23.550Rang i Danmark
--Verdensrang
Månedlig antal sider set | < 300 | |
Månedlige besøg | < 300 | |
Værdi per besøgende | -- | |
Estimeret værdi | kr 3.043,02 | |
Eksterne links | -- | |
Antal sider | 105 |
Sidst opdateret: 27-04-2017 . Estimeret data, læs ansvarsfraskrivelse.
Indhold
www.Hobro-taxa.dk
- Populære sider
- hobro-taxa.dk TAXA HOBRO
- hobro-taxa.dk TAXA HOBRO
- hobro-taxa.dk TAXA HOBRO
- hobro-taxa.dk TAXA HOBRO
Lignende domæner
Websites som lyder ens er hobro-stenhuggeri.dk, hobro-stiger.dk, hobro-stillads.dk, hobro-svom.dk.
Links- Links ud
- emailmeform.com EmailMeForm - Online Form Builder. Online Surveys, Web Forms
- boostingbusiness.dk Boosting Business - Reklamer for alle med store visioner
- play.google.com Click A Taxi - Android Apps on Google Play
- itunes.apple.com Click A Taxi on the App Store on iTunes
Server lokalisering | |
Cloud Sites Wc1.dfw1 Texas San Antonio USA 29.5172, -98.362 |
Den er hosted af Cloud Sites Wc1.dfw1 (Texas, San Antonio,) ved brug af Apache/2 webserver. Kodningssproget er PHP/5.3.27
IP: 50.56.183.202
Drevet af: PHP/5.3.27
Web Server: Apache/2
Kodning: utf-8
PING www. (50.56.183.202) 56(84) bytes of data. | |
64 bytes from 50-56-183-202.static.cloud-ips.com (50.56.183.202): icmp_seq=1 ttl=54 | 22.1 ms |
64 bytes from 50-56-183-202.static.cloud-ips.com (50.56.183.202): icmp_seq=2 ttl=54 | 15.3 ms |
64 bytes from 50-56-183-202.static.cloud-ips.com (50.56.183.202): icmp_seq=3 ttl=54 | 15.2 ms |
--- www. ping statistics --- | |
3 packets transmitted, 3 received, 0% packet loss, time 2001ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 15.234/17.574/22.188/3.262 ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 15.234/17.574/22.188/3.262 ms |
En tid på 22.1 ms, blev målt i en pingtest.
Server setup | |
Date: | -- |
---|---|
Server: | Apache/2.2.26 (CentOS) |
X-Powered-By: | PHP/5.3.27 |
Set-Cookie: | -- |
Expires: | -- |
Cache-Control: | no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0 |
Pragma: | no-cache |
Vary: | Accept-Encoding |
Content-Length: | 6991 |
Content-Type: | text/html; charset=UTF-8 |