DAGENS ORD: ”Men hvis vi vandrer i lyset, ligesom han er i lyset, har vi fællesskab med hinanden, og Jesu, hans søns, blod renser os for al synd.” 1 Johannes 1:7

Netpræsten

Steen Skovsgaard Herliggør din søn

Herliggør din søn Teksten er hentet fra det afsnit, som hedder: Jesu ypperstepræstelige bøn. Det var ypperstepræstens opgave at træde frem for Gud på folkets vegne, at frembære ofre til Gud og...

Gæstehjørnet

Å festival 2024

Å-festival er Danmarks største kristne musikfestival. Den afholdes hvert år i pinsen ved flodbredbredden af Skjern Å i Sønder Felding, og har over 3000 deltagende fra ind- og udland. I modsætning til andre festivaler er det gratis at høre al musikken.

Tanker i tiden

Tanker i tiden Jeg vil ånde luften i fulde drag

Da Gud skabte mennesket, blæste han ”livånde i dets næsebor”. Vores liv, hvert åndedrag og...

Tænkeboksen

Billede mangler

Vil du vide mere om hvad kristne tror og tænker? Så er 'Tænkeboksen' måske noget for dig? Vi har på Netkirken lagt en undervisningsserie, der viser noget af det kristne tror på. Teologi giver først mening, når det er til-at-lukke-op og gør os bedre til at forholde os aktivt til den verden, vi har et Gud givent ansvar for. Det håber vi du vil opleve, hvis du giver dig i kast med undervisningen!

Spørgsmål/svar

Spørgsmål og svar Har du spørgsmål?

Så svarer vi gerne.

Se hvilke spørgsmål der allerede er blevet besvaret.

Seneste artikel/digt

Billede mangler Hvis vi når det

Disse ord skal ikke forstås, som om alting bare er lige meget - som om ingen ting har særlig...

På Herrens Mark

Blogger Kamilla Jakobsen


Bibelske citater er gengivet med tilladelse fra Det Danske Bibelselskab fra den autoriserede oversættelse af 1992.

Kontakt webmaster