gør det let at redigere indholdet i kampagnen.

API icon

Signup via API

Du kan integrere tilmeldinger til din kampagne i banners og kampagnesites, ved at bruge Campaigns simple API. Du kan også bede om at få et "call back" til din egen API ved hver tilmelding. Det er nemt.

SMS icon

Signup via SMS

Perfekt til trykt materiale. Dine brugere sender en SMS med deres email-adresse og bliver tilmeldt kampagnen — så slipper de for at gå på hjemmesiden.