Forbrugerinddragelse på Forældre til onlinebørn
december 18, 2008 at 9:04 pm Skriv en kommentar
Pssst…!
Hvis du skynder dig, kan du få lov til at få et smugkig indenfor på sitet Forældre til onlinebørn, før det kommer ud til den brede offentlighed:
Jeg er jo så heldig at få lov at skubbe Forbrugerstyrelsen ind i web 2.0 alderen – som en af de første offentlige der for alvor åbner op for brugernes domæneviden. Mere om hvad det har åbnet op for af interessante tanker om vejen fra forbrugerinformation til ditto -kommunikation, når sitet er sat i søen.
I forlængelse af min snak for noget tid siden om brugere og målgrupper på sociale medier, så er den målgruppe, vi primært har haft i tankerne, forældre med børn, der flittigt bruger internettet. Dagens tweens og teens er jo vokset op med internettet som en helt naturlig del af deres hverdag, og færdes derfor langt mere hjemmevant på denne arena end langt de fleste af deres forældre.
Så opret endelig en profil på Forældre til onlinebørn og vær med til at starte debatterne før alle andre. Og fortæl mig også gerne hvad du synes – her, på cbl@fs.dk eller på Temasiden – hvor der senere vil komme forskellige eksperters bud på, hvordan man ruster sine børn til en online hverdag.
Entry filed under: Forældre, Forbrugere, Forbrugerstyrelsen, hjemmesider, kommunikation, Onlinebørn, Ord, social networking, sociale medier, web 2.0. Tags: Forældre til onlinebørn, forbrug.dk/onlineboern, Forbrugerstyrelsen, Internettet, sociale netværk.
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed